geen wonder dan dat ik zo slecht ben ik speel altijd met de pookjes, al is het alleen maar omdat het moderner is
Als ik mee zal doen ook Succes iig iedereen die een poging gaat doen (en speciaal de mensen van PGR3 \o/ )
De laatste 4 finalisten zijn: Handewasser King Tuur Alex V JeePee NL Ik werd net gebeld door Alex, en hij heeft van Fredkroket gewonnen
Hoe gaat het nu verder dan? Alle 4 tegelijk of halve finales? Vorig jaar vond ik het zeer leuk om erbij te zijn, om iedereen te ontmoeten waar ja altijd halo 2 mee speelt en allemaal mensen met dezelfde hobby . Succes iedereen en het klinkt cliché maar tuur wint waarschijnlijk toch weer. p.s.: Iedereen gefeliciteerd die geslaagd is waar onder Tuur en Rutger.
Eind augustus moeten ze met zijn 4'en naar Rotterdam en dan moeten ze voor publiek gaan uitmaken wie er naar de WCG in Italie mag. Ik had ook wel verwacht dat Tuur in de finales zou komen. Alex heeft in een spannende race(volgens hem) gewonnen van Fredkroket, dat vind ik ook erg knap. Was het toch waar wat sommige dachten over Handewasser Jij ook nog gefeliciteerd Apu met je vwo-diploma.
Dat is toch de pieper, of niet? Ik heb echt maar 1x tegen hem gespeeld ofzo, maar die stem vergeet je nooit meer
Ja was zeker gezellig en goed spannend.... die race van alex met fredje was nie goed voor je hart Wordt waarschijnlijk ook wel vette finale in Rotterdam... hoorde dat er 1000 mensen publiek zijn. En met pookje is theoretisch handiger omdat je dan ook de beschikking hebt over constant met een kleinere hoek sturen
Cker respect Alex V. We reden egt allebei zo goed al evensnel en hele tijd stuivertje wisselen op Tokyo. En ik ben ineens een stuk beter met de F50 GT. Mijn 1e ronden partijen waren vrij makkelijk. Alleen van handewasser verloren door 2x in de laatste ronde een fout te maken. Hij is behoorlijk snel, maar onder druk maakt ie ook wel fouten. Maar erg knap gedaan. edit Ik race al sinds het begin met d-pad, omdat ik vrij weinig gevoel in het pookje heb. Maar volgens mij is het pookje sneller als je um heel goed onder controle hebt. Qua reactietijd in races met collissions on denk ik dat het minder snel is, omdat je met d-pad net iets sneller kunt reageren.