Ik hoorde wel dat ze het 2v2 toernooi dik hadden gewonnen en Hill83 hard geownd was. Btw, ze waren ook in de halve gekomen met 4v4 met een team van 2 dagen oud.
lol,, als je binnen een halve minuut ofzo al een bomb plant tegen hebt met Sabo dan toch wel iets fout ook al heb je geen zin meer in die match. en achter afzeggen: ze hadden geen zin meer in omdat het uitgelopen was. is ook wel beetje zielig vind je niet? als ze nou gewoon slechter zijn dan de rest ok dat maakt niet uit,, maar zeg dan niet we hadden geen zin meer (no offend to Hills en Sifu)
Nu weer graag normaal verder in het topic en klaar met dat gezeik. Ja, apple is goed. Alleen als er een 5vs5 match wordt afgesproken hoor je er ook met 5 te komen. Ben je maar met zn 2en zit je fout. Ik snap dat gezeur dus niet, want het klopte gewoon niet. En iSteefie, blijven hangen bij EnVy na de lan?
inderdaad ben nu best lonely op xbox live met al die kapotte xboxen en vakantie gangers alleen hills en sifu zijn nu nog online naast mij
eb alles all gedaan op jullie website maar die activerings mail krijg ik maar steeds niet van me acc dus kan ik ook niet joinen