Handewasser had trouwens 1500 uren geoefend he... Best wel sick shit *Heeft filmpje bekeken* Zielig hoor, dat jaloerse gedoe...
Dat fimpje is al vrij oud. Die is hier al een hele poos geleden een keer langs gekomen. Zijn stem is nu al iets zwaarder Nee, maar wat is oefenen? Hij heeft misschien wel zoveel PGR3 gespeeld, maar hij heeft met de A-klasse heel veel wereldrecords. Hij heeft dus niet alleen de 4 WCG banen gereden. En hij is trouwens 9 minuten geleden opgehouden met RATC
Ach laat die jongen. Hij heeft er voor geoefent en heeft zich er volledig voor ingezet. Hopen dat hij het WCG wint, anders krijgt met ''de'' stoeptegel te maken JeePee hoeveel had je nu aan gedaan, haast niks. Heerlijk . Beer
Ik gun het hem ook wel. Daarom vind ik het ook helemaal niet erg dat ik de tos verloren heb. Als je kijkt naar ons trainingsschema: 1500 uur tegenover 40 uur kon ik het mezelf niet permiteren om te winnen (ik wist trouwens niet of ik nog een keer kon winnen op de Nurburgring. Het verschil in de eerste race was slechts 3 honderste )
Ja dat is niet veel . Maar 1500 uur is euh.....onmogelijk. Laat mij is zijn General Statics zien dan . Dat is echt sick, en je hebt dan echt geen leven
Haha nope, daarom . Hij houdt toch niet alles bij ofso...Maargoed, wanneer is die grote finale op de wcg?
Inderdaad hij was soms echt raar bezig op live, soms stuurde die 20 invites in een minuut omdat die persee double team met mij wou spelen. Een andere keer zat die een kwartier te lullen over hoe hij de gangster was in zijn klas en dat die vet veel vrienden heeft, en dan dat stemmetje erbij toen
haha dat filmpje is al zo oud.. toen was PGR3 nog laaaang niet uit, en in halo2 bakte ie er nou eenmaal niet zoveel van als dat ie in PGR3 kennelijk doet.. Maar maakt niet uit.._0/
*Heeft een verslagje geschreven + foto's erbij gezet* http://forum.gamenerd.nl/index.php?showtopic=2742 Als 't reclame is verwijder je de post maar hoor, mister mod. De bedoeling is gewoon om de mensen een impressie te geven van het gebeuren en ik heb 't gevoel dat de doelgroep van GN en XBW nog best wel verschilt dus daarom is 't in mijn ogen geen reclame