1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een geweldige game, een singleplayer die tot nu toe de singleplayer van 2013 gaat worden:D
    En het zou zo vet zijn als er een multiplayer wordt toegevoegd waar je met teams allemaal dingen moet hacken etc. Maar nu ik de trailer en gameplay heb gezien moet Ubisoft dat voor een volle 140% kunnen doen_O_
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier heeft de hele trailer niet gezien.
    Eh de Ubisoft one dus, trailerdifferences pffff.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks!

    Ben erg benieuwd wat dit nou precies betekent. Of is het een soort van Dark Souls? Dat je andermans games kan 'invaden'? Aangezien er Intrusion Detected staat, komt dat niet al te vriendelijk over. Of misschien hebben we gewoon te maken met een simpele drop-in / drop-out multiplayer ^^
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij was de show al deels mp. Iemand anders was ergens anders op de map een andere missie aan het doen. Dat zal wel echt supertof zijn als er meerdere missies tegelijk in 1 verhaal worden gedaan :cool:
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat ook, maar alleen al het feit dat je co-op kan spelen in zo'n grote open wereld. Zijn geen games die dat tot nu toe goed is gelukt.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden iets enabled staan tijdens de presentatie want de versie die behind closed doors was, was die met die auto en rijdt die idd weg.
    Het zal wel vet zijn als ze je kunnen helpen. En misschien van tevoren plannen.
    Dat je een ontsnappings route maakt en op paar belangrijke punten je vrienden staan te wachten die de stoplichten regelen, camera's uitschakelen etc.

    Maar op het moment. Kunnen we alleen maar gissen.

    Btw bij de show zie je op 1:12:49 rechts en links een gast staan met een controller.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Moest een paper schrijven voor mijn opleiding en heb Watch Dogs als object genomen :cool: Verbind twee mediatheoretische concepten aan de game, namelijk simulation en interface. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan een PM.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een useless dev diary zonder nieuwe beelden. Maar ja. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eind 2013 dus. :)

     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar hoezo eind 2013 dan? :)

    Wel raar als dat zo is, want hoe de fuck zit het dan met die next gen console? Of het is één van de laatste current gen knallers.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja begin 2013 is te vroeg. In de zomer komt zo grote titel niet, dus ja dan eind 2013.
    Grote kans dat we pas op de E3 volgend jaar iets nieuws gaan zien.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mmh ben benieuwd hoe erg hij dan gedowngrade is, eigenlijk best jammer natuurlijk als dat het echt erg naar beneden gehaald word om het draaiend te krijgen op de 360/PS3. Had dan liever de game in volle glorie gezien op de next gen. :D Maar wie weet weten ze op een revolutionaire manier de grfx van de demo's te halen op de consoles :p
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG][​IMG]

    Holiday 2013, had wel later dan 2013 verwacht. Al neem ik niks meer serieus na de hype van GTA V met lente 2013. :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet. We zijn zo dicht bij de Next Gen dan zie ik hem liever daarop. Dan maar begin 2014.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet Rayman Legends niet. Niks is erger dan dat gekut. Want die heeft me geld gekost. :+

    Available on all home consoles.
    Ze zeggen niet welke. Next-gen confirmed? :p
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu je het zegt.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien word het net zoals Alan Wake eerst een open-wereld later toch weer niet, was ook zo jammer.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik hoop toch wel next gen. Zo niet wordt het mooi pc. Ik ga niks meer voor de 360 halen. (behalve als bc goed wordt gedaan en je gewoon alles mee kan nemen)
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    'Watch Dogs ook naar Wii U'

    Grote online winkels hebben een Wii U-versie van Watch Dogs op hun website geplaats, naast de Xbox 360-, PlayStation 3- en pc-edities van het spel. De Wii U-versie staat opgelijst bij Amazon, Best Buy en GameStop.

    Enkele dagen geleden verscheen reeds een foto van gelekt promomateriaal voor de game, waaruit bleek dat een release "voor alle consoles" gepland staat. Deze informatie is echter nog steeds speculatie, tot Ubisoft besluit om de platforms officieel bekend te maken.
     

Deel Deze Pagina