WcG winnar Champion Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sludie, 18 sep 2005.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd hannes, het is gewoon hypocriet van die vent. Masterapu ik vind de helft van je verhaal kwats maar goed.
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    hey alex kom je nog eens online op halo of niet meer???
     
  3. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen dat er geen speld tussen het verhaal van Apu te krijgen is, of ben ik nou zo scheef? Of allebei natuurlijk. :D

    Anyhow, gefeliciteerd gozers, vette montage BTW.
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou iedereen heeft maps waarop ie beter speelt, dat kan je niet oefenen. Dat heeft te maken met de maplayout en je eigen speelstijl. Die liggen elkaar niet altijd. Ik speel zelf ook veel beter op midship dan op beavercreek. Bij Tuur is beaver creek veel beter dan ivory. En dat is maar 1 ding... En nee ik kom niet meer op halo 2. Wacht wel op een fatsoenlijke game.
     
  5. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik denk dat een hoop mensen stoppen met halo 2 :D
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Alex 75% van jou verhaal is ook kwats en subjectief. Je begint over solo te lullen en zegt daarna zelf dat het 2 op 2 was en dat dat het belangrijkste was. En als je een keer objectief zou lezen en niet probeert tuur te verdedigen dan weet je dat mijn verhaal waar is.

    Ik hoorde jou anders ook nog zeggen: Heej tuur daar heb je die champion die mij een sukkel noemde ofzo, maar je durfde niks rechtstreeks te zeggen tegen hem. Beetje dubbel op he.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Masterapu je vindt een beetje te snel dat je gelijk hebt. Bovendien had hij toen iets negatiefs gezegd over hannes, niet andersom. Weer een vergelijking van niks.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat het onnodig is dat jij Tuur en Hannes gaat verdedigen. Champ en ipz0r waren beter. Punt uit.
     
  9. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde jou anders ook nog zeggen: Heej tuur daar heb je die champion die mij een sukkel noemde ofzo, maar je durfde niks rechtstreeks te zeggen tegen hem. Beetje dubbel op he.[/QUOTE]

    Ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen champion heb wel? Waarom zou ik hem anders feliciteren?

    Maar als je geen reson heet hoef je je er niet mee te bemoeien lijkt mij, tenzij je je aangesproken voelt natuurlijk, of om lekker te stoken.

    Jongens alsjeblieft, speel dat spel, zeik niet en stop je tijd in andere dingen naast mensen afzeiken, afkraken, zwart maken.

    Ga ook niet weer iets zoeken uit deze post om het over te hebben, want ik val niemand aan ok!
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jij tuur en hannes hier ziet spelen en dan het vergelijkt met het niveau dat ze haalden op wcg denk ik dat jij de uitslag ook onterecht zou vinden. Het was gewoon een slechte momentopname na een dag van meer dan 8 uur, dat vind ik. Dat champion toen beter speelde, daarmee feliciteer ik ze van harte, maar ik heb recht op mijn mening. In ieder geval is er nog 1 goed ding uit de wcg gekomen, ik weet wie de aardige mensen zijn in mijn friendslist en wie eruit mogen.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Champion en ipz0r met dezelfde omstandigheden hadden te maken. Hun spelen normaal ook geen splitscreen, hun spelen normaal ook op de juiste settings. Champ en ipz0r gingen hier beter mee om en speelden beter. Punt uit.
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij kan niet accepteren dat iemand anders een andere mening heeft dan jij. Voortzetting van deze discussie is zinloos.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Damn die WCG heeft wel allemaal leuke herinneringen met zich meegenomen zeg, damn wat een gezeik aldoor. KingTuur en Hannes zijn goed maar dit keer waren Ipzor en Champion gewoon beter. Hè je kan niet altijd winnen.
     
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op alex, kunnen we weer lekker kloten :+
     
  15. Champion

    Champion Guest

    Hannes, ik dacht dat je wel iets tegen mij had, aangezien je mij altijd gekicked wilde hebben, me al noob noemde vanaf het begin.. tja, en dat ik jou een sukkel vond heeft king tuur toch verkeerd begrepen, ik zei dat jij mij haatte.

    Alex V, het niveau daar is zowiezo lager DENK ik, aangezien het splitscreen is etc. etc. dusja,

    maarjah jouw mening dat het onterecht was, ik vond het wel leuk iig :)
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde aapiej :9 (ipz0r) en champion nog ff feliciteren met hun zeer VERDIENDE overwinning op het WCG. In mij ogen waren jullie gewoon BAAS daaro en moet eerlijk zeggen dat ik ook niet anders van jullie had verwacht. Mooi gedoubled en mooie acties gemaakt ook, mjaaah daar mag je wel trots op wezen. Succes in Singapore aapies ;)


    @ champion
    Ik heb natuurlijk ook ff je movie bekeken maar zag er zeer goed uit. Hoe je ook zo iets in elkaar zet, je moet skills hebben om zulke kills keer op keer te maken. Je ziet gewoon dat het geen toeval meer is als je zo bezig bent :) Netjes man! Jammer dat ik je mijn skills niet kan laten zien...moet denk toch snel zo'n capture card zien te bemachtigen.

    Trwns aapiej, wij moeten ook weer is spelen..Was standaard lachen man *) Ik hoor het nog wel op msn of live.


    Owjah en om nog ff te reageren op al die voorafgaande discussies... Kan er maar 1 de winner zijn! Achteraf dingen zeggen is te gemakkelijk. Je mening geven over iemand is nix mis mee maar het doet er eigenlijk niet toe. Ja solo is ie beter en ja hij is sportief.. Kom nou maar niet met zulke dingen aanzetten want dan blijf je bezig. Elkaar afzeiken heb je nix aan en gelijk halen bij de andere is nagenoeg toch niet haalbaar. We zijn allemaal mensen en allemaal even eigenwijs.. Zeg jij ja zegt hij nee enz enz. Eindstand het gaat nergens meer over. ( waar ook sprake van is in deze forum )



    Peace aapies

    Sir IcE2k6
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Champion , laat nou maar .
    Zo gaat dat altijd hier op Xboxworld . Er zijn altijd mensen hier die alles willen verpesten of mensen willen zieken .

    Wat nu wel weer zo is , is dat er nu op eens veel mensen van XBL opeens op XBC komen . En dan ook nog eens probeeren mee te lullen als of ze je beste vrienden zijn . Lol .
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    GENOEG EXCUSES ALEX



    Word dr nu echt wel moe van hoor. Ook beetje slap dat hannes nu hier beetje schijnheilig zit te doen, terwijl hij vaak genoeg een eikel is/was op live/XBC.
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik denk dat hij dat wordt van Reson, en dat dat alles is wat hij probeert te zeggen....
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    hehe jah sorry dat was reson nie maar xstyle
    en ik heb et beetje verkeerd geformuleerd, maar wat ik bedoelde dus, was dat veel mensen denken dat hannes arrogant is op live...wat ie ook vaak tegen mensen doet, eerst ook tegen mij

    maja boeie, ik maak er verder geen probleem van en sorry als er gewonden zijn gevallen:mad:

    enne ice is baas, en starsix kan je makkelijk stucken, iedr1 weet wel waarom:p

    en sostic is zn halo2 disc vergeten bij heaten lol 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005

Deel Deze Pagina