lijkt me wel leuk om te joinen.. ben nog maar level 31(vandaag) maar speel eigenlijk nooit S&D.. ben meer van HQ.. spelen jullie dat ook soms? ik wil wel keer try-out doen maar verwacht niet te veel op S&D niveua.
kimi NL dat had ik dus nooit verwacht maarja je staat al in mijn vriendenlijst dus ik nodig je wel een keer uit dat je met ons kan spelen... maak ook een join topic aan op ons forum op www.wilddingos.nl
ja ik speel het puur omdat je snel punten scoort.. en dus snel leveld.. en joeperd.. ik heb wel zin in een uitdaging want alleen punten halen is ook saai. En mochten jullie ooit FM2 gaan spelen heb ik nog wat goede tunes staan
kimi ik zet m'n xbox aan en dan laat ik je zien hoeveel punten je kan halen in s&d volgens mij ben ik de enige met forza in de clan en ik vind 't ook niet zon superspel
Oh.. Dankje!! Nu krijg je ook een speciale tip van mij: rechterknuppel = aimen rechtertrigger = schieten Kan je nu wel kills maken? - kid ^^
nee kan nog steeds geen kills maken, je hebt niet gezegd hoe je moet lopen. en er komt maar niemand langs de spawn
Kan ik joinen xD? Ik ken bennie en kevin (joeperd, lullo). Ik heb geen CoD4 maar hoorde van bennie dat jullie een GTA IV clantak maken?
Mijn Xbox 360 loopt om de minuut vast met spellen als Burnout Paradise, met CoD 4 en Gears lijkt het beter te gaan ik ga hem opsturen na de meivakantie anders ben ik hem de hele vakantie kwijt.
@Joeperd.. oke als je online bent en ik ook join ik wel een keer.. mag jij mij laten zien hoe je daar punten haald..