Voor zover ik weet kan je geen gebouwen kopen. Ik heb dat ook nergens echt gelezen. Wat ik wel mis is dat ze aangaven dat je in bijna alle gebouwen kon of kon kijken .... maar tot nu toe heb ik dat heel weinig in footage gezien? Zo ik zit helemaal gespannen te wachten op de post .... iemand al de pre-order codes van BOL.COM via de email ontvangen?
Vorige week was de comparison op Youtube al te vinden...maar nu in top kwaliteit: http://www.gamersyde.com/thqstream_..._graphics_comparison-3rmYtCGVHuWMJ4I4_en.html
Apart de PS4 versie is donkerder. Meestal is het andersom. Verder zie ik geen verschil. Jammer dat ze de game niet alleen maar in de nacht hebben laten afspelen. De game is dan zoveel mooier.
Toch de special edition kunnen krijgen net bij de intertoys was eingelijk aleen voor pre orders. Ga zo streamen [twitch]servantesnl[/twitch]
Eerste indruk is meer dan goed. Ziet er prima uit. Gameplay elementen die lijken op FC/AC etc maken mij niets uit, dan kun je beter stoppen met games spelen. Spel lijkt behoorlijk veel content te hebben en tot nu toe speelt het lekker, Dus al die commotie lijkt mij redelijk onnodig ...
Vraag aan de Xbox One gebruikers: Maakt deze game ook gebruik van de extra force feedback in de triggers van de controller? Tot nu toe ken ik alleen Forza 5 die dit gebruikt.
Indeed. Bij 360 games was het altijd een stukje donkerder. In de nacht is absoluut mooi, helemaal met die natte straten. Toch valt me overdag ook alles mee na de Gamersyde video gezien te hebben. Bij lange na niet zo 'bland' als in streams en Youtube.
Damn, wat slecht zeg! Dat soort dingen zag je op de Xbox 1... lekker next-gen zo. En sowieso, als ik de beelden zo zie is het niks in vergelijking wat ik met de aankondiging zag!
Volgens Polygon valt het wel mee. Maar elke idioot ziet dat er een gigantisch verschil zit tussen de graphics van 2012 en die van nu. Het dag en nacht verschil is enorm. Vind de auto's er echt belachelijk slecht uitzien overdag. Gaat helemaal nergens over. Bovenstaand filmpje is echt ... tja, wat zal ik er van maken?
Bizar toch, daar koop je een next-gen console voor. Ze hadden deze game net zo goed op de huidige gen kunnen laten!