WcG winnar Champion Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sludie, 18 sep 2005.

1. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het juist terecht dat teamplay het wint van individuele klasse. Voor individuele klasse hebben we 1on1 competities, en dat is WCG niet. Tuur heeft ook niet verloren, net zomin als Hannes verloren heeft, of champion of ipzor gewonnen hebben. Het team Te heeft verloren van het team Ez, en daar ging het om.

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Jep dat bedoel ik ook. Ik zie wcg liever met solozooi komen omdat dat Tuur meer ligt, en mij ook trouwens.

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  3. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    whaahah Wat Een gelul allemaal over de Wcg.
    Ik Vond het wel lache het duurde alleen betje lang man vanaf half 10 sochtens tot half 10 savonds kijken enzo.
    ik vond het wel jammer dat ik niet mee deed met eskiya.
    gewoon stom achteraf want toen ik er was miste ik het wel om te spelen.
    maar ja mischien dan maar volgend jaar:p

4. Champion

Champion Guest

maar Alex V, waarom vind je het dan onterecht dat wij gewonnen hebben ?

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Champion... allereerst: Gefeliciteerd! :)

Ten 2e: die montage ziet er goed uit. (Beter als dat je vanmiddag speelde :+)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die montage ziet der echt lekker uit, mooie kills ook.

btw Champion congratz :)

7. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ey champion ouwe mafketel ben je ook hier:p
    ik vindt het tof dat ze gewonnen hebben ik had zoiezo verwacht dat ze de finale zouden halen ik had hannes ook nog voor hun gewaarschuwd.
    dus ik ben blij voor ze:D jammer dat ik niet met je broer speelde he::p haahha maar ja volgend jaar ben ik er ook zekers bij weer.

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ok je hebt wel een punt, als je kijkt naar het teamwork, dan hadden jullie dat beter voor elkaar en zijn jullie in dat opzicht terechte winnaars. Ik vind het eigenlijk jammer dat het teamwork zo beslissend was voor het wel/niet winnen aangezien ik ervan overtuigd ben dat tuur solo beter is. Halo 2 maakt het vrijwel onmogelijk om makkelijk te double killen op individuele kwaliteit. Jullie hebben zeker goed gespeeld laat dat duidelijk zijn. Ik vind alleen dat iemand met de klasse van tuur op de wcg hoort te staan want ik zie elke dag bij die gast hoe goed hij is. Maar zijn zwakte ligt duidelijk op teamwork met andere spelers. Desalniettemin veel succes in singapore want makkelijk is het zeker niet om van hem te winnen dus jullie zullen het vast goed doen.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Heeft iemand een filmpje dat Champion en Ipzor tegen Hannes en Tuur spelen en dat filmpje van dat kereltje van DOA. Ik kon het jammer genoeg niet helemaal volgen.

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    KERELTJE VAN DOA :mad: DAS wel Bemsma he, BEMSMA de owner in DOA :D. Hij ownde die gast zijn ballen er wel hard af mag dat duidelijk zijn 8) Maar dat die tegenstander dan begint te janken, vond ik wel heel, heel, heel erg overdreven :eek:

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens even tussendoor, bemsma is een persoonlijke vriend van tuur en mij en woont 50 meter verderop :D Echt te toevallig *) BEMSMA ownage :+

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Srry, ik ken ook niet iedereen. Maar heeft iemand daar een filmpje van?.

Lol janken als je gaat verliezen :+

13. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    nee, kheb wel intresse in die filmpjes verder was de wcg slecht geregelt [licht inval vaage tijdsplanning vaage uitzend tijden!!!!!!!!!!!!!! pal 50 ipv pal 60.... teveel warcraft]

warcraft is gay btw

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, want telkens als ik keek was er Warcraft 3 er op :{ en als je der geen fluit van snapt wat ze nou prcs moeten doen is het kijken echt geen drol aan, hoe goed ze dan ook zijn. Kheb alleen het eerste potje Halo 2 (king Tuur en Hannes) tegen (TNT???) gezien. Dat was nog wel een grappig om tezien. Maar kben wellis benieuwd naar de finale pot. Ook wel geïnteresseerd in de potjes van DOA, want hoe kan je daar nou goed in worden.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Alex ik snap niet waarom jij de nederlaag van Tuur en Hannes probeert te verdedigen. Champion en ipzor hebben gewonnen zo simpel is het. Ten 1e ben je aan het lullen over solo kwaliteiten, het is 2 vs 2. Teamwork is zowiezo altijd belangrijker geweest dan skills in halo 2. Ten 2e was Tuur inderdaad wel goed maar Hannes viel vies tegen. Je hebt het over concentratie verlies. Nou die was er de 1e match dan al niet. Want toen speelde hij toch slecht. Die wedstrijd werd uitgezonden op het scherm. Hij miste 9 van de 10 rockets, BR was ontiegelijk scheef. Het is dat Tuur een beetje bij de les was anders hadden ze het veel lastiger gekregen. Al werd er gejoeld dan was het tegen Hannes. Die roept het over zichzelf uit. Het zal best dat hij in het echt heel aardig is, maar op live heeft hij een EGO van hier tot Tokyo en is niet de vriendelijkste persoon. Nog even over die solo skills, ik weet niet hoeveel matches jij hebt gezien van Champ en ipz0r, waarschijnlijk alleen de finale. Maar als je wat meer matches had gezien dan weet je dat er niks mis is met die persoonlijke skills. Vooral Champ viel me op, die snipete zeer sterk op splitscreen, wat nogal lastig is. Daarnaast wist hij altijd waar de tegenstander was, en kon ze dus altijd in de rug pakken. En dit deden ze goed met zen 2e-en. De conclusie is gewoon: Champ en ipz0r hebben dik verdiend gewonnen. Alle nadelen die Tuur en Hannes ondervonden, ondervonden champ en ipz0r ook. Slechte settings enzovoorts. Map nadeel is bullshit want daar kun je op oefenen. Daarnaast mochten Tuur en Hannes zelfs een match in een gesloten ruimte spelen. Tuur speelde best goed, Hannes dramatisch.

Champ vette montage, ik zal binnenkort is een keer op connect komen. Want het viel me op dat het niveau van connect best redelijk was. En het merendeel in Almere waren volgens mij connecters.

16. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    *edit srry iets te snel gelezen.. toch wel een beetje olie op het vuur..*

Maar toch blijf ik eig bij mn mening dat van die montages weinig zeggen..
    filmpjes van hele potjes zeggen mij meer.. mja mijn mening miss..

17. Champion

Champion Guest

ja als ze die finale op hadden genomen :D

maar nee.

die montage is voor je plezier, niet om te laten zien hoe goed ik wel niet ben, want iedereen weet inmiddels dat montages daar niet om gaan.

18. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, reson, even een vraagje naar jou toe, of eigenlijk een paar vraagjes.

1; Waarom was jij 1 van de eerste die ons een hand kwam geven aan het begin van het toernooi?

2: Waarom wenste je ons veel plezier?

3: Waarom zei je niet wat je van mij en of tuur vond in ons gezicht, maar komt het er allemaal achteraf op internet uit?

4: Waarom sta je bij ons in de friend list op xbox live? Ik meen dat het niet voor niets FRIEND list heet?

Champ en ipzor, nogmaals gefeliciteerd, mogen jullie ons goed vertegenwoordigen in singapore.

19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHA lekker hannes, lul die arro reson maar ff uit:p

20. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen altijd mensen blijven die stoer doen achter hun computer en in het echt niks durven te zeggen.

Dacht dat een forum er was voor het plezier, maar blijkbaar denken daar veel mensen anders over :confused:

Deel Deze Pagina