1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [yt]6LZM3_wp2ps[/yt]
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Omg crosspost!

    Maar te awesome _O_!
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sowieso, beste en vetste game tot nu toe van wat ik gezien heb! :cool:
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    The WATCH_DOGS demo was running on a PC with specs close to the PS4. #GTLIVEPS4 http://bit.ly/Uke7zr pic.twitter.com/fUojysF13c

    Komt eind dit jaar uit op de PS4, 360, PS3 en WII U
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Aardige tearing tijdens die demonstratie, best kwalijk voor een PC versie. Maar verder ziet het er geweldig uit en heel veelbelovend. En ga er maar van uit dat je tussen dat rijtje van platformen binnenkort Xbox 3/720/Durango kunt neerzetten :)
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vond de graphics van de demo niet echt heel indrukwekkend (kon ook aan mijn stream liggen). En die gast rent een beetje raar. Voor de rest ziet het er heel tof uit.

    Maar de wow-factor ontbreekt een beetje. Op de e3 werd ik weggeblazen, nu niet.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat het deels stream is. Die van mij schoot, voor watch dogs kwam, van 720p naar 360p. En dat fullscreen op een 2560 X 1440 scherm is niet heel mooi. :p
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hier is ie in HD te bekijken: http://www.xgn.nl/ps4/stream/15436/.

    Ben ook minder onder de indruk dan tijdens de E3. De gameplay en de animaties zien er wel soepel uit, maar grafisch ziet het er nog niet heel spectaculair uit.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het is een beetje hit and miss wat ik gisteren zag. Toen hij naar de telefooncel liep zag de telefooncel er echt slecht uit. Toen hij die kerel neerhaalde zag je elke straatsteen super goed liggen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Overduidelijk een xbox360 port
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Graphics boeien me geen zak, gameplay lijkt mij best interessant te worden :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel duidelijk te zien nu dat de game dus op de AC3 engine draait. De moves waren precies hetzelfde. Vond het wel tof de gameplay al je moet je afvragen hoeveel nou nu echt scripted was. En of de politie elke keer zo komt als je een burger helpt.
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch was het een beetje zoals King Kong op de 360 destijds, niet echt een stap vooruit.
    Ik hou deze game wel in de gaten voor de huidige gen.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor een nextgen game verwacht ik dus wel een grote sprong vooruit qua gfx. Dus als de gameplay van watchdogs op de wii u beste is ga jij em op de wii u spelen
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Maar hij is in eerste instantie ontwikkeld voor de current-gen dus dan kan je ook niet echt grote verschillen verwachten lijkt mij.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet niet dat de game op zowel current als next-gen zal uitkomen. Daardoor zal ook deze game nog niet alles uit de nextgens halen wat er in zit. Ik verwacht wel dat het qua framerate een stuk fijner zal draaien, aangezien de game op de nextgen niet het maximale zal eisen.

    Qua gameplay ben ik heel benieuwd hoe vrij het echt is. Het lijkt nu alsof je een willekeurig persoon besluit te volgen, maar in wezen is dit natuurlijk een scripted event die je oppikt. Hoeveel procent van de mensen zal echt iets 'beleven'? Als je die bedelaar in de gaten houdt, gebeurt daar dan na een tijdje ook iets mee? Dat soort dingen bepaalt voor mij hoe goed de game wordt; is die open wereld een parcours waardoor je van missie naar missie loopt, of écht een wereld waar continu dingen in gebeuren?
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het filmpje net keek ging ik er eigenlijk vanuit dat dit een van de zoveel dingen was die je kon doen. Maar je ziet ook niet echt hoe je aan deze opdracht komt. cutscene iets, en dan loop je ineens. Zag je ook wel eens in gta4. Toen las ik net hierboven genoemde en ben inderdaad erg benieuwd of dit enorm uitgebreid scripted is ? En zo ja, dan is het alsnog iets met veel replay value denk ik. Wat nou als je die gozer verder laat rennen. Wat doet hij ? Blijft ie rennen ? Hoe intelligent is deze AI ?

    Zijn tot nu toe toch 2 gameplay filmpjes uit ?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Belichting, DOF en overall aankleding ziet er toch wel goed uit. Ja, niet weggeblazen zoals op de E3 maar hoe dit (en op de E3 ) eruit ziet is echt wel een stuk beter dan op de PS3/360. Ben vooral benieuwd naar de beelden die daarop maar mogelijk zijn. Voor de rest dope, zeker een titel die ik op de next-gen dan koop. Geef Ubisoft de voordeel van de twijfel. Hou het simpel, maar niet te scripted. Als dit opnieuw een WOW-effect kan geven zoals Assassin's Creed destijds deed dan ben ik blij.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er gewoon next gen uit. Zeker de belichting.
     

Deel Deze Pagina