1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Moet je serieus nummers vrijspelen via hacks? Vet, vertel me eens hoe.

Zit er ook iets van een winkelcentrum in al dan niet enterable?

En waar zit er een discotheek? Ik zie wel gewoon bars met allemaal dezelfde layout maar een iets ander interieur, maar ik zoek echt een club.

Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Het is wel prima weer voor de fans die watch dogs hebben geheeld. Vanaf de dag van de release 24/7 regen :)

3. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Weet iemand wat er gebeurd als je word gehacked door een andere speler? Raak je dan geld kwijt ofzo?

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

Zelfde vind ik ook met de ac series.
    Heel veel dingen zijn heel vaak repetitief. Steeds maar weer, pak dit, kill hem, loop daar heen, praat met hem.En dan moet je ook op 10000 torens klimmen om elk gebied teverkennen.
    Ik snap niet waarom ze dat verkennen via torens ook in watch dogs hebben zitten. Je kan de hele city hacken maar niet effe de city map :confused:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Enige minpuntje tot nu toe voor mij is dat je dat online gebeuren niet kunt zetten op friends only. Met strangers boeit het me niks, met friends lijkt het me wel leuk .... En bovendien beperk je het dan ook enigzins. Vooralsnog maar op offline gezet ...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een goede tactiek.

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is het zo moeilijk om iemand tevinden dan?

Imo dat hacken ziet er wel weer heeel leuk uit.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo 2 dagen goed doorgehakt met deze game :b:. En nu pas ben ik uit Act I. Er is zoveel te doen. Game speelt nu voor mij lekkerder weg, dus kan ik nu MIJN oprechte menig over deze game geven.

Ik wordt echter wel constant afgeleid door alle side mission die in beeld komen.
    Nu zijn er ontiegelijk veel fixer-missies en ja juist die gang-hangout missies vind ik leuker.

Jahhh het rijden dat blijft per auto lastig. Ik neem in de stad meestal zo'n Yaris-achtige auto, lekker klein en genoeg incasseringsvermogen na update van een bepaalde skill. Wat mij enorm meevalt is de motor .... geweldig rijden ... veel beter dan de auto.

Ik heb nu bijna alle skills al. En ik moet zeggen dat er een aantal zijn die voor mij een must bleken te zijn. Als ik die niet had gehad was het einde van een bepaalde missie in Act I
    Ontsnapping uit de gevangenis, 5 sterren politie chase
    , nog moeilijker.

Het is mij gelukt om 2 CTOS stations te in filtreren zonder 1 voet binnen te zetten ...... alleen met de camera's !

Wat ik soms erg vermoeiend vind zijn de
    hack-puzzles of hoe ik ze ook mag noemen als je een privacy breach doet. Ik weet tot u toe ook niet wat de bedoeling is als hij een 10 sec warning geeft?
    . Dit had naar mijn mening veel beter uitgewerkt kunnen worden, zelf THIEF heeft voor mij inhoudelijk betere hack puzzles.

Wat ik erg onbenut vind zijn:

- Eet en drink gelegenheid. Waarom kan je daar alleen 1 drankje doen .......... meer niet??? Waarom is er geen disco oid? En waarom staat bij elk kraampje dezelfde verkoper?

- Veel gesprekken die je middels hacken opent, maar voor de rest nergens voor staan ..... had hier dan met NPC wat side missions mee gevuld. Zo af en toe een victim mission of een zakje met geld of waardevolle sieraden dat is na een paar keer wel weer achterhaald.

- Waarom bestaat het hacken van een computer alleen uit gefrustreerde blauwe staafjes verplaatsen met een tijdslimiet ...... waarom geen codes of wat mij betreft documenten met info waaruit je iets moet halen oid.

- Side seeing objecten .... te bezoeken en voor de rest niets meer te halen.

Hacken ... of is het Activating. Vanaf het begin doe je het hacken met één knop ....
    en met skills etc blijft het die ene knop ........ alleen je kan nu meer dingen hacken met diezelfde ene knop :'-(|:-:confused:

Stealth daarentegen is wat beter uitgewerkt. Alleen heeft dit op sommige momenten weer een geen toegevoegde waarde.
    Waarom moet ik in een vette auto ambush of achtervolging de hoofdverdachte neerslaan. En deze schiet vervolgens gewoon op mij terwijl ik erop afren? En hier doet GTA V het voor mij gewoon beter ..... Dan refereer ik even naar de missie met het neerstorten van het vliegtuig.

Op zich ben ik niet ontevreden, maar ik moet eerlijk zeggen ik had qua HACKEN gewoon heel veel meer diepgang verwacht. Daar staat deze game voor en daar zakt de game mijns inziens zwaar voor.

BTW over de graphics en geluid ben ik tevreden ..... hier hecht ik wat minder waarde aan dan de gameplay. Graphics zijn voor mij in orde ..... uiteraard geen next gen .... alleen hoger in texture.

Mijn advies: Heb je GTA V nog niet of nog niet uitgespeeld ....... speel dan eerst Wacth Dogs en daarna GTA V. Dan is de teleurstelling mbt Watch Dogs minder groot. Ik zeg niet dat Watch DOgs een slechte game is, maar voor mij had er veel meer meer uitgehaald kunnen worden qua gameplay!

Daar waar GTA V voor mij een dikke 9 scoort. Scoort Watch Dogs bij mij net aan een 7,0. Bij mij was het verwachtingspatroon heel hoog (ik ging helemaal mee in de hype), maar dit is nu enigszins getemperd. De game zit propvol met data, maar daar wordt mijns inziens te weinig mee gedaan, in combinatie met de gameplay!

Of UBISOFT moet mij verassen met een dikke update die de lat qua Hacking IN Gaming omhoog schroeft (denk dat dit ijdele hoop is) !

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ook wel grappig dat het grootste gedeelte van de mensen op een Xbox forum hem speelt op de PS4 :cool:

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Weinig grappigs aan hoor, er viel gewoon €100,- makkelijk te verdienen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen vind het nog aardig hoog voor een console die hier nog niet uit is.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat?

Zoals je zelf al aangegeven hebt, is xbw niet representatief voor het gemiddelde. De mensen die het willen en op xbw zitten, importeren dat ding wel.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Er probeerde net online iemand mij te hacken, zoeken en zoeken..
    Voornamelijk dan ook naar stilstaande auto's kijken en toen dat ding op 40% stond zag ik hem onderuit gezakt zitten in de auto.

Ik draai me rug naar hem toe hem laten denken dat ik hem niet ziet en ik pak mijn automatische shotgun en ik vuur hem leeg op de bestuurder.

Missie geslaagd:+

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    LOL ....... !! _O_:b:

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Whahahahah, epic. 60,48 terug. Heb de SE voor de One dus gratis. :lol:

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik neem aan dat je zelf wel zo netjes bent dat je even contact opneemt?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
  18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Eigenlijks zou ik het wel moeten doen ja, maar wacht eerst wel even af. Komt dit weekend toch niets meer van terecht. ;)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Yellow niet. Die gaf al aan het gewoon te gaan houden.

Deel Deze Pagina