Ja tuurlijk heb ik em gezien. Ik heb ook op jouw mooie kills net zo hard geklapt. Wat ik zag is dat tuur steeds werd neergehaald door de 2e man. En dat hij in de meerderheid van de situaties individueel meestal in een voordeelpositie kwam t.o.v. de tegenstander Ik ben de broer van tuur dus ik wilde tuurlijk kijken hoe het ging. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat halo 2 cheap is omdat de individuele kwaliteiten van 1 speler niet genoeg uitmaken. Communicatie en samenspel is net zo belangrijk. Dat ik tuur veruit de beste speler vind is mijn mening, dat hoef je niet met me eens te zijn of zo. Maar hij is de enige wcg'er tot nu toe die 2 totaal verschillende genres kan spelen. En over dat uitlokken dat is bullshit, ik vind die praat over tuur kwats en daarom geef ik mijn mening. Ik vind het gewoon nogal stom om over een TEAM potje individuele beoordelingen over Tuur te maken. Ook dat gezeik over Hannes. Dat is gewoon een aardige vent in het echt voor zover ik em ken. Maar ik heb er genoeg woorden aan vuil gemaakt. Jullie denken maar wat je wil.
Laatst bewerkt: 19 sep 2005