1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WcG winnar Champion Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sludie, 18 sep 2005.

  1. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn man wat zijn er veel van jullie triest. Het ging idd niet om individuele skills maar om de teamplay. Ze speelden gister beter, hun 2e man haalde me gewoon vaak neer. Complimenten daarvoor. Maar zo onsportief zoals veel van jullie.... kansloos. Als je zo respectloos bent kom je jezelf nog een keer tegen. Oh en dat van hannes, als je hem ooit een keer tegen gekomen bent kan dat misschien allemaal wel zo lijken, maar als je hem echt kent zul je vanzelf merken dat het wél een relaxte kerel is. Volgende toernooien doen we gewoon weer mee, en dan zien we vanzelf wel hoe het verloopt.

    PS: wel eens over nagedacht waarom mensen andere mensen afzeiken?? Omdat ze andere omlaag praten om zichzelf beter te laten lijken. Triest en respectloos dus... Mensen die zo praten zijn zelf dan duidelijk toch niet zo goed als ze denken.
     
  2. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt zelf dat mensen andere mensen afkraken om zel hoger te komen en beterlijke
    ter wel je in de eerste zin van je post ons afkraakt
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is toch wel beetje Alex die deze shit uitlokt.

    Is dit respect opbrengen? Ik vind dit eerder zielig, daarom vind ik sommige reacties ook meer dan terecht.
     
  4. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is ook zielig de meeste die dat zeggen zijn eigenlijk veel minder goed als hun
     
  5. Champion

    Champion Guest

    ik vind dat sostic gelijk heeft.

    die alex zit alles ook maar een beetje uit te lokken. Ik vind het jammer voor je dat hannes en tuur niet door zijn, maar zo is het nou eenmaal.

    ik vond de game echt 1 van de vetste die ik ooit gespeeld heb, dank aan hannes en tuur daarvoor.

    alex V, je zegt eerst onterecht omdat wij veeel slechter zijn individueel, en daarna, ja het gaat om team en daarom hebben ze gewonnen.. Wat wil jij nou eigenlijk ? heb je die finale wel gezien ??
     
  6. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik kraak niemand af, ik geef alleen de werkelijkheid weer. Iemand vertellen dat ie lelijk is en meer van die zooi terwijl je hem niet kent?? Praat niet over dingen waar je niks van af weet.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ha, hannes heef me vaak genoeg afgezeken, uitgescholden, beledigt op connect. Grote bek achter zijn pc/xbox, stil gastje in het echt. Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Kun je me ff de link geven van de montage op halo2forum.com want als ik hem hier wil downloaden moet ik er ff voor gaan zitten ene da zoek dus niet.
     
  9. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zeg ik ook niks over, ik zeg alleen als je hem in het echt kent, dus niet online, dat ie veel relaxter is hoor ;) mja mensen, genoeg gezeik. Vanaf nu weer ff sportief allemaal :9
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  11. Candyman

    Candyman Guest

  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Mooie montage.. ik wil eigelijk wel keer op connect komen om ff te kijken hoe hoog het niveau daar licht daar heb ik me toch echt op verkeken dacht dat het een stuk lager zou zijn ! Mare me Pc is opgefucked dus zal er niet van komen mischien keer bij een maat hier in de buurd.
     
  14. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    wat stuur je nou een zoen naar meastro ik d8 dat ik de enige was. nou neit dus
    :'-(
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635


    heb ik dit gepost: NEE
    wie de fuck zit er op mijn account te kloten:confused:

    maarja..even voor de duidelijkheid:

    alex, mag ik niet blij zijn als mensen mensen winnen die ik een klein beetje naar de top heb geholpen door veel met ze te spelen....
    en ik gun tuur heus wel de winst maar hannes niet en dat komt omdat die in 2 jaar halo iets te vaak een grote mond heeft gehad tegen mij...en als team gunde ik ze de winst dus niet...:D
    maar ik zie alweer allemaal rare dingen zoals dat ze op 50 hertz speelden enzo...(wat 1 game in de 1e ronde was..geen finale dus)
    het was een leuke en geslaagde dag waarin ik veel heb gelachen en veel (over het algemeen) toffe mensen heb ontmoet..en ik ben blij dat ik het tot de gedeelde 3e plek heb geschopt....

    laat ze haten: want valt er 1...dan vallen ze alleen als een dominosteen!!
     
  16. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette montage, ik had deel 1 al gezien was goede montage maar deze vind ik nog better. En bettere beeld kwaliteit.

    Timmy(weet iedereen ook meteen wie ik ben ;) degene die me kennen dan :p)
     
  17. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    :{
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja tuurlijk heb ik em gezien. Ik heb ook op jouw mooie kills net zo hard geklapt. Wat ik zag is dat tuur steeds werd neergehaald door de 2e man. En dat hij in de meerderheid van de situaties individueel meestal in een voordeelpositie kwam t.o.v. de tegenstander Ik ben de broer van tuur dus ik wilde tuurlijk kijken hoe het ging. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat halo 2 cheap is omdat de individuele kwaliteiten van 1 speler niet genoeg uitmaken. Communicatie en samenspel is net zo belangrijk. Dat ik tuur veruit de beste speler vind is mijn mening, dat hoef je niet met me eens te zijn of zo. Maar hij is de enige wcg'er tot nu toe die 2 totaal verschillende genres kan spelen. En over dat uitlokken dat is bullshit, ik vind die praat over tuur kwats en daarom geef ik mijn mening. Ik vind het gewoon nogal stom om over een TEAM potje individuele beoordelingen over Tuur te maken. Ook dat gezeik over Hannes. Dat is gewoon een aardige vent in het echt voor zover ik em ken. Maar ik heb er genoeg woorden aan vuil gemaakt. Jullie denken maar wat je wil.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Om weer ff ontopic te komen, deze montage zat echt goed in elkaar, een aantal goede bekende connect-spelers worden toch wel ingepakt.

    Verder vind dat wat ik althans van het gedrag jegens Hannes en Tuur gezien en gehoord heb echt triest. Ik vind aanmoedigen enzo mag, maar ze werden gewoon compleet uit hun concentratie gehaald, en iedereen weet dat net zoals bij bv. darten of tennis, games heel erg met concentratie te maken heeft. Dit heeft dus zeker mee gespeeld in de uitkomst van het toernooi. Dit wil alleen niet zeggen dat Champion en die andere onterecht gewonnen hebben, daarvoor heb ik te weinig potjes van hun gezien. Maar uit ervaring denk ik dat in het internationale toernooi Hannes en Tuur een betere kans hadden gemaakt, omdat zij via live vaker op hoog internationaal niveau gespeelt hebben en er daardoor meer ervaring mee hebben. Begrijp me alleen niet verkeerd, ik zeg dus NIET dat champion en die andere slecht zijn of zoiets of dat ze onterecht hebben gewonnen. Ik hoop alleen dat de volgende keer al die ongelooflijk onsportieve en trieste schreeuwerige kneusjes ff normaal gaan nadenken en gewoon iets leren over sportief gedrag. Ik denk zelfs dat als de WCG organisatie geen publiek had toegelaten er meer kans was voor Tuur en Hannes, maja dat was niet zo dus bij deze Champion en die andere :p GEFELICITEERD, ik hoop dat jullie het heel goed gaan doen in Singapore..... Amen:p
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    even de montage downloaden :)
     

Deel Deze Pagina