1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wazig Wanbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Officiele waarschuwing. Niet meer uitleg nodig dacht ik zo :)
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Onterechte Waarschuwing

    Of was het iets met officieel :+
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Officiele Waarschuwing :)

    /edit: woehaa, 3x uitleg in dezelfde minuut... wie vond ons nou niet behulpzaam :+?
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Heuj, allemaal tegelijk :D
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goh dan kan je toch goed zien wie er mod moet worden :cool:
     
  6. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet dan eens een keer duidelijk worden waar de Green Mile wel over gaat. Jullie kunnen wel blijven roepen dat jullie geen opsommingsthreads willen en geen loze threads, maar echt consequent zijn jullie er niet in. Zoals eerder al gezegd is het heel raar om een thread te sluiten na zoveel posts. De Green Mile is voor het minder serieuze gebeuren. Als er dan zoveel gepost wordt in een thread wie zijn jullie dan om hem te sluiten? Dit forum bestaat dankzij de members, jullie moderators bestaan dankzij de members, dus dan zou het wel aardig zijn om de members hun ding te laten doen. Wat is het trouwens voor onzin dat er geen ruimte voor nieuwe originele leuke threads is? Druk op de knop "post new thread" en hop er staat een nieuwe thread. Heeft niks te maken met de threads die er al staan. Dus waar doen jullie dan moeilijk over? Mensen vinden het leuk om in die threads te posten, laat ze dan. En willen jullie nieuwe, originele, leuke threads, geef het voorbeeld en post er zelf 1.
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat wordt niet door je leeftijd maar door je gedrag veroorzaakt. :+ 8)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kortom, het antwoord is ja ;)
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Geef die bepaalde mensen dan een waarschuwing, of een verzoek dat ze ermee willen kappen.In plek van de thread te sluiten..(al was het mischien al te laat daarvoor..)
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik denk overigens dat je niet meer regels moet bedenken. Hooguit een vijftal regels, desnoods een regel meer of minder per subforum, is overzichtelijker dan een regelbrij.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Minder regels en allemaal lieve, sociale mensen :D

    Ik stem voor! :+
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hashaha, okay dat is ene goed plan. Als leraar heb ik veel over regels en mensen en regels moeten bestuderen en een aantal basisregels werkt altijd het beste, ze zijn immers transparant en makkelijk om naar terug te verwijzen.
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    In een omgeving van gelijkgestemde redelijke mensen heb je met een enkele regel waarschijnlijk zelfs voldoende. Maar in een heterogene omgeving als de onze, waar het publiek varieert van 9 jaar oud tot 70+, waar de achtergronden varieren van basisschool tot universiteit, waar de smaken verschillen van mierzoet tot apezuur, daar is dat niet mogelijk. Een simpele regel als "Laten we het redelijk houden" ontaardt onherroepelijk in een oneindige discussie over wat "redelijk" is en voor die discussie voorbij is wordt er geroepen "Je bent subjectief bezig", "Je speelt een machtsspelletje", enz..

    Dus helaas, (te) veel regeltjes zijn nodig om duidelijkheid te scheppen.

    (En eerlijk gezegd vind ik dat net zo *&*&%*& als jij).
     
  14. Ingedebruijn

    Ingedebruijn Guest

    Those where the days. Damn wat hield ik van die herrieschopperij aha

    kusjes Sokkebokje
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    gothics zijn klote! VIVA LA REVOLUTION! _O_ hail Sokkebokje_O_

    /Mod :{ Je staat echt op het randje makker. Laatste onofficiële waarschuwing. Bestudeer de [FAQ]FAQ[/FAQ] nog eens. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2004
  16. Noodles

    Noodles Guest

    Ik ook! VIVA LA REVOLUTION _O_
     
  17. Ik vraag me af waarom threads uberhaupt worden gesloten.

    Natuurlijk wel als er iets met de harde P in staat of illegale dingen die niet worden toegelaten op het forum, maar waarom mag er van elk onderwerp maar één thread zijn?

    Ik denk dat het juist overzichtelijker wordt.
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Absoluut niet. Als er een keer iets gebeurd heb je kans dat er 10 verschillende treads over worden geopend. Dan ziet 9 van de tien mensen het 11de onderwerp niet. Terwijl dat mischien een belangrijke oproep of nieuws feitje is. En toch, 1 tread over 1 onderwerp is meer dan genoeg. Als je iets specifieks wil opzoeken in een onderwerp kan je de 'zoek in onderwerp' knop gebruiken.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    _0/
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lol. Vanmorgen ook weer; de zoveelste Halo 2 thread met 1 simpele vraag erin. Tuurlijk gaat die thread dicht. Anders wordt er straks voor iedere vraag over iedere aparte game een thread geopent; en verandert een forum al gauw in een forum over de meest populaire game op dat moment met allemaal nietszeggende threads met een enkele vraag erin. En zo is er een reden voor iedere daad hier op het forum.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina