1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WcG winnar Champion Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sludie, 18 sep 2005.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat niemand het Tuur gunt had ik in de gaten. Maar die komt op een gegeven moment vroeg of laat wel terug. Ben maar niet bang. Met zijn skills komt dat binnen 5 jaar vast wel weer naar boven, op de wcg of ergens anders. Gelukkig kent die wel het begrip sportiviteit voor de medespelers.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik ben dus wel bang 8)
     
  3. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Alex: Absoluut :p

    Wat hadden jullie het trouwens laatgemaakt zeg =/ :p
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    We zullen zien sostic. Jij zult het iig nooit ver schoppen. Tuur heeft al genoeg bewezen dus alles wat daarbij komt is mooi meegenomen. Die reacties jegens hem zijn puur jaloezie want zijn houding is nooit arrogant of wat dan ook. Laat die jongen ook eens 1x verliezen. Jesus wat een disrespect, mensen als jullie doen afbraak aan E-sport en sportiviteit.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat hoef jij me zeker niet te vertellen, zeker niet met zo'n houding. Voor mij is het niet meer dan een spelletje, dat jij je nu opstelt als een gebeten hond is gewoon diep triest. Ga bij je moeder uithuilen ofzo. Ik zeg gewoon waar het op staat, en de winnaars waren duidelijk gewoon de betere, niet moeilijk doen en accepteer die shit gewoon.
     
  6. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Had alleen gewild dat ze CS:confused: hadden gedaan. Beetje laf om geen FPS op pc te doen.
     
  7. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Alsof je je moet gaan verontschuldigen als je 1 keer verliest.
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stel me niet op als een gebeten hond. Ik vind de sportiviteit gewoon ver te zoeken bij mensen als jij. Dat hij een keer niet wint met een totaal andere opzet dan solowerk, so what. Verliest hij ook een keer. Dus als je de beste bent moet je elke match winnen altijd en anywhere. Tuurlijk... Bovendien zag ik geen 2 King Tuurs rondlopen jij wel? Als team waren ze op dat moment gister slechter dat zag ik ook. Samenwerking tuur en hannes is toch wat compleet anders dan dat je alleen op jezelf hoeft te letten.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  9. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zoiets claim je dus wel, je lult jezelf vast. Sportiviteit is hier ook ver te zoeken bij jou, ben je contactgestoord ofzo?
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik claim helemaal niets. En nee ik ben niet contactgestoord ter jouw informatie.
     
  12. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Blah ik heb een hekel aan mensen die gelijk persoonlijke beledigingen gaan maken. Dat laat precies zien met welke mate van intelligentie je te maken hebt.

    Ik zou deze kleuter geen kostbare tijd meer gunnen alex.
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een punt. :cool:
     
  14. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de winnaars niet ga zo effe het filmpje checken. Maar gefeliciteerd iig....
    Dat er gisteren mensen waren die door jaloezie, want dat is het, Tuur en Hannes het licht niet in de ogen gunden vind ik triest om te horen. Wat een kinderen, die jongens zijn blijkbaar niet in het bezit van een klein beetje respect en terughoudendheid (getuigt van een slechte opvoeding). En hebben imo dus ook niks te zoeken op een evenement als de WCG. Waar wederzijds respect standaard is.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  15. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_ _O_ _O_

    Respect!
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Met jou kan ik praten, dat is ook het idee van de wcg spirit.
     
  17. Sludie

    Sludie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    champion zegt zelf dat tuur's indivudele kwaliteiten kwaliteiten heel erg hoog liggen (ook beter dan die van hem zelf), maar dit was geen 1vs1 wedstrijd.
    bij een 2vs2 gaat het om teamen, ipz0r en champion teamen gewoon heerlijk. en dan bijna zonder oefening (note: ipz0r heeft niet goed kunnen oefenen omdat hij nu al 3 a 4 weken zonder internet zit) champ en ipz0r zijn daar gewoon heengegaan zonder taktiek en toch gewonnen, dat is ook respect. en dan kan king tuur nog zo goed zijn induvidueel, dit was gewoon 2vs2, dus team. en daar schoten ze tekort tegen champion en ipz0r. dus volkomen terechte winnaars en ook complimenten voor tuur en hannes, want een 2e plaats is geen slechte prestatie lijkt mij (en daarbij hebben hun zelf ook zeer goede spelers uitgeschakeld)
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Oh?

    "En team is toch iets TOTAAL anders dan solo. Ik vind champion en ipz0r dan ook onterechte winnaars gezien de individuele kwaliteiten"

    "Jesus wat een disrespect, mensen als jullie doen afbraak aan E-sport en sportiviteit"

    Je weet je berichten leuk achteraf te editten trouwens.
     
  19. warchild

    warchild Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    eej man

    ut gaat mij dus echt niet om tuur Respect
    hij is nog nooit arrogant geweest hij is gewoon zo dom om met hannes te gaan spelen GAGAGA hannes is noob hij kan er niks van alleen op zn eigen host dat had tuur moeten weten tuur is heus wel okej maar hij heeft eerlijk verloren sowieso en die bullshit over 1v1 ownt hij ze nou en so what het is geen 1v1 bovendien zijn ipz0r en champion dus heus geen noobs heah!! tuur is cker niet de beste nederlander hij wint alles omdat de echte PRO's niet meedoen aan al die toernooien sowieso gewoon verdient dat tuur en hannes hebben verloren weetje waarom omdat hannes gewoon ******noob is hij is gewoon te erg echt fucking slecht alleen op host wint hij ik kan duizenden nederlanders opnoemen die hem ownen daarom disrespect tegen die kutnoob en respect voor tuur dat hij met hannes wil spelen jammer dat je hept verloren tuur maar wel verdient
     
  20. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    What the fuck man ooit gehoord van grammatica en leestekens?
     

Deel Deze Pagina