Weet jij dan misschien zijn email adres ofzo? Ik heb op powerweb.nl gekeken, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden. Als je hem weet zou het wel fijn zijn als je z'n adres naar mij kan PM'en ofzo
JP jij moet even contact opnamen met iemand van wcg die jouw mail niet heeft en jouw mail wel wil. Ik stuur je wel ff pm.
*Kick Nou, nog 11 daagjes *) Hebben jullie een beetje geoefend? Ik eigenlijk compleet niet. Een paar weken terug heb ik Oblivion gekregen, en die heb ik veelal zitten spelen. Ben nu ook weer begonnen met Gran Turismo 4 op de PS2. Ik heb helemaal geen zin meer om PGR3 te spelen Moet het deze komende dagen toch wel ff gaan doen om niet compleet voor schut te staan Wel lachen trouwens, dat je een nummer moest kiezen die je graag zou willen horen mocht je op het podium terecht komen *)
Omg, de WCG gaat echt een lachertje worden. Ik ging net oefenen, en tot m'n verbazing kwam ik erachter dat: Tokyo 2 wallrides en 2 wallbashes heeft; London 2 wallbashes heeft; Las Vegas 1 wallbash heeft; Nurburgring de welbekende shortcut heeft. You go Bizarre :{
Heb kaarten liggen voor Nationale Finales iemand intersse http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87361
Goed nieuws! Ik kreeg zonet een mailtje van de organisatie dat wallbashen en shortcutten verboden is. Dat scheelt alweer
Zoland Handewasser maar niet wint, die mag ik niet. Mensen die alleen maar over hun eigen ego praten, nee, niet mijn ding. JP mag van mij natuurlijk winnen, alleen is het feit dat het de A-klasse is wat in zijn nadeel (had beter B of lager kunnen zijn). King Tuur en Alex... Hun mogen van mij ook, zolang er maar iemand gaat die in Monza die wallbashende kneuzen uit Noord Amerika kan verslaan (Ch0mpr, MAX1MUS aka MaxFATAL1TY, BBoyle, BBradley en ga maar door)
ik denk (en vind) dat Tuur gwoon weer met de goude plak naar huis komt :ja en wat is wallbashe?? ik speel geen PGR3 dus ik weet niet wat het is (ik denk dat het een gedeelte waardoor je kunt afsnijde door middel van tegen de muur aan knalle en zal maar zegge door de muur afsnijdt) dont flame please
Voor de bocht vol in de muur rijden zodat je terug stuiterd in de bocht. Op deze manier hoef je (bijna) niet te remmen. Gelukkig is dit verboden
JP, jij gaat gewoon winnen beer Jij stuurt je moeder gewoon naar tuur toe en zegt dat hij later moet remmen en dan win jij jonge
Whaha dat is hem ja \o/ \o/ Go JP Go JP \o/ *Spandoekt Ik ben weg als jij naar je overwinning rijdt, maar succes JP. En je zegt natuurlijk wel als je een interview krijgt dat het nooit was gelukt zonder DE stoeptegel, Afro, Geile Beer Sander en Hete jongen 2306