Zojuist eens mijn 360 aangeslingerd, 19 mensen online waarvan 5 Xbox One... Maar zie dus niemand Watch Dogs spelen op de 360, daar gaat de 'install-base' theorie.
Ouch! and sucks... vanmorgen Watch Dogs gekocht via de store, ik kwam net thuis en ik enthousiast mijn xbox one aan.... Staat ie nog niet geïnstalleerd! Dat is wel ff flink balen want ik hoopte stiekem dat ie klaar zou staan.... of kan dat niet dat hij speelklaar dan klaar staat ( en ja mijn xbox one staat op Instant On)
Wilde overwegen om 'm evt voor de 360 te gaan halen. Sterke PC en nextgen heb ik niet. Maar helaas, game ziet er op de 360 idd echt niet al te mooi uit. Wordt een keertje uit de budgetbak halen voor mij. Ziet er nog slechter uit dan GTAIV iig.
denk niet dat dat kan , denk dat je gewoon random iemand krijgt toegewezen helaas . ben ondertussen ook flames kijken \o/ en probeer door het eerste stukje schaken heen te komen
Die poll is echter niet representatief, omdat het raar verwoord is....sommigen met een PS4 die ook een WiiU hebben hebben voor meerdere consoles gekozen als optie bv. Uplay is gewoon kut. Snap niet dat ze of er eens iets aan gaan doen, of afschaffen die hap. Is altijd kut bij elke gamerelease.
aaahhh ik was iets te enthousiast. Naja ff wachten dan nog maar. Jullie de season pass ook gehaald of wachten jullie nog ff?
Die moesten 100 euro meer betalen En men kan een vita ook als 'console' zien en zou dus eerder kunnen dat iemand een PS4+Vita heeft gekocht en dan voor meerdere is gegaan
Precies. Zeg ook nergens dat het alleen puur om de PS4 ging, alleen maar dat die poll rare keuzes had en daarom dus niet echt representatief is. Maar goed.
Hoi weet iemand wat Open World 2 of zo is? Bij mijn skill tree staat dat ik dat moet doen / spelen en dan kan ik die skill unlocken. Ik weet dus niet waar die missie is?