Darklocust Hij zet 3 games neer? Waarvan waarschijnlijk 1 game gekozen wordt? Dus snap ik zijn post niet
ik weet het niet maar misschien doen ze er wel twee. Halo 3 wordt het wereldwijd sowieso wel door USA. En omdat gears 2 nieuw is misschien gears 2 nog. maar wat was jou oude GT dan?
Gelukkig heeft de PC nog fatsoenlijke games... Uhh dat is geen eer maar eerder een afstraffing te laf bedoel je?
Nee er was toen een andere LAN in duitsland die hij toen gewonnen heeft. Balen of niet? En voor de PC geen verrassing, het zou een verrassing zijn als die er niet tussen zouden staan.
Heb zelf geen verstand van de WCG en alles eromheen maar kan je jezelf hiervoor aanmelden dan gewoon met een groep daar gaan gamen? Of moet je echt pro zijn en verplicht meedoen met toernooien etc? En waar wordt het dit jaar gehouden, is dat al bekend? Heeft iemand een link met alle voorwaarden, prijzen etc?
Gears of War 2, echt saai om naar te kijken ook. Alleen maar een beetje met die hammerburst tegenover elkaar zitten. Gears 1 was vet om te zien, brute snelle actie.
LOL, Gears 2 is zeker niet saai om te kijken als het hard tegen hard gaat! En de acties gaan sneller, alleen je hebt geen skills nodig om het uit te voeren. + Gears 2 is gewoon een dikke FAIL.
LOL wat weet jij daarvan, vertel in ieder geval je echte gamertag! Als je Armada bent kan ik begrijpen dat je er een mening over hebt, maar dat kan je natuurlijk niet zeggen Gears 2 is veel slomer omdat je eerst moet wachten tot de smokes weg zijn. En dan begint het geknal met de hammerburst. dat duurt een tijdje, en als er iemand down is of je een powerweapon hebt wordt er pas echt druk gezet. En shotty battles zijn te saai geworden. Ga maar is Mansion spelen op Gears of War 1 met allemaal goede spelers, dan krijg je snelle en toffe gameplay. Of vergelijk montages van 1 en 2. Gears 1 is sneller feit!!
Op Gears 2 kan je de smokes ook voor zijn, waardoor er een situatie onstaat dat een team niet verwacht. Ook zijn er op Gears 2 veel meer tactische speelwijzen om de tegenstander af te leiden en daarna keihard te rushen. Maar ik ben het met je eens dat gears 1 veel vetter is. Wallbouncen is echt vet en vaak moet je er skilled voor zijn. Rushen is altijd snel, dus dan zou gears 1 wel sneller zijn. Reden: Snelle shotgun en sliden, maybe wapenslide.. Maar gears 2 is gewoon een Fail dus daarom spelen veel mensen het niet meer, de meesten zijn gestopt met clangaming of spelen soms een potje cod4
Inderdaad en dat is gewoon erg jammer (nee echt serieus) Alles is bij Gears of War 1 leuker/beter maar vooral het shotgunnen en wallbouncen inderdaad
Oke, gears 1 is sneller.. Maar gears 2 is vetter om te kijken.. ik zit in een aardig goede clan En we spelen lekker snel...
lol jij zit bij guitargasm of niet? hij is wel een goeie sniper op Gears 2, ik heb nog bij hem in de clan gezeten op gears 1. Maar daar was hij een gemiddelde speler. En hij kan zo gigantisch schreeuwen!