Kom nou toch, het maakt blijkbaar toch niet uit hoe wij reageren? Hoe bepaalde standpunten of beslissingen ook worden uitgelegt (ik zie overigens echt niet wat er mis is met Darkwings post), er wordt echt nog niet het kleinste beetje moeite gedaan door bepaalde mensen om er naar te luisteren. Het enige wat ze willen is lekker stennis maken en sfeer verpesten. Want laten we wel eerlijk zijn, er wordt de laatste tijd behoorlijk op ons en het beleid gezeken, maar door wie in de meeste gevallen? Juist ja, door diezelfde gasten die je ook iedere keer weer in allerlei threads sjacherijnig en irritant (in hun ogen blijkbaar soms humoristisch bedoeld) commentaar ziet leveren op anderen of het alleen of met soortgenoten leuk vinden om threads te verknallen om vervolgens bij het sluiten daarvan dan daar weer commentaar te kunnen leveren op de beslissing daarvan. Nee, wat dat betreft hebben we op dit moment meer dan genoeg van dit soort members en dat is ook wel te zien aan de threads in dit gedeelte van het forum. Mocht iemand zichzelf aangesproken voelen dan zegt dat misschien wel genoeg.
Ik zeg het er maar bij, aangezien dit voor sommigen soms nogal moeilijk te begrijpen is, deze mening is gebaseerd op persoonlijke titel dus hoeft iemand bij commentaar hierop ook niet de rest van de crew erbij te betrekken. En nee, ik voel me heus niet beter dan een ander. Ik zet dit er ook maar bij dus hoeft die open deur ook niet te worden ge(mis)bruikt bij enig tegen commentaar.
Laatst bewerkt: 9 mei 2004
2 mensen vinden dit leuk.