1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WCG 2006 Nederlandse voorronde's!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 15 jun 2006.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na, ik zat in poule van een hoog niveau.
    Eerst tegen Tuur, waarvan ik de eerste race (die heel erg spannend was _O_ ) won op het F1 circuit. Maar vervolgens won Tuur 2x op de straten met de A-klasse waar hij duidelijk een klap sneller dan mij was. Ik heb/had gewoonweg té weinig met de A-klasse op straten geraced...

Daarna tegen een ene Stef, die ook erg snel was. Wederom won ik de eerste race op het F1-circuit, maar na 2 spannende races won Stef weer 2x in Las Vegas met de A-klasse.

Jammer dat die poule vol zat met goede rijders. JP moest bijvoorbeeld tegen mensen die je er met 30 seconden kan uit rijden, maar die mensen mogen vervolgens wel door naar de finale's......

Ach, ik vond het iig erg gezellig. Na afloop met de Nederlandse top een terrasje gepakt :b: Toch speciaal he, mannen als Tuur, Alex V, Septic Eagle, Handewasser, FredKroket, JP, ik (O-)) allemaal op één terras. :)

Jammer dat ik het straatracen met de A-klasse echt gewoon niet te pakken had die middag. Op het eind werd het einigzins beter, maar de mannen in mijn poule waren gewoon sneller op dat soort banen. Straten worden voor mij pas aantrekkelijk bij de B, C, D en E klasse. :cool:

Al met al een leuke middag met erg spannende races tussen de (een deel van) Nederlandse top. \o/

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zijn er fotos gemaakt? :)

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt ook op tv volgens mij.

Jij wil denk ik net zo graag als ik een keer een glimp opvangen van Handewasser onze race pro :thumbs:

4. JeePee

JeePee Guest

Het was echt vet! :thumbs:
    Mijn pool was eigenlijk té makkelijk. Ik had op een gegeven moment mijn tegenstander met meer dan 30 seconden eruit gereden. Die vent had ook een DBR9. Ik dacht bij mezelf: "WTF doe jij op de WCG 8)?" Maargoed, daarna moest ik tegen die Stef (overigens AMEN als je zo kan rijden zonder 360 _O_) en wat was me dat spannend zeg :eek: Mijn hart scheurde uit mijn lijf :+ De eerste race won ik op het F1 circuit met de F50GT, wat eigenlijk mijn sterkste baan is, maar vervolgens mocht hij kiezen, en hij koos (zoals verwacht) voor South Strip Loop met de F50GT. Daar verloor ik, eveneens zoals verwacht. Toen was het kop of munt voor het F1 circuit of SSL voor de 3de race. God allemachtig was het munt, want daardoor mocht ik kiezen voor het F1 Circuit. Na een belabberde 1ste ronde (elke bocht een grasrandje) kwam ik na een fout van Stef toch nog terug, en op die manier kan ik in Augustus weer aan de bak :)

Fred vs. Alex was ook ziek spannend, met name Tokyo. Ik zat echt helemaal in die race. Daarna een terrasje gepikt, en dat was wel gezellig :thumbs: Was echt een leuke dag vandaag.

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    wahahaha anders ik wel:lol: wat een grote bek voor zon klein ventje...(voglensmij)

6. JeePee

JeePee Guest

Tja, hij pwned wel ;)

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    _O_ \o/ Handewasser is gewoon stoer :cool:

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor, ziet er beter uit als toen in Almere, toepasselijk t-shirt ook :thumbs: No 1 Leage O-)

Handewasser is dus niet te zien, nou ja hij draait net zijn hoofd met zijn te grote rode tshirt :9

10. JeePee

JeePee Guest

Leuk verslagje, alleen jammer dat hij mijn naam verkeerd had :+ Ik zal die vent 31 augustus wel eens laten zien wie JeePee is 8)

Hier trouwens nog die groepsfoto met bij behorende gamertags:

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel echt nep dat ze niet eens goed xbox 360 bij pgr3 konden zetten op het kaartje. Maar er zijn nou in ieder geval een paar foto's. Gamekings kennende zien we die andere misschien niet meer terug. [​IMG]

Dat mannetje links is handewasser, die daar rechts van hMg Stef.

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  12. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist helemaal niet dat Septic Eagle er ook bij was 8). Volgens mij heb ik toen met hem 5 rondes Behemoth gereden en na 4 ronden zaten we nog binnen 3 seconden :+.

Waarom deed ie dan niet mee met Pgr3?

13. JeePee

JeePee Guest

Omdat 'ie al heel lang geen PGR3 meer gedaan heeft. Hij heeft de afgelopen tijd alleen maar DOA4 gespeeld. Maar ik weet zeker dat als 'ie ff een weekje gereden had, dat hij dan meer (veel meer) kans had gehad op een plekje in de PGR3 finale dan die van DOA4.

14. wytze van der veen

wytze van der veen Gamenerd NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn excuses al aangeboden op GN xD Nogmaals dan maar, nu ook hier ;)

15. JeePee

JeePee Guest

Geeft niet joh, kan gebeuren :b: Weet iemand hier hoeveel mensen wij uit mogen nodigen voor de nationale finale's?

16. basovich

basovich Guest

godverdomme staat net die kingtuur er niet goed op..zit ie bij mij op school..heb ik hem nog nooit gezien 8)

trouwens wel mooi daar rechtsonder die foto: gamenerd.nl_O_

17. JeePee

JeePee Guest

18. wytze van der veen

wytze van der veen Gamenerd NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn verslag, te vinden via het linkje van Alex, staat ook een foto van King Tuur uit mijn archief. Toen waren we op mijn slaapkamertje aan 't ownen met Super Mario Bros. 3 :b:

Anyway, hier 't linkje nog maar een keer dan:klikkie!

En tsja... Gamenerd.nl... Kwam opeens in me op en het domein bleek nog vrij te zijn ;)

@JeePee: Moet je JJ even mailen/smssen/bellen, hij kan je wel vertellen hoeveel kaarten je krijgt. Zelf krijg ik perskaartjes, heb ook nog geen idee hoeveel eigenlijk :9

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  19. JeePee

JeePee Guest

Er is al een filmpje van Game Kings op www.tmf.nl. Het gaat voornamelijk over DOA4, maar je ziet ook kleine stukjes van de PGR3 voorrondes :)

20. basovich

basovich Guest

thanx... maar heb hem nog nooit gezien bij ons op school:{..maar hij lijkt jonger omdat ie al in vwo 6 zat..

Deel Deze Pagina