1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lijkt erop dat deze dude niet de day one patch had geïnstalleerd toen hij de video gister ging uploaden.

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik bedoelde de dag/nacht. In AC 1 had je alleen dag, en geen nacht. Daar was nogal over te klagen.

Grr xbox one is nog steeds aan het installeren. Damn duurt dat lang. Intussen de film Non-stop gekeken en hij is nog niet klaar. 75%. grrr

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn eerste indruk is wel zeer positief. Ik speel op de PS4, aangesloten op mijn nieuwe Samsung 55HU7500! Nu 3 uur gespeeld waarvan 1 hoofd missie en de rest tijd genomen om de speelwereld en controls wat te leren kennen. Straks werken en dan morgen eens de tijd nemen voor de hoofdmissies. Zelf speel ik nooit enige vorm van race games waardoor ik waarschijnlijk geen betrouwbare mening kan geven over het gevoel van de auto's. Het blijft uiteraard subjectief maar ik ervaar het rijden in Watch Dogs als heel prettig. Realistisch zal het niet zijn maar voor mij ideaal om in deze game rond te rijden. Met gas op tijd los laten bij een achtervolging kom je al een heel eind om fatsoenlijk de bochten door te komen.

Ik heb mij tot nu toe het meest verbaasd over de activiteiten in deze game wereld. Er is altijd wel iets te doen en de interactie tussen mensen is erg leuk. Ook al een brandweer auto met sirenes voorbij zien komen waarbij de mensen zich afvroegen wat er in godsnaam aan de hand zou kunnen zijn. Mijn eerste indruk is in elk geval erg positief waarbij de game mij meevalt na alle negativiteit van afgelopen dagen.

Ik heb de game net 3 uur gespeeld en ben vooral wat bezig geweest zonder actief te participeren in de hoofdmissie. Dus eventuele ergernissen en schoonheidsfouten kom ik vast nog tegen...

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    LOL, het moet nog echt ook

5. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    +1 amen :thumbs:

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Paar vraagjes....

Er zijn vast wel mensen die net als ik een beetje gaan kutten gelijk in zo'n game. Wanneer je een burger plat rijdt of neerschiet...komt er dan een ambulance? En qua shootouts, bij E3 2012 zag dat er heel gaaf uit dat cover nemen achter die auto...ziet dit er allemaal een beetje tof uit nog en voelt het schieten zelf.vooral ok aan?

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zit op Twitch te kijken en je moet ook collectable shit doen in bijna onmogelijke tijden...

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt net iets kicks, de politie zit met de auto achter me aan, ik vertraag ze met de traffic lights.
    Vervolgens zie ik mijn kans schoon om naast de weg een parkeerplaats op te gaan, ik zet me auto stil en ik ga onderuit gezakt zitten in de auto.. politie stopt heel even kijkt met het licht en rijdt vervolgens door... geweldig! !!!

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eindelijk, de game staat te installeren! Na de intro zal ik mijn eerste indruk posten :)

/Edit: Voor de Bol.com bestellers: Ik heb zojuist per mail mijn DLC code gekregen - Met deze code heb je recht op Watch Dogs Cyberpunk, X2 en Untouchables Singleplayer DLC pack

Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo mijn eerste missie gespeeld. Ik speel op de PS4 en mijn indruk is gewoon geweldig. De gfx waarover men klaagt kan ik niet plaatsen. Behalve dan het autorijden het is even wennen. Wellicht dat het verlagen van controller sensitivity dat kan verhelpen.

Ik ga nu weer verder. Vanavond zal ik mijn verdere bevindingen posten.

Tip: scan vanaf minuut 1

Ik heb nog geen codes gekregen!
    oeps nu wel! Ik ga kijken of de DLC wel boven tafel komt want nog niet alle DLC wordt opgepakt bij mij.

Vraagje:

Ligt UPLAY er compleet uit?

\o/

Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hoe kan je een bestelling als gast bij Saturn annuleren??? Ik heb de game daar gekocht, omdat er gisteren nog stond dat die op voorraad was. Krijg je rond middernacht te lezen dat die in eens van 1 naar 7 tot 8 dagen levertijd gaat. Ik had duidelijk op tijd besteld, voor 22:00 uur en bovendien stond er toen nog duidelijk dat die op voorraad was.

Iemand die een duidelijk en snel antwoord kan geven? Dan bestel ik hem gauw ergens anders...!

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Reeds betaald neem ik aan online. Als je geen profiel hebt gemaakt moet je ze bellen! En anders stuur je het terug!

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Uplay op de PC had wel 5 pogingen nodig om in te loggen en vervolgens ook een paar pogingen om de download te starten. Dus ze hebben het weer moeilijk ja. :p

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nu is die SE voor de One zelfs van de site gehaald. Was al betaald inderdaad. :x

15. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Potver, heb me vandaag al drie keer ingehouden om hem te bestellen. Maar ik kon het niet meer tegenhouden en heb hem nu toch maar besteld. Zal mijn vriend leuk vinden.... iemand een goede smoes? :p

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dit is beter dan sex!? :+

Bestelling geannuleerd bij Saturn en Next Level bestelling gedaan.

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    weet iemand nog een site waar ik met acceptgiro kan betalen.

wehkamp en bol lukke helaas niet voor mij.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    BOL kan wel, moet je achteraf betalen. :thumbs:

Nedgame geloof ik ook! :thumbs:

19. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Haha, nee ik denk niet dat hij daarin trapt. Ik gun hem nog wel wat extra tijd met bf4 ofzo

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben maar wat Twitch streams aan het kijken. Scheelt mij weer $60. :+

Deel Deze Pagina