Er is zeker een kans dat er een GTA IV komt in WD, ff afwachten tot de release. Zelf zal ik het wel gaan spelen, maar ik zal waarschijnlijk geen GTA voor de clan gaan spelen. Misschien al zou ik uber goed zijn ofzo * EDIT, ik lees net dat er op gamebattles al een GTA IV ladder is aangemaakt. Dus de GTA clanmatches kunnen gaan beginnen
@hills, ik blijf ook mooi call of duty spelen maar mischien kunnen we nog wel recruiten als we GTA spelen. @nucleargoat, Jesse wou je serieus joinen? want je kan een Try-out voor gta aanvragen. Hills, hoe kom jij aan zon vet plaatje onder je post ?
Sciara kwam ik op GS tegen. Ik ben nu ook aan het kloten met sigs, wil dit ook een beetje gaan leren. Als ik er eentje heb waar ik tevreden mee ben, dan mag jij deze van mij hebben
De link van het plaatje kopieren bv. http://www.wilddingos.nl/picture.php?id=8 En dan handtekening aanpassen en dan op plaatje invoegen klikken + je link plakken.
Ziet er heel goed uit Alleen jammer dat de sigs te groot zijn voor het forum.. Of hebben ze de regels aangepast?
Jongens binnekort word mijn Xbox opgehaalt dus ik ben waarschijnlijk de hele meivakantie niet meer online.