1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wazig Wanbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    neen dat was het topunt van ik heb geen leven
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Subjectief beleid dus. Wie bepaalt wat humor is? Ik vond de geef de avatar boven je een cijfer thread meer humor bevatten dan de pats met je avatar en thread en minstens net zo debiel als de groentetopic. Getuige het aantal posts vonden meerdere mensen die avatar thread grappig. Beetje een vreemde actie om hem dan maar te sluiten vanwege een opsomming.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. gerjan

    gerjan Guest

    Tja en over die groenten, het is opzich helemaal raar hoe die is ontstaan, dikke offtopic als je kijkt naar de eerste post. Maarja, ik heb me maar bij dit
    ligt-aan-het-humeur-van-de-mods beleid neergelegd....
     
  4. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    Dioga zou gewoon een warning moeten krijgen voor het hijacken van Fear zijn topic
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar heb jij het over joh?
     
  6. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    over de ille mitch tread

    ow sorrie het was die duistere eend
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2004
  7. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    nee, joh. Je weet toch dat administrators zonder aanleiding offtopic mogen.... :{
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    FeaR opent een topic over een gekke Russische rapper, genaamd IllMitch.
    McRed vraagt waarom de mods en admins groente in avatar hebben, Darkwing hijackt de topic, verandert de naam in 'Houdt xbw groen', dioga edit de beginpost, en zo overtreden ze met zijn allen vrijwel alle regels. Iedereen doet gezellig mee, en als je er iets van zegt, worden ze boos, want het is toch humor!?
    Hieruit kunnen we concluderen:

    1. Mods hebben geen gevoel voor humor
    2. Een aantal mods en admins geven graag een nieuwe betekenis aan het woord 'hypocriet'

    Maar nu zal ik wel weer -1 reputation points krijgen, en krijg ik het verwijt dat ik mods irriteer. Pleur op, jullie irriteren mij met jullie halfslachtige beleid.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
    3 mensen vinden dit leuk.
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja nu je het zegt, als ze op die wijze een thread vrekrachten is het haast wel noodzaak dat we ze afzetten als mod . Ik vraag me af waarom ze iets dergelijks wel zo kunnen doen? Als een topic een iets andere inhoud krijgt wordt hij normaliter direct gesloten. Heel hypocriet om op deze wijze met threads om te gaan.
     
  10. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Afzetten lijkt me ietwat overdreven. ;)
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dag, gezelligheid... :'-(
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het aantal posts bepaald niet of een thread grappig is hoor ;) Of jij moet het Morrowind topic de meeste hilarische thread allertijden vinden :+ De avatar thread was een spamthread, reacties als "haha, een 7" of "5, lelijke gast" kan ik niet bepaald grappig noemen. Over humor valt niet te twisten, die thread was toch echt humorloos en meer gericht op spam als iets anders.
     
  13. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    het is gewoon machts misbruik
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vond michael jackson en Adolf Hitler en frans Bauer de mooiste avatars,

    Vergelijk:
    hahaha, ik heb bananan
    hahaha, een 7, lelijke gast
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tuurlijk :{ Hier word ik nou zo moe van... zodra een moderator een thread sluit en iemand is het daar niet mee eens wordt er gelijk met 'machtsmisbruik' gesmeten. Ik begin het gebitch op de moderators en het geschop tegen het beleid een beetje zat te worden. Wij hebben ons statement gemaakt, de betreffende threads blijven dicht. Wil je het zo graag gezellig hebben hier, doe er dan alsjeblieft zelf wat aan en kom met wat leuke topics voor in de Green Mile, in plaats van lopen zeuren dat er een aantal spamthreads zijn gesloten...
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat wij klagen ligt aan het beleid. Machtsmisbruik was waarschijnlijk een grap van degene die het postte. Dat mensen het beleidt aan de kaak stellen wil niet zeggen dat ze geen leuke threads starten terwijl ze dat doen.

    De eenzijdige, ietwat betweterige toon hierboven is ook niet de weg om te reageren op commentaar. Door op deze manier te reageren werk je dergelijke opmerkingen over machtsmisbruik juist weer in de hand. Wat dat betreft vind ik de reacties van de andere mods in deze thread een stuk sympathieker en minder kortzichtig dan jouw verdedigende post. Je klinkt als Bert die tegen Ernie zegt dat hij met zijn duiven wil spelen, of als Michael jackson die tegen Paul MCCartney zegt: "Paul, I think I told you, I'm a lover not a fighter"

    Pejannl, kleine jongetjes winden mij niet op. Mijn lidmaatschap van de Michael Jackson fanclub is gebaseerd op mijn obsessie voor nosefucken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2004
  17. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    lol _O_

    @darkwing ik doelde op het topic datovergenomen was door jou. Je veranderde de titel (met mod powers) en begon gewoon over een heel ander onderwerp te lullen

    maak dan gewoon een nieuw topic inplaats van fear zijn topic te hijacken.
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Kom nou toch, het maakt blijkbaar toch niet uit hoe wij reageren? Hoe bepaalde standpunten of beslissingen ook worden uitgelegt (ik zie overigens echt niet wat er mis is met Darkwings post), er wordt echt nog niet het kleinste beetje moeite gedaan door bepaalde mensen om er naar te luisteren. Het enige wat ze willen is lekker stennis maken en sfeer verpesten. Want laten we wel eerlijk zijn, er wordt de laatste tijd behoorlijk op ons en het beleid gezeken, maar door wie in de meeste gevallen? Juist ja, door diezelfde gasten die je ook iedere keer weer in allerlei threads sjacherijnig en irritant (in hun ogen blijkbaar soms humoristisch bedoeld) commentaar ziet leveren op anderen of het alleen of met soortgenoten leuk vinden om threads te verknallen om vervolgens bij het sluiten daarvan dan daar weer commentaar te kunnen leveren op de beslissing daarvan. Nee, wat dat betreft hebben we op dit moment meer dan genoeg van dit soort members en dat is ook wel te zien aan de threads in dit gedeelte van het forum. Mocht iemand zichzelf aangesproken voelen dan zegt dat misschien wel genoeg.

    Ik zeg het er maar bij, aangezien dit voor sommigen soms nogal moeilijk te begrijpen is, deze mening is gebaseerd op persoonlijke titel dus hoeft iemand bij commentaar hierop ook niet de rest van de crew erbij te betrekken. En nee, ik voel me heus niet beter dan een ander. Ik zet dit er ook maar bij dus hoeft die open deur ook niet te worden ge(mis)bruikt bij enig tegen commentaar.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
    2 mensen vinden dit leuk.
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de laatste tijd de sfeer hier echt zwaar minder geworden.
    Vroeger was het veel leuker.. (voor v:cool:
    Is dit geruzie en gezeur ook een nieuwe feature van v3 ofzo...

    Die threads waren er al een poos, en ze waren best leuk om door te lezen.
    Close het lekkere wijven topic en zo dan ook, of laat ze open.. (ik weet niet of die nog open is maar er zijn er nog veel meer)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik herinner me threads waarin jij flink meedeed GothicRules, zij het in een ver verleden, waarin je reeds aantoonde niet ontvankelijk te zijn voor de mening van een ander. Destijds vond je het noemen van feiten door mensen, die de discussie omgooiden, al een manier om een discussie te verknallen.

    Ik voel mij wel aangesproken omdat je destijds letterlijk over Da Z en mijzelf zei dat wij een thread zogezegd verknalden omdat we onder andere cynische opmerkingen maakten met een knipoog naar het verleden. De betreffende thread was een politieke thread over de invloed van buitenlanders en die werd niet gesloten maar bloedde dood nadat bleek dat de rationele benadering van de materie niet te weerleggen viel door de mensen die hun oordeel slechts baseerden op gevoelens.

    Ik vind dat er genoeg onzin threads zijn die terecht gesloten worden. Zo kan ik het sluiten van de rap thread eigenlijk wel begrijpen. Bij die thread vind ik het echter knullig dat het niet eerder gebeurd is.

    Er zijn echter ook veel threads die gesloten worden terwijl ze niemand kwaad doen, niet in strijd zijn met de regels en dan is het logisch dat je een reactie krijgt. Je moet de reacties van de forum populatie zien als spiegel van je eigen handelen.

    Ik vind dat je als mod een normale reactie kan geven zolang er op een volwassen manier zaken aan de kaak gesteld worden. Gelukkig reageren de meeste mods prima.

    De houding die jij nu tentoonspreid, Gothic Rules, doet mij sterk tijwfelen over jouw mensbeeld. Wel grappig dat je wel zoveel inzicht hebt dat je even aangeeft dat je jezelf niet beter vind dan anderen. Alsof je daardoor de hautaine toonzetting van je post ontkrachten kan.

    Een zeer onvolwassen reactie die je hier nu plaats Gothic Rules, of dat nu op persoonlijke titel is of niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina