1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wazig Wanbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat 'sfeer verpesten en stennis schoppen' heet kritiek leveren. En geloof me, dat gebeurt op ieder forum. Ja, zelfs op het Edgeforum (heet tegenwoordig het Rllmukforum) worden er threads geopent met de vraag waarom threads gesloten zijn, en er worden ook af en toe vraagtekens gezet bij het beleid van dat forum. Het is niet meer dan de taak van de moderators om dan fatsoenlijk antwoord te geven. Tuurlijk, als er in de beginpost met geslachtsdelen en ziektes wordt gesmeten is dit niet het geval, maar dat is nu niet het geval. Leer er simpelweg mee leven dat enkelen geen zin hebben om schouderophalend alles te aanvaarden, en dat die enkelen wat mondiger zijn dan de anderen die dat wel doen.

    En dioga: tuurlijk, niet iedere thread hoeft materiaal te bevatten wat zelfs de beste caberatiers overtreft. Sterker nog, op een deel als 'Xbox Games help en vragen' verwacht ik gewoon dat er zakelijk wordt verteld wat ik moet doen om verder te komen in een spel. Hetzelfde geldt voor 'Hardware' 'Xbazar' of 'Soapbox' om er maar een paar te noemen. En reacties als 'een 2 omdat ik jou een achterlijke debiel vind' zijn natuurlijk niet de bedoeling van de thread. Echter, de manier waarop dit afgehandeld werd stuit me tegen de borst. Had gewoon gezegt dat dit de allerlaatste waarschuwing was, en dat als er nog een keer geflamed werd, er warnings werden uitgedeeld. Hetzelfde geldt voor de 'Houdt xbw groen' thread. Persoonliojk zie ik er absoluut de lol niet van in, maar dat is mijn zaak. Wat ik echter niet vind kunnen is de manier waarop FeaR´s thread wordt gekaapt. Had de posts gewoon verplaatst naar een nieuwe thread, en FeaR´s thread een langzame dood laten sterven. Dat schept geen kwaad bloed, en krijg je dit soort shit niet over je heen. Want jullie kunnen wel beginnen over onze fouten, maar accepteer dan ook jullie eigen fouten.
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Allemaal heel erg leuk, maar in de post van je quote ging het over het kapen van die thread, en niet over het sluiten van andere threads.
     
  3. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    ja dat legde ik dus ook uit in mijn reactie...
    maarja darkwing loopt de boel te ontwijken
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is Dioga's werk, ik heb die thread niet gekaapt, hooguit antwoord gegeven op de vraag wat die groente-avatars betekenden. Off-topic misschien, maar wat daarna gebeurd is met het renamen van die topic, daar was ik niet bij.
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tja, om eerlijk te zijn zie ik niet echt goed in hoe jou commentaar betrekking heeft op mijn post. :) Heb ik namelijk ooit beweerd dat mensen geen kritiek mogen leveren op bepaalde beslissingen dan? Mijn post ging om mijn persoonlijke irritaties jegens bepaalde members en hun gedrag weer te geven. Ik kan mij niet voorstellen dat ik namelijk de enige ben die ziet dat bepaalde members wiens gedrag altijd al dubieus was op het forum nu situaties aangrijpen om er nog een schepje bovenop te doen qua stennis schoppen en sfeer verpesten. Een voorbeeld. Na V3 reageerden mensen geirriteerd over een aantal veranderingen, iets wat natuurlijk begrijpelijk is aangezien mensen vertrouwde dingen niet graag zien veranderen, maar je ziet je nu gelukkig ook weer een terugslag wat dat betreft nu mensen gewend raken. Uit die irritaties ontstonden threads die vervolgens door eerder door mij genoemde figuren dus werden aangegrepen om nog meer stennis te kunnen schoppen. Hetzelfde geld voor beslissingen omtrent een aantal onlangs gesloten threads. Overigens is het verder overduidelijk dat sommigen met name het nodig vinden om op een bepaalde manier op reacties van crewleden te reageren om op die manier te "scoren" bij soortgenoten (dit hoef jij hier niet persoonlijk op te vatten). Wellicht dat dit eigenlijk allemaal offtopic van mij is, maar aangezien deze mensen ook in deze thread aanwezig zijn heb ik me hier uiteindelijk geuit.
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De avatarthread was niet gesloten wegens geflame maar omdat het een opsomthread is. Daar hoeven wij geen waarschuwing voor te geven want dat is toch niet te veranderen. Hij had misschien wel eerder gesloten mogen worden, zelf zal ik het de volgende keer met een soort gelijke thread ook zeker doen want net als met de voorheen gesloten "Wat luister je nu" thread zorgt het blijkbaar voor opschudding en een hoop verwarring als een tig pagina's tellende thread een slotje als beloning krijgt.

    Tja, over FeaR's thread kan ik niets anders zeggen als een uit de hand gelopen grapje. Ik had de topictitel veranderd, misschien niet moeten doen maar gebeurt is gebeurt. Zelf vond ik het groent(j)e gedoe nogal grappig (hoe raar dat voor sommige misschien kan klinken :+ ) en omdat alle posts niks met het topic hadden te maken heb ik besloten de threadtitel aan de posts aan te passen.
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Heh, ik voelde me wel enigzins aangevallen door je post, ja. In dat geval heb ik niks gezegd, wat betreft het stennis schoppen dan.
    :)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wees astjeblieft niet zo vaag in je uitdrukkingen GoticRulez, noem betreffende mensen bij de naam. Je praat over anderen alsof het lagere wezens zijn, en dat bevalt mij totaal niet. Breng dan tenminste de moeite op om enigzins jouw klaagzang te verklaren en geef degenenen waar je het over hebt, mede door te zeggen wie je bedoelt, de kans iets tegen jouw verhaal in te brengen.

    Zoals je het nu aanpakt vind ik niet echt getuigen van stijl, en het laat me achter met het gevoel dat je jouw eigen, in mijn ogen absoluut afwezige, superioriteit wil laten blijken door anderen af te doen als lagere levensvormen.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hebben we het hier over het beleid of over Gothic's mening?
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    "Wereldleider". "The Mega Walrus".

    You say what? Iemand voelde zich beter dan een ander?

    Ik merk nergens dat hij (GothicRulez) zich superieur voelt. Wel dat hij - op eigen titel nogwel, dus als member, net als jij - vind dat bepaalde mensen zo'n beetje elke kans aangrijpen om te klagen de laatste tijd. Wat daar superieur / arrogant / verheven boven anderen aan is ontgaat mij volledig :confused:
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zie:

    Lijkt me verder vrij duidelijk :)

    Ik hoef geen namen te noemen. Ik ben van mening dat members hier intelligent genoeg zijn om dit zelf ook wel te zien. Dit lijkt mij toch niet echt een mening van iemand die zichzelf superieur zou voelen tov anderen TheWalrus.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  12. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    je neemt dat toch niet serieus op?
    ik bedoel ik ben toch ook niet de heerser van alle sokken... (alleen mijn eigen)
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, natuurlijk neem ik dat niet helemaal serieus :) Maar het zegt wel iets.. Of het nou cynisch of quasi grappig / humoristisch of serieus is bedoelt.

    Anyway, laat dit aub geen flamefeest worden. Iedereen weer aardig doen, en het oorspronkelijke probleem bespreken. Ik zal ook proberen me niet meer te laten verleiden met opmerkingen als hierboven... ;)
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Conclusie: Een XBW mod/admin zal een member nooit zn gelijk geven (muv van Pejannl misschien af en toe)
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ........................ :) dankje voor het lezen.
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wereldleider is cynish bedoeld, maar goed . Ik vind dat het praten over scoren bij soortgenootjes er een beetje uitkomt alsof het hier om idioten gaat.

    Goed, het ligt aan mijn te vrije interpretatie van jouw woorden. O-)


    Het ging zojuist over gothics mening over de reacties op het beleid.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2004
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zo'n vermoeden dat als hij 'de betreffende mensen' bij naam zou noemen, het ook weer niet goed zou zijn, omdat het dan weer demonisering zou zijn e.d.


    en geef nou eens eerlijk antwoord; mis je wat zonder die avatar thread? denk je dat je leven niet meer compleet zal zijn??

    ik denk allemaal dat het meer tegen het beleid aanschoppen is om maar tegen de machtigen te zeiken... maar natuurlijk ontken jij dit... ;)
     
  18. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    op dit forum gaat het er juist nogal rustig aan toe.
    een aantal voorbeelden hoe het ook kan (van een ander forum)

    als antwoord op een vraag:

    mod: Je moet ons niet kwalijk nemen dat deze vraag niet serieus genomen wordt.
    Er is genoeg leesvoer te vinden die het stellen van zo'n vraag volslagen overbodig maken.
    Lees eens wat onderwepen in dit forum en als je dan nog specifieke vragen hebt, beantwoorden we die graag.


    mededeling die ook al ergens anders op het forum stond:

    mod: Account gewist. We kunnen niet aan de gang blijven. Of denk jij dat onze vaste bezoekers graag 500x hetzelfde bericht op dit forum lezen?


    iemand die het toch niet gelezen had

    mod: tjongejongejonge...en weer een ex-lid.
    Hoe groot is die plaat voor jouw kop eigenlijk?

    zo kan het dus ook !!
     
  19. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    wat heeft dit er in godsnaam mee te maken?
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nu weet ik nog steeds niet wat een OW is!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina