1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wazig Wanbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerjan

    gerjan Guest

    Netjes gezegd Nosh
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dankje Gerjan.
    Je avatar krijgt overigens een 9.
    Tja, ik moet het toch ergens kwijt nu die thread geclosed is, nietwaar?
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik weet niet wie me godverdomme een bad reputation point heeft gegeven omdat ik tegen DW zei dat ik het een goeie uitleg vond maar dat vind ik dus wel heel lomp.
    Ik vroeg gewoon om een uitleg! En ik kreeg een goeie dus dan zeg ik dat.

    Ik heb nu mischien gedronken maar volgens mij niet zoveel want ik kan nog lezen en een beetje typen
     
    2 mensen vinden dit leuk.
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht trouwens dat de green mile een deel was waar alle onzin kon staan zodat de rest van de forum onderdelen "schoon" zouden blijven?
     
  5. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    daar hou ik je aan...

    be prepared...
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    [offtopic]

    Michael Jackson? Zijn fanclub bestaat toch voornamelijk uit kleine jongetjes? Dat moet jou dan toch wel aanspreken, lijkt me...

    [/offtopic]

    Sorry, people, maar ik kon dit niet achterwege laten. Die open deur móest echt even ingetrapt worden... :D :+ 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  7. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    als gij hoge meesters spreekt over onzin waartoe verzet u zich dan tegen en verban de gehele green mile fora naar het schaduw rijk. en laat het weer een forum zijn waar domme vragen nimmer bestaan alleen domme antwoorden. laat het machtige xboxworld forum weer heilig zijn en voor buitenstaanders een ongrijpbaar paradijs voor zij de verkeerde console keuze hebben gemaakt. laat nimmer iemand meer lachen om de kleine fouten. voor die er niet meer zullen zijn. geef rebellen geen kans, geef loze treads geen kans. voor er zijn genoeg fora die dat bieden. laat dit weer een forum worden van Professionele kwaliteit zoals jaren geleden.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Ik ben het er natuurlijk volmondig mee eens dat we trachten om het forum op een bepaald niveau te houden. Ga eens op het nederlandse xbox.com forum kijken als je wil zien wat er gebeurt wanneer pubertjes vrijheid krijgen... |:-

    Maar aan de andere kant vind ik de Groene Zestienhonderdmeter toch wel een beetje een uitzondering...

    Wat mij betreft laat je die jongens daar gewoon een beetje spelen; vermits niemand er last van heeft... Kijk, als ze gaan schelden of grof gaan doen moet je natuurlijk ingrijpen, maar zolang een paar jongens er onder elkaar plezier van hebben... Ach... We hebben het toch over een spelletjescomputer, hè?

    Lol moet er zijn, en zolang het niet ontaardt in scheldpartijen, modje treiteren, enz... Hmm... Give 'em a break.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat zie je verkeerd. Vroeger hadden we daat het off-topic forum voor. Op gegeven moment liep het daar (vooral door de stijging van het aantal members) uit de hand. Off-topic is daarom de prullebak in gemieterd, en vervangen door The Green Mile, met een toelatingseis en strengere regels. Het is dus niet zo dat alles daar zomaar mag.
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees hier vanalles... gaat vooral over de greenmile (onserieuze gedeelte).

    Er wordt gezegd dat er een klein groepje mensen de hele tijd elkaars avaters een cijfer geven en dat ie nu opeens is gesloten na weet ik hoeveel 'bladzijdes'.

    Nou, de meesten zijn hierdoor wel om de 2 dagen wel een andere avater gaan gebruiken/ gaan maken.
    Hierdoor veranderde het constant en kreeg men telkens weer een cijfer.

    Iets anders:
    Deze site heeft meer dan 10 000 leden. Ik zie op het hele forum heel weinig verschillende mensen die mee discussieren.
    Logisch dan toch dat er maar een select groepje de hele tijd in een thread op elkaar beantwoord?! :confused:

    En nog wat...: Waarom wordt er niets gedaan aan de 'mensjes' die voor de domste dingen (bijvoorbeeld:is een Xbox goed? Welke game moet ik kopen? Is Amped 2 beter dan SSX3? etc...) een onderwerp openen waarop dan hooguit 3 antwoorden komen?! :confused:

    Vaak als er dan niet binnen 5 minuten antwoord komt openen ze er gelijk maar 2 of 3 bij... |:- .

    Daarnaast zie je heel wat mensen vaag typen zoals w8, egt, cker... dan ook nog zonder hoofdletters, leestekens en dergelijke.

    Ik weet dat er jonge kinderen op dit forum zitten, maar dat hun taalgebruik zooo slecht is... had ik niet verwacht. :{
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  11. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmpf, ik ben 14, maakt dit mij ook zo'n "vervelende puber" of "klein jongetje"? :{








    :p
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja die wordt wel gesloten, maar even later start iemend een thread met een filmpje, en die wordt gewoon omgetoverd tot een broceli/ananas/radijsjes thread... Nee dat is nuttig... En wordt dat ook geen opsomming:
    ' Ik heb radijsjes'
    Ik heb ananasen
    ik heb passievrucht
    ...
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb ik dit gezegd???

    Nou jah ik sta wel in 1 keer op 16 punten dus dat moet ik meer doen ;)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  14. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd. Dan moeten de mods wel het goede voorbeeld geven. |:-

    Edit\ Hoog niveau, ofniet? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  15. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat de eerste 2 punten betreft: Die threads worden gewoon hard aangepakt. In de FAQ staat duidelijk dat een thread als 'welk spel moet ik kopen' of 'is spel X of Y beter?' zonder pardon gesloten wordt. Hetzelfde geldt voor dubbele threads, die gaan meteen dicht.

    Wat betreft het niveau van de members... dat is iets waar wij nou eenmaal niets aan kunnen doen. Het wordt nou eenmaal cool gevonden om zo foutief mogelijk Nederlands te schrijven (woorden als egt ensow). Je kunt deze mensen moeilijk verplichten anders te schrijven, al heb ik ondertussen de reputatie opgebouwd van "spelling-dictator", omdat ik er op aangekeken word dat ik mensen op spelfouten van basisschool-niveau aanspreek.
    Er is een verschil tussen nutteloze serverruimteverspillende inhoudloze saaie opsomtopics en een topic waarin eens een geintje gemaakt wordt. De groentediscussie is overduidelijk humoristisch bedoelt, en blijft daarom even open.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mm...1 ding snap ik niet.
    Er was zeg maar tot éhhh nou 3 maand geleden geen enkel probleem met het beleid, mods + het forum.

    En nu gaan er in 1 keer allemaal leuke topic's dicht en gaat iedereen met mods ouwehoeren enzo. Hoe komt dat nu? waarom heel lang niks geen problemen en nu hopah allemaal ge...ge..éh..ge..naja kan even niet op et goede woord komen maar je snapt wel wat ik bedoel.
     
  17. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Close dan meteen ook de topics die ik eerder heb genoemd. Doe gewoon alles of niks, maar niet de ene thread wel closen en de andere thread open laten, terwijl het allebei opsomtopics zijn. Daarbij, dat jij het nutteloze serverruimteverspillende inhoudloze saaie topics vindt, hoeft nog niet te betekenen dat iedereen dat vindt. Toen ik mijn huidige avatar had genomen, was ik benioeuwd naar wat anderen ervan vonden. Toen ik mijn huidige sig. had ingevoerd, was ik benieuwd of mensen het leuk vonden of niet. Maar goed, waarom kijken naar de meningen van anderen, als je ook simpelweg een thread kan closen, met de gedachte dat iedereen het wel saai vondt.... |:-
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Die met: Raad de sporter slaat pas nergens op.

    Die met rate je avater vond ik veel beter maarja... :{

    Inderdaad zoals hierboven. Close dan alles ipv eentje.
     
  19. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    masterchief je moet je niet zo aanstellen vind ik...
     
  20. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Eckie gespot was zeker wel een nuttige thread :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina