1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ben weer aan het streamen.

[twitch]servantesnl[/twitch]

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind het tot nu toe wel een game met 2 gezichten. Savonds/snachts en in de regen is echt veel mooier dan overdag

Gelukkig kun je overdag gewoon slapen :+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Duurt wel lang om een game te invaden bij mij

En werkt best wel erg KUT. Natuurlijk ziet diegene direct wie je bent, want je kan gewoon NIET sneaky langslopen of langsrijden als diegene aan het rijden is

Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het werkt juist wel goed! Net echt een geniale hack gedaan;

Er was zo'n kerel in de wapen winkel een wapen aan het kopen. Ik parkeer mijn wagen voor de deur en toen hij naar buiten kwam begon ik de hack en verborg mezelf in de auto. Die gast maar zoeken en zoeken... trekt hij me op een gegeven moment uit de auto maar ziet me niet 8)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja euh als hij op een plek stilstaat. Maar iemand die rijdt of aan het rennen is ga je nooit hacken

Ook vind ik het jammer dat als je aan het zoeken bent je bijnaniets anders kan doen.

Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat zijn nou continue die meldingen aan de rechterkant van het scherm? Is dat offline of voor online?

7. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Die code v/d wapen voer je die ingame in? Of PS store?
    Werkt bij mij niet...

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    10/10 deze game! :cool:

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    I freaking love "Drive"

Misschien toch maar opzoek naar Watchdogs om hem na een uurtje weer door te verkopen lol.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind hem echt vet! 4 missions gedaan en free roaming. Net een gang hideout gedaan en het leuke eraan was dat je niet zomaar iedereen moest killen, maar dat je tussen allemaal baddies er twee moet knock outen. Dus combi van sneaken, hacken, ontploffingen, silencer kills, etc. Erg spannend :)

Daarna een criminal convoy gestopt. Damn vette actie midden op een highway flyover. Ook wat onschuldigen geraakt in de hektiek ;)

En graphics zijn echt wel nice, ook overdaag. Veel detail enzo. En de stad leeft echt. Veel en veel meer dan bij bijvoorbeeld infamous.

Top game tot nu toe!

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Vind het een erg leuke game ook tot nu toe de executies met wapens blijft ook lekker om te doen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS3 versie. Damn.

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wow, ziet er kewl uit!

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Al dat gedoe voorhand over gfx en ac in ander jasje en bla.

Deze game is echt nice. Loving it. Kan er niks verder over zeggen. Game is echt leuk

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Bewijst maar weer eens dat al dat gespeculeer vooraf geen ruk waard is. Sure, Gfx zijn niet super nextgen, maar zeer zeker ook niet lastgen en ziet er gewoon meer dan prima uit. En het speelt lekker. Hell, AC4BF had ook veel herhalende dingen en speelde ook zeer lekker weg. Er zit genoeg variatie in deze game dat je het frash kunt houden. Gewoon steeds afwisselen tussen de dingen die je doet.

En dat je kunt levellen vind ik ook nice!

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij klopt er heel veel niet aan dat plaatje anders :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Verdomme. Nu heeft One More Level hem ook al niet meer op voorraad, terwijl ik hem wel duidelijk voor 18:00 besteld had. Tyfuszooi! :mad:

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja wel een beetje verwachten als je er zo laat bij bent. :p gamesync al geprobeert?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Punt is dat die van Saturn wel goed komt, was via PP betaald, maar nog niet afgeschreven. Klantenservice heeft mij verzekerd dat het ook niet gaat gebeuren, had vanmiddag de bevestiging van annuleren al.

Echter One More Level is een andere website en daar kon je niet met PP betalen, dus moest het via I Deal. Geld is er dus al af, ongeveer 60 euro. Ik zal dus of moeten wachten, of hopen dat ik deze week nog de game krijg.

Gewoon kwaad, want meestal heb ik er helemaal geen last van, ook niet met GTA V destijds en las ik alleen maar de ergernissen van anderen. Nu zelf dus weer eens, maar dan wat erger dan de vorige keer. :mad:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de kleinere details? Zoals kogelgaten op jezelf of mensen? De physics van wanneer je ventjes omlegt? Hoe voelt het schieten zelf aan? Werkt het cover nemen een beetje fijn?

Zag ik nou net in een video dat je ook cockpit view kan gebruiken tijdens het rijden?

Laatst bewerkt: 28 mei 2014

Deel Deze Pagina