WCG 2006, KingTuur!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Metal Mark, 14 mrt 2006.

  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    whathafak lullen jullie met 3 uur pgr3 gespeeld?

    ben jaloers man :)

    gefeliciteerd king tuur
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Lees eens wat er achter de komma staat...

    Ik vind het trouwens jammer dat de WCG maar zo weinig games heeft. Jammer dat ze geen GT4 doen ofzo. Dat zal er ook nog eens veel vetter uitzien, allemaal playseats naast elkaar :cool: Als ze eens komen met games als F12006, KillZone (2), GT4 of 5 en Socom (4), dan ga ik mij zeker aanmelden. Nu is het aanbod van games veel te klein. Ik wil wel een keer meedoen met PGR3, maar dat is alleen maar voor de lol. Winnen doe ik toch niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2006
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    lees eens goed wat zij allemaal hebben gezegt in het begin van de thread.
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze bedoelen gewoon dat hij maar 1 dag van te voren weer us PGR3 ging spelen en daarvoor weet ik hoe lang PGR3 niet had aangeraakt
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, en zijn tegenstanders hadden langer op de gegeven baan + auto kunnen oefenen. Dan kan je wel lang PGR3 spelen, maar wil je op één specifieke baan met één specifieke auto heel snel zijn, dan zul je daar extra voor moeten oefenen.
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook meer om wat de mensen aangeven he. Er wordt volgens mij elk jaar zo'n poll gehouden om te kijken welke games er gespeeld moeten worden. Daarbij komt nog eens dat de playstation online service gewoon echt niet zo goed is als xbox live. Maar spellen zoals GT worden toch ook andere toernooien voor gehouden? Als ik kijk naar een killzone ivg met halo2 ofzo. Dan merk ik echt wel dat in killzone totaal geen competitie zit. Maar dat zal wel komen omdat ik de gammele besturing niet vond werken en de lag erg was.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Die online service maakt niet uit. Op een WCG heb je echt geen friendslist nodig, of hoef je geen speler te avoiden :+ Gamen doet die PS2 wel. Helemaal als je naast elkaar zit, dan heb je echt geen lag. Anders gebruik je nota bene een iLink kabel. Maar SOCOM was zeker een goede optie geweest voor de WCG. Dit vind ik gewoon jammer. Maargoed, het gamen is nog steeds sterk aan het groeien, dus waarschijnlijk is er volgende keer veel meer :)
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om erom dat GT4 geen online optie heeft en de ondersteuning van de andere PS2 games online is niet optimaal. Als je niet online kan, ligt het niveau vaak lager. Op de WCG worden games gespeeld die een goede online ondersteuning hebben, waardoor de games competief zijn.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vat je niet helemaal...
    Je wilt dus zeggen dat mensen die geen online hebben, slechter kunnen gamen dan mensen mét Live. Kan wel kloppen, maar mensen die naar de WCG gaan zijn vaak die-hard gamers, en die gamers hebben vaak ook een online service, óók op de PS2. Games als SOCOM kunnen gewoon mee qua kwaliteit van Xbox Live games, dus dat zal écht geen probleem zijn. Er zijn ook zat Xbox games die niet op de WCG aanwezig zijn, maar die er best hadden mogen wezen. Zo is Forza er toch ook nooit geweest?

    (ps. GT4 is te spelen via een iLink kabel. Dus 6 ps2'tjes aan elkaar linken.)
     
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, Forza was echt een tegevaller dus zwijg! Ten tweede, ps2 online service meekomen met live...Zeer zeker niet! De optie`s die xbox live met zich mee brengt zijn echt wel iets uitgebreider en daarmee ook beter uitgewerkt als die fake shit van Sony! En als laatste! Gefelicieteerd Tuur :p
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Maar het was wel de enige simulatie racer op de Xbox, dus die had IMO zeker op de WCG aanwezig mogen zijn. Gamers kunnen zich hier ook veel beter mee onderscheiden, in tegenstelling tot het 'makkelijke' PGR.

    Zoals ik al eerder zei, op de WCG heb je geen friendslist en marketplace nodig. Met een game als Socom is er zeer zeker te gamen zonder lag, met bijna net zoveel modes als GRAW, en met nota bene 32 man. Die game zou echt wel plaats kunnen hebben op de WCG hoor. Voor andere racegames zouden ze nog F12005 of WRC kunnen kiezen. Ik vind het aanbod gewoon veelste klein.
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is de WCG een 1vs1 gevecht in spellen. Dus zou socom met bijvoorbeeld clans dus niet goed passen op de wcg. Dat is net zoals je GRAW 1vs1 multiplayer gaat doen. Daar zijn de maps simpel weg gewoon niet voor gemaakt. Bij Halo2 was het een ander verhaal, maar hier was wel heel erg veel interesse voor. Forza komt waarschijnlijk niet op een WCG omdat het gewoon niet veel gespeeld wordt. Je kan wel een spel mee laten doen maar als je te weinig mensen hebben die deelnemen heb je er als nog niks aan. Omdat het natuurlijk ook veel mensen moet trekken en omdat alles gesponsoord moet worden. PGR3 is misschien wat makkelijker dan Forza maar dan heb je wel weer dat veel mensen mee gaan doen, dus weer meer geld beschikbaar door de sponsoren.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het toch echt niet mee eens. Ik vind het belachelijk dat mensen denken, hoe ingewikkelder het spel, hoe moeilijker het is om je te onderscheiden. Waarom als PGR zo "makkelijk" is, kan niet iedereen een 5.54.xx op N-Ring halen (PGR2)? Waarom kan niet iedereen boven de 50000 kudos komen op de Stockholm Ghost Challenge? Omdat het gewoon onzin is.
    Je kan je met een spel als Pac Man evengoed onderscheiden als met Quake 4. Voor elk spel heb je skills nodig, of het nou snel reactievermogen is, of iets anders. Bij elke sport en bij elke game heb je het verschil tussen pro en middelmatig en iets er tussen in.
    Ik lees ook weleens de Halo 2 thread en daar wordt geroepen: "ja voor Halo 2 heb je geen skills nodig" maar waarom heb je dan de OGRE's en de rest van de wereld? Of een paar andere mensen die zich wel kunnen onderscheiden. Je kan een game net zo instellen dat je geen rocket of zwaard hebt. Echt klinkklare onzin dus. En zo lang niet iedereen even goed is, heb je dus skills nodig.

    Maar nog even over GT4. Met dat iLink kun je toch niet "online"? Dus echt tegen andere mensen spelen? Net zoiets als Xbc bedoel ik dan. Zolang dat er niet is, is het dus niet toegankelijk voor iedereen, en dat is precies wat ik bedoel.
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegd Nicos, ben ik het mee eens.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Kijk, Forza is gewoon moeilijker dan PGR. De auto's zijn in Forza veel nerveuzer, en je hoeft maar één foutje te maken, en je staat al achterstevoren of iets dergelijks. Bij PGR is het niet erg als je te laat remt. Je neemt de bocht wel iets slomer, maar je houd hem wel. Je gaat alleen een beetje driften. Een drift die overigens makkelijker te corrigeren is, en makkelijker is om vast te houden. Vaak schiet je er in Forza dan af, of je spint. Tuurlijk heb je voor PGR skills nodig, dat heb je voor iedere game, maar over het algemeen is Forza gewoon moeilijker, en is het verschil tussen de top en de rest veel groter dan bij PGR. Zo doen veel mensen met de PGR3 competitie hier niet mee als het in de A-klasse wordt gehouden, omdat die F50GT een enorm nerveuse *** auto is. Men vind het gewoon te moeilijk. Zo waren er ook véél minder deelnemers hier met de Forza comp dan met de PGR2 en PGR3 comp, terwijl zat mensen Forza hebben. Kijk ook naar de rankings hier. Bij PGR3 stond heel XBW in de top 10, en men rijdt nog steeds wereldrecords, waaronder ikzelf, maar bij Forza was men blij als de top 70 of zelfs top 100 te halen was. De meeste auto's liggen gewoon strak op de weg, en daardoor is PGR 'makkelijk' in vergelijking tot simulatie racers. Dat is ook één van de redenen dat PGR zo goed verkoopt, want de game is erg toegankelijk. En over Kudo's moet je niet gaan praten. Ik heb het hier over snel racen, en niet door cone's of drift challenges ofzo. Maargoed, je mag je mening hebben, netzoals ik van mening ben dat je voor Forza meer skills nodig hebt dan voor PGR.

    Jawel, je kan niet online, want je bent immers niet met het internet verbonden, maar je kan wel de PS2's met elkaar rechtsreeks verbinden. Er zijn niet veel mensen die het doen, ik heb die kabel ook nog nooit gezien, maar het is mogelijk. Je kan dan gewoon met z'n 6'en racen. Je hoort dus wel in dezelfde kamer te zitten (geen probleem voor WCG lijkt mij). Dit kan zowel in GT3 als GT4. Met GT4 kan je ook nog eens online via Xlink Kai en je Netwerk Adapter. Met behulp van je PC dus. Wanneer je met z'n 6'en gaat is het vaak erg laggy, maar een 1 vs. 1 gevecht is zeer goed te doen. Dit is dus hetzelfde als xbc zeg maar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2006
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    edit..
     
  18. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Tuur, ken je nog wel van de vele uurtjes Counter Strike. Good old time. :D
     

Deel Deze Pagina