ja klopt.. zit bij ons op school.. nog ff iig.. zit bij mij op 6 vwo.. Gefeliciteerd Tuur.. ik spreek je maandag.. *hij heeft namelijk geen herkansingen en ik wel
Regelmatig met en tegen hem gespeeld en helaas was ik geen partij voor hem. Super trots ..... absoluut ! Tuur van HARTE man --> only the sky is the limit ! Succes bij je volgende wedstrijd.
Welke school? Toevallig Augustinianum? Want daar ga ik misschien naar toe. Handtekeningen vragen voor me en al me maten On-Topic: Gefelicituur!
Leuk om zo aan je geld te komen, maargoed.. je moet er wat voor over hebben.. Hij liever dan ik! toch gefeli Tuur
Een gratis reisje naar Hannover, 4000euro's, voor 3 uurtjes PGR3 oefenen bedoel je? Denk dat veel mensen dat niet kunnen. Die Duitser scheen al weken bezig te zijn om proberen een goed resultaat te halen, je ziet het resultaat(3uur tegenover weken training). Dan moet je er inderdaad veel voor over hebben. Daarbij kwam nog eens dat Tuur pas op het aller laatste moment te horen kreeg dat hij mee mocht. Dus heeft zich totaal niet kunnen voorbereiden. Hij hoeft er dus niet veel voor over te hebben, hij krijgt er alleen maar een gouden plak+geld+nog meer naamsbekendheid voor...
Inderdaad. Redelijk naief om te denken dat hij niks anders dan gamen doet. Want zo is hij namelijk niet. En toch maar prijzen en toernooien winnen. Dit klinkt echt als een nachtmerrie ja. Liever hij dan ik .