Je kunt altijd een try-out doen. Stuur mij maar een friendrequest, anders stuur ik er vanavond wel eentje naar jouw..
ja klopt hilss ik was toen nog nie geativeerd omdat ik die mail niet keer mmaar kan nu wel op site ik ben vikram t
Hij is weer terug, maar wordt dan pas weer echt actief. Ondertussen speelt hij gewoon mee, zoals hij nu ook doet.
Ey DeePoe, you can try. Maak even in het forum een join topic aan. www.wilddingos.nl en hier de directe link: http://www.wilddingos.nl/index.php?site=forum&board=6
ik krijg steeds error als ik mijn account probeer te registreren op de site ( Your activation key ist wrong )
niet de eerste keer dat de activatie mislukt, handmatig danmaar zal Hills wel even regelen als hij dit leest. @DeePoe succes met je Try-out bij ons was iG toch iets te hoog gegrepen als je het spel nog geen 2 weken hebt?
In de admin sta je al als geactiveerd. Als het niet lukt om in te loggen, geef dan ff een seintje. Dan check ik de boel ff in de database.
Dit was de match waar ik het gister over had.. Ze wilden om 21.00, daarna heb ik er niets meer over gehoord Was het stiekem ook alweer vergeten