1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wcg 2009: GEARS OF WAR ???

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 1nfinity, 12 feb 2009.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nooit het punt gezien van GoW. Vind biede delen online echt te crap voor woorden :mad:

2. GomoRra

GomoRra Guest

In de tijd dat gears 1 uit was had ik een Geflashte xbox360 toen had ik het spel 3 weken van te voren gedownload alleen ik vond het maar traag enzo dus ik snap wel wat je bedoeld, ik heb hem zelfs opzij gelegt. Alleen als je veel oefent zie je dat je echt skills nodig hebt om het te spelen. Daarom is het een uitdaging om echt goed te worden. In teamverband spelen is ook erg vet en het kan echt heel goed werken met allerlei verschillende wapens.

ps. Ik heb nu geen geflashte box meer :p

3. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    GommoRra, jij praat net als een of andere noob die zie zogenaamd heel veel verstand heeft van Gears terwijl je dat helemaal niet hebt dus beter ga je niet praten.

4. GomoRra

GomoRra Guest

Ik heb het eerste deel toch gespeeld?? en Gears 2 heb ik gespeeld bij een kennis van me.

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hopen op CoD4. Beter dan al die andere shooters en denk ik ook wel leuk om naar te kijken.

6. GomoRra

GomoRra Guest

I Agree

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ze CoD4 doen ga ik weer oefenen ^^

8. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    gebeurt toch niet:):
    Microsoft gaat eerder voor een exclusive aangezien zij de sponsor zijn.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zal helaas wel zo zijn...GoW2 dus waarschijnlijk :mad:

10. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van www wcg2009.nl staat dat er in Maart de 2e aankondigen worden gedaan nou het is morgen April en er staat nog niks op
    Iemand die nog iets weet ??

11. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    zie op de website staan:
    ''later dit jaar worden de andere games bekend gemaakt''

12. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    laten we hopen van niet.

GoW 2 is op zo veel manieren slecht geweest.
    ook niet alleen de game maar ook voor de community!
    GoW 1 had toch wel een trouwe grote community achter zich staan. Je had altijd wel iemand om een match tegen te spelen. Meestal gewoon wat scrims.
    Maar door GoW 2 is de community eigenlijk gehalveerd! De ene helft is gestopt of terug naar GoW 1 gegaan omdat GoW 2 gewoon zuigt en niet competetief te spelen is.
    De andere helft is wel verder gegaan op GoW 2 omdat daar nou eenmaal de toernooien mee worden gehouden.
    Ikzelf hoorde dus bij die eerste groep omdat ik nog altijd lol wil hebben ook al speel ik serieus. Bij GoW 2 kon ik gewoon geen lol hebben doordat ik me overal aan ergerde tijdens het spelen.
    Die andere helft vind het dus blijkbaar niet erg om geen lol meer te hebben in het spelen of hebben gewoon geen leven naast het gamen:+ Dit is mijn mening over de hele GoW 1 VS GoW 2 kwestie.

Maar de community ligt dus uit elkaar en er zijn gewoon veel minder teams, dan bedoel ik echt goede teams. helaas maarja ik vind het eigenlijk wel best zo.

13. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0

Je verandert er moeilijk iets aan toch ;) ik vind het ook stom er zijn zoveel teams uitelkaar gegaan. door dat stomme Gears of War 2

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je kan ook gewoon minder zeuren en accepteren dat het bij Gears of War meer om tactisch inzicht en geluk gaat dan individuele skill.

15. Kenzzzzz

Kenzzzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat GoW 1 en GoW 2 toernooien gehouden moeten worden, beide spellen worden nog actief gespeeld (meer dan Rainbow Six Vegas 2 etc die wel actief zijn op grote toernooien), ze zeggen dat nog nooit een spel geherintroduceert is in het MLG Pro Circuit systeem, maar voor alles moet een eerste keer zijn toch.

Anders zijn veel mensen die gears het wachten waard vinden, genoodzaakt om te wachten op gears 3, die hopelijk wel algemene (online) tevredenheid brengt.

16. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    er is nieuwe info over de wcg 2009 alle games zijn bekendgemaakt

De internationale organisatie van de WCG heeft alle games aangekondigd die tijdens de Grand Final in Chengdu gespeeld zullen worden. De lijst is als volgt:

PC

Carom3D
    Counter-Strike 1.6
    FIFA Soccer 09
    Red Stone
    Starcraft: Brood War
    TrackMania Nations Forever
    Warcraft III: The Frozen Throne
    Xbox 360
    Guitar Hero: World Tour
    Virtua Fighter 5
    Mobile
    Asphalt 4
    Wise Star 2
    Promotional Title
    Dungeon & Fighter
    Binnenkort zal de Nederlandse organisatie de lijst voor ons land bekend maken. De officiƫle aankondigd vindt je hier en de officiƫle lijst hier.

Bron: www.wcg2009.nl

oftewel geen halo3 of gears of war 2

17. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    lol deze lijst is best een fail!!

Mobile
    Asphalt 4
    Wise Star 2
    Promotional Title
    Dungeon & Fighter

What is this shit!

18. GomoRra

GomoRra Guest

Lol WCG 2009 is dus dode shit Lolzzzz

19. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer dat Virtua Fighter 5 ipv Street Fighter IV is gekozen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd.....nog nooit van gehoord |:-

Deel Deze Pagina