1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat idee had ik inderdaad ook tijdens het bekijken van de videos. Probeer het zelf maar eens ;) Maak je daar maar geen zorgen over, het rijdt echt goed, wat anderen ook mogen beweren.

    Het belangrijkste vind ik dat je controle hebt over een auto, dat heb je in Saints Row en Sleeping Dogs absoluut niet.

    In Watch Dogs heb je dat dus wel, heb met veel plezier de politie kwijtgereden na 10 minuten.

    Tevens is de politie niet zo belachelijk agressief als in GTA V, maar wel realistischer en dat is een sterk punt!
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vond ik dus ook als ik naar die video's keek. Totaal geen echt goede physics in die auto's ook. Kijk naar Driver SF bijvoorbeeld of nog beter GTA V.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je geen graphics hoer bent prima, anders moet je voor next gen/pc gaan.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond de PC versie op Ultra best kut uit zien vergeleken met de PS4 versies op live streams. 8)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo...echt he. Het rijden in Slapende Honden was echt kut. Alsof je een fucking RC wagentje aan het besturen was. SR3 onlangs gespeeld en dat rijden is ook echt mehhhh idd.
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    dat is ie... maar dat geld heeft ie niet voor next-gen... ook niet voor de game daarom zit die hier al te trollen :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarnaast hadden de mensen achter Driver toch gewerkt aan de driving mechanics in WD? Dan zou het juist gewoon goed moeten zijn inderdaad.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Klopt, sleeping dogs besturing was VRESELIJK. Daar ga je echt niet een rondje voor je plezier rijden. Ik weet bijna zeker dat je deze besturing heerlijk vindt ;) Geloof me maar, ik herken wat je wilt in een freeroaming game.



    En WOW....... Kippenvel van het verhaal in het begin, het is echt zielig, deze game speelt wel met je gevoelige kant :p
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat voor mij alleen nog wel even duren, want in september haal ik een Xbox One. Maar ik ga hem bij broer binnenkort spelen. :)
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke TV gebruiken jullie om het spel te spelen. Ik heb zelf de Samsung LE32C530.
     
  11. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Als het goed is is hij nu binnen

    Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarom niet in Juni? Ga ik ook doen met een Kinect-loze One!
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Neem even iets terug van hierboven... kan de game nu ff niet spelen omdat de game geinstalleerd moet worden :emo:
    grr duurt ook nog best lang. 46 procent al pff. Achja gaan we maar even wat anders doen. Eten bijvoorbeeld:9
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog meer dan een handvol 360 games die ik wil uitspelen en daarnaast hoeft het voor mij nog niet persé. In september betekent het dat we Destiny hebben, nog even afwachten hoe die wordt. Maar ook Arkham Knight al vrij gauw, Evolve, Dragon Age etc. Dus jij gaat er eentje importeren? :)

    Ik wilde de Rev3games review gaan kijken van WD....maar die is er nog niet.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net geinstalleerd. Ga zo beginnen. Alleen ligt alles online eruit. PS Store, uplay, kan geen codes redeemen. En de update file ging met een magere 1MB/s ...
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Je kan dus wel gebouwen enzo kopen?? Dacht dat dat niet kon gelezen te hebben
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nee ik weet niks over het kopen van gebouwen, dat denk ik niet.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo te horen wel flink wat interieurs dan, dat is tof. Iets wat ik zelf wel echt mistte in GTA V.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, waarschijnlijk via Amazon.de of die MS store. Maar eigenlijk heb ik hetzelfde als jou en is ook de reden dat ik nog geen next-gen console heb. Nog stapels 360 games en ook nog voor de Vita, en er zijn nog weinig echte Next-gen games die mij boeien. Of ik WD haal weet ik ook nog niet; full-price sowieso niet!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom man. Moet nog altijd een stuk of 15 a 20 story missies in GTA V doen, dus nog uitspelen. Dead Space 3 uitspelen, Lords of Shadow 2 enzovoort. Er komen vast nog leuke Games with Gold games en leuke sales die ik nog even meepik, hopelijk DmC bijvoorbeeld. Wanneer ik die X1 haal....wil ik het Xbox 360 'hoofdstuk' zeg maar afgesloten hebben. :D
     

Deel Deze Pagina