Dus als we zeggen dat iets er niet current-gen uitziet, het eigenlijk next-gen is. Terwijl als iets niet next-gen is het weer last-gen is omdat next-gen nu current-gen is... ofzo
Precies zoals ik had verwacht en zoals het ook hoort te zijn. (echt dom als je nu nog geld in een 360 of PS3 steekt)
Ik zit nu 1-2 uur in het spel en moet zeggen ik vermaak me goed! Trouwens de graphics op de xbox one zien er meer dan oke uit! Dikke prima. Je zegt geen wouw maar ook niet eww. Geen spijt van m'n aankoop dat sws niet. Ik heb trouwens totaal geen probleem met het auto rijden. Kheb genoeg spellen gespeeld waar het rijden gewoon onmogelijk is haha.
ik speel nu 3 uur en ben 2 keer iets raars tegen gekomen: Mevrouw wordt neer gestoken en loopt droog weg, daarna loop die kerel tegen de muur aan en dit, dit is meer een fail
Verleiding niet kunnen weerstaan en de game gekocht. Hoeveel procent download moet je hebben zodat je al de game kan starten?
Ik vind de graphics op de PS4 juist dik tegenvallen. Zeker voor zo'n grote titel. Heb vaak het gevoel dat ik een last-gen game aan het spelen ben. Maar de gameplay is gelukkig wel nice tot nu toe. Het rijden vind ik persoonlijk wel lekker. Op gameplay beelden zag het er best houterig uit. Maar het valt reuze mee. Al bij al ben ik wel tevreden met Watch Dogs. Maar ik had er toch wel iets meer van verwacht.
Dat is het nadeel dat het ook op de vorige gen wordt uitgebracht, dan blijf je dit houden met texture upgrades en verder eigenlijk niets.
Bij mij ging hij bij 13% al. Maar ik heb gisteren enorm last gehad van Lags bij een shoot out. Hebben jullie dat ook soms? Want ik neem aan dat het spel vanaf de hdd gespeeld wordt toch?