1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WCG 2006, KingTuur!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Metal Mark, 14 mrt 2006.

1. Champion

Champion Guest

ik denk dat een x aantal uren pgr 2 best heeft meegeholpen :) maar dan nog, knap hoor.

2. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    super, onvoorstelbaar zo'n talent. Hij is erg goed, sowieso omdat ie in zoveel games heel goed is. Iedereen die veel et zelfde spel speelt zal wel wat mee kunnen komen, maar dat is bij niet veel spellen zo. En dan bij meerdere spellen bij de wereldtop......

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wat lene van zn talent, vooral van zn Drivin Skills :9, En H3 winne, volgens mij zal dat wel meevalle ;) Toch Champ :) , hijs toch racer of niet dan :+, Ik vraag hoe hij tege mij zou doen in GR 1 :+

Feli Tuur, ff 4000 euro, wel jammer dat hij dit waarschijnlijk niet zal leze van ons alle 8)

4. Champion

Champion Guest

ik zeg niks :D

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    mooi ;)

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jij kunt inderdaad wel wat talent gebruiken ja:p. Want nu lijkt het nergens op.

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    zeg jij :{

8. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke jij kent um persoonlijk en heeft precies 3 uur gespeeld en meer niet.. geloof je meteen! pgr2 zal niet veel verschillen van 3, die heeft ie ook maar 3 uurtjes gespeeld zker?

Je kan me veel wijsmaken maar dit niet!

En waarom mijn opmerking, ik vind het nix om zo aan me geld te komen. Mag dat niet ofzo? IK <---------- vind dat!!! Je moet het er voor over hebben in de zin van dat je elke keer die WCG's afmoet en alles, dat zou voor mij nix zijn gezien mijn privé leven.

Als je mijn opmerking niet snapt vraag dan wat k bedoel en kom dan niet gelijk met zo'n pikkuhpoelie antwoord dikkuh!

HaTeR2k6_0/

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou dat niet kunnen aangezien je privé leven?? Denk je dat hij dat niet heeft?? En al die WCG's afreizen?? Ja verschrikkelijk he om continu een nieuwe wereldstad te bezoeken. Zou ik ook niet aankunnen.

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    IK <-------- ja ik. En ja ik weet dat dit waar is. Ik ken zijn broer(Alex V) goed. Tuur kreeg pas op het laatst te horen dat hij mee mocht naar Duitsland. Hij had geen tijd om thuis goed te oefenen(behalve dan die paar potjes die hij nog gespeeld heeft). Hij heeft in Duitsland nog wel kunnen oefenen maar daar blijft het bij. Dat zegt ook niks over de voorbereidingen, net zoals PGR2, omdat PGR3 een verschillend spel is met totaal verschillende auto's en verschillende tracks... Maar goed ieder zijn ding, jij gelooft wat je wil geloven, maar ik weet zeker dat wat Alex mij verteld klopt. Ga jij nou maar naar je matties toe en ga genieten van je privé leven :{

11. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    hahah welk prive leven xD van je luie stoel opstaan zeker:p

12. Champion

Champion Guest

lompe reactie op ice zn post, je ziet toch dat hij het niks vind. Hij zegt nergens dat hij denkt dat king tuur geen prive leven heeft.. kom je met je bijdehandte opmerking aanzetten. ga toch weg._0/

bullettime voelt zich ook al meteen aangevallen als hij privéleven ziet staan. meteen met zn bijdehandte matties post. jij ook weg! _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2006
  13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    King Tuur , van harte . _O_
    Zet hem op , he . Bij de WCG ( wereld ) 2006 .

Ik ga er trouwens ook weer heen .
    Ik zal wel geen kans maken , maar ik wil het gewoon mee maken .
    Ik denk dat ik me doe met DOA 4 .

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kwam zijn post wel over. En jij verdedigd Ice natuurlijk omdat het jou mattie is. Champion weg_0/ :p.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Pffff voorspelbare discussie weer :confused:

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens H2 experience lezen ;)

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Kom is op msn!! Aangezien je nog steeds niks van de Private Messages snapt.

Ik zal het even uitleggen. Wanneer je een PM krijgt krijg je meestal een pop-up. Dan vraag je of je het bericht wil kijken. Als je deze pop-up niet krijgt dan kijk je even rechtsboven bij Welkom, Legendarische en dan staat daaronder: Prive-berichten. Als daar staat dat je een privebericht hebt dan klik je erop zodat je hem kunt bekijken. Geen dank_0/ .

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zggn wat je wilt over Champ, maar hij heeft wel gelijk. Hij leest alleen maar wat ik neerzet. Ik zet nix neerbuigends over King Tuur.. Jullie maken dingen uit mijn texsten op die nergens over gaan! Bij sommige is volwassenheid weer ver te zoeken (wil niet zggn dat ik dat altijd ben, voordat ik dat geouwehoer weer krijgt).

Oh en bullet.. Ga jij nou maar naar je matties toe en ga genieten van je privé leven? Zoals Champ al zei: bullettime voelt zich ook al meteen aangevallen als hij privéleven ziet staan. Je weet voor geen enuh focking meter hoe mijn leven is ingedeeld! En neej ik kan niet zomaar weg naar ''mooie'' landen om een paar potjes te spelen(apu)!

Ik gun King Tuur het van harte, wil niet zggn dat je er niet bepaalde dingen voor over moet hebben om daar te staan en te kunnen winnen! Dat is gewoon NIET voor mij weggelegt! P U N T.!.!
    Jullie vatten het gewoon verkeerd op omdat jullie kk graag daar zelf willen staan en nog jong zijn.

En shintOh! Je bent lelijk en Ik en Champ mogen je slaaaan!

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vatte inderdaad je opmerking een beetje anders op dan jij hem misschien bedoeld had. Maar goed, dat heb jij waarschijnlijk ook gedaan bij mijn post(dus staan we quitte). Maar goed kan je opzich wel begrijpen dat je er veel voor moet laten om een paar keer per jaar naar zon toernooi te gaan. Waarschijnlijk heeft dat te maken met je werk of opleiding, denk ik. Je heb ook wel gelijk dat het niet voor iedereen bestemd is, om aan die toernooien mee te doen. Maar als je de kans zou krijgen, zou je het dan ook niet doen? Je verdient er aardig je brood mee, daar komt ook nog eens bij dat je nog is wat van de wereld ziet. Neem aan dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen, genoeg gezeik nu :)

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gaan we nou echt bekvechten om een 1 schijtluis die zich heel wat voelt ? Kom op man ga gamen of wat dan ook...... :{

Deel Deze Pagina