Speel meer uur abruzzese en tuurlijk is het geen gta graphics maar vind het zeer mooi ben benieuwd wat jij er uit eindelijk van vind
Dat online hacken is wel tof. Net iemand invaded en die gozer liep gewoon 2x langs me zonder me te zien. Ik stond in een portiek vlakbij wat andere NPC's. Zag hem wel iedereen scannen dus dacht al dat hij me wel zou herkennen haha. Daarna een online achtervolging gedaan maar die gozer zag me aan komen rijden in mijn auto en had me gelijk door, wel ontsnapt aan hem. Werd daarna zelf ook gehacked, maar die gozer had pech. Ik stond net ergens zo'n ctOS kastje te doen op een dak, zie ik opeens de lift vanzelf naar onder gaan haha. Toen wist ik gelijk hoe laat het was
Ik ook niet, alles loopt als een zonnetje, met alles op max, behalve textures. Denk dat de mensen die klagen spelen op een aardappel..
WAAROM loop je niet gewoon een winkel in. Beledigd dat GM je de game niet meer een dag eerder meegaf XD
Hier bij mm amsterdam noord liggen er nog een stuk of 50, zei de verkoper eergister nog tegen me "als je hem wil kom optyd anders uitverkocht" rofl niet gekocht maar vind em niet full price waard
Verkopen hier geen One zooi. Het verhaal is inmiddels een stuk mooier geworden: Heb de SE binnen van One More Level en ze hebben de terugbetalingsprocedure in gang gezet. Had de post nog niet nagekeken, maar wel gereageerd op hun mails. Woon drie hoog, dus dat doe je misschien 1x per dag.
Dan zijn ze daar ook niet echt lekker snugger Maar je gaat nu het geld en de game houden? Tskk tskk Yellow toch!
Er is nog niets terug gestort hoor, maar anders ja. Ben over het algemeen erg eerlijk, maar wie deze fout gaat aangeven is ook gek. 2 vraagjes nog: 1. Weet iemand al hoe het zit als je die hacking zooi online uitzet??? 2. Waar voor je download codes in bij de One ook alweer?
Voor de gene die in iedergeval op PC spelen, en af en toe online zouden maar niet altijd. Als je Uplay op offline zet maakt hij geen verbinding met online, en die manier hoef je dus niet invasion uit te zetten! Misschien dat dit ook mogenlijk is op de consoles?