Maar de winnaars van die mobiele telefoon games gaan ook naar WCG -- weet niet waar het is ( buitenland)
sorry maar daar doe je het niet voor, het moet wel leuk blijven. Ik ga nog liever een potje schijten dan Asphalt 4 spelen.
Obscure Thing dat is echt een slechte vergelijking aangezien een potje schijten gewoon super relaxed en lekker is. Asphalt 4 is gewoon minder WCG-waardig dan Halo, CoD en GoW...
haha eigenlijk wel he. Maar in ieder geval zijn het slechte keuzes! maarja dat komt waarschijnlijk door de sponsoren.
mwa vind het wel meevallen tbh. Halo zit al sinds 2003 al op de WCG, mogen ze ook wel eens wat anders proberen... ja jammer dat het dan Virtua Fighter deel "niet van toepassing" wordt. en spijtig dat er maar 2 games voor 360 bij staan, maar das ook niet anders dan de 'meeste' voorgaande jaren.
Guitar Hero is toch niet spannend, er is altijd 1 zo'n gast die no-life heeft geoefend dat hij het bijna foutloos doet. Als je nu begint met oefenen kan je hem straks nog niet verslaan....
inderdaad en dat heb ik gezien bij de wcg 2008 op 6 juli bij voorrondes halo3/gh3 bij GS in Scheveningen relax was het wel zeker (NIKS NEGATIEFS NAAR DIE MENSEN TOE NATUURLIJK)
Spinnenman leeft ook nog??? Iig, GH is wel lache om te zien hoe foutloos ze het kunnen terwijl het zo belachelijk snel gaat. Maar daarintegen kun je net zo goed gaan youtubben om die expert filmpjes te checken. Echte spanning van "Oeh jottum jottum wie gaat er winnen" is er niet. Daarbij komt ook nog kijken dat nederland ontzettend slecht is in GH vergeleken bij nolifers die in england, italie of amerika rondrennen. Slechte keuzes, de competitie in mobile games zie ik eigenlijk nog niet, of ik moet het spelletje eens gespeeld hebben. Dat halo al jaren terug heeft meegedaan hoeft geen reden te zijn om H3 er nu uit te gooien. Halo is gewoon fockin goede multiplayer met een competieve community. Zelfde als GoW (deel 2 minder wat men zegt) en CoD.
Welke randy heeft die games samengesteld? Ongelofelijk dit, dat het harder kon failen dan vorig jaar.