Paar uur gespeeld nu. Geinig, maar wel weer erg veel van hetzelfde. Grafisch vind ik het oké maar het lijkt niet op de E3 demo van twee jaar geleden. Het hacken is leuk maar niet meer dan een gimmick. Het auto rijden vind ik ook 'apart', hoop niet dat The Crew dezelfde besturing heeft Maar goed, ik speel wel verder want er is op het moment niet echt wat anders op de PlayStation 4 wat m'n interesse heeft. Wel de zoveelste keer dat ik me een beetje 'genaaid' voel door Ubisoft. Ben nu ook wel erg benieuwd in hoeverre The Division nog gelijk zal zijn aan de tech demo van vorig jaar...
Normaal gesproken wel, maar zoals ik zal zei wacht ik hun eerst even af. Ik vind het ook belangrijk dat mensen zelf hun fouten in zien. Als er na het weekend nog niets is gebeurd, en ik heb een schuldgevoel, dan onderneem ik wel actie.
Kun je bij huizen binnenkijken via een camera? Ik heb dat wel eens gezien bij een E3 presentatie maar kan het niet vinden.
iemand ook al alles kwijt geraakt nadat hij dood ging online??? all me unlocks kwijt....skill tree unlocks werken niet meer,... skin is gereset naar default en me weapons zijn ook niet meer bruikbaar en zichtbaar... als je dat wilt kopen dan kan dat niet meer in de weapon shop.... blijkt dus een bug te zijn van watchdogs waar meer mensen nu last van krijgen...... lekker fucked up dus want ik zit dus nu vast... bij missies kan je niet verder want als ze vragen doe de gate open en de skill werkt niet ben je dus de sjaak.... lekkere game ubisoft... om zo bug er in te laten zitten... Stond dus al bekend dat deze in de beta zat en al was gemeld 2 dagen voor release.... meer info : http://forums.ubi.com/showthread.php/881444-SPOILER-Game-Breaking-Bug?p=9998179#post9998179 ------------------- update : steeds meer berichten verschijnen op ubisoft forum over dit probleem.... ik raad iedereen dus aan op te passen als je online gaat want je bent aardig de sjaak als je alles kwijt bent en het niet meer kan kopen of unlocken opnieuw.
Mijn indruk van de PC versie is eigenlijk dat ie beter zou moeten lopen dan ie doet, dus hopelijk gaan patches en driver updates (voor mij AMD) nog wat verbetering brengen. Ik speel nu met een mix aan ultra/high. Textures en Level of detail staan allebei op high, omdat windows anders mijn game dicht gooit. AA op MSAA x2/x4 en de game loopt vooral tussen de 50-60fps. Soms bij het rijden dipt het richting de 45. Buiten de auto lijkt de fps vooral rond de 60 te blijven. Ik gebruik trouwens ook sweetfx hier staan wat presets, gebruik zelf realistic:
Who? Me? Ja. Heb hem een uurtje gespeeld en vind hem zeker niet slecht, maar ik heb nog geen flauw idee wat ik aan het doen ben. Nou is free-roaming sws niet helemaal mijn ding hoor, maar ik ga wel ff doorbijten om hem een goeie kans te geven. Ik denk dat de conclusie mag zijn dat iedereen gewoon vééééél meer van deze had verwacht, in dat opzicht is het een teleurstelling.
Zo te horen is het een zeer matige game. Slechts een enkeling vindt het een goede game. Krijg het spel zelf morgen dus ben benieuwd.
Zoals veel mensen had ik vrij hoge verwachtingen van deze game. Ik heb er nu een paar uurtjes opzitten (Xbox One). De game is leuk, in het begin had ik geen flauw idee waar ik mee bezig was, maar zoals eerder gezegd in dit topic, de overdreven lange tutorial van AC is ook geen pretje. Je hoeft geen wiskundige te zijn om een Watch Dogs te kunnen spelen . Grafisch heb ik geen opmerkingen, als ik betere graphics wou had ik de game wel voor de PC gekocht. Ik ben nog niet ver in de game, ik heb vooral lopen ouwehoeren. De handling van auto's valt me een beetje tegen, natuurlijk wen je er aan, maar het had beter gekund. Sidemissions waar je mensen neer moet knuppelen (dus niet mag afschieten) vind ik een beetje raar. Waarom mag ik iedereen neerschieten, maar mag ik de target(s) niet afschieten? Om ze een lesje te leren? Vervolgens mogen zij wel met een dik wapen op je schieten. Nou zijn de targets vaak nogal 'retarded', dus het is verder geen probleem maar wel raar (imo). Verder had ik ook graag gezien dat je kon springen, want dat klimmen over objecten werkt vaak ook voor geen meter. Ook heb ik een hekel aan de controls, ik had graag wat knoppen anders ingesteld (de default layouts zijn zinloos voor mij), ik baal ervan dat zoveel console games niet gewoon aanpasbare button layouts toevoegen (ipv die premade zooi). Ook ben ik natuurlijk al verschillende bugs tegen gekomen, gelukkig nog geen gamebreaking bugs! Ik kan nu al zeggen dat deze game zeker geen GoTY wordt voor mij, maar ik ga me er echt wel mee vermaken. Gewoon een leuke game, die iets boven gemiddeld scoort in mijn lijstje.