1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

website vormt geen geheel.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Yada_Yada, 21 mei 2004.

1. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ehm, als er 'opbouwende' kritiek is vind ik dat die mag worden gegeven! Natuurlijk heb je wel gelijk, hutkofer, als je zegt dat het om de leuke mensen gaat, maar als er een nieuwe lay-out is vind ik dat daarover gepraat mag worden...?!

2. skabap

skabap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de site okee :D
    ik zit ook nu echt elke dag op t forum nou ik die heb gevonden :D

3. hutkofer

hutkofer Guest

Jah, maar smaken verschillen nou eenmaal, kan ik ook niets aan doen.
    Je kan wel 'opbouwende' kritiek geven, maar zo kan het eeuwig door gaan. De ene vind het mooi, de andere niet.

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ok, daarin heb je helemaal gelijk. Maar op deze manier kan de site wel verbeterd worden waardoor het grote deel toch meer tevreden zal zijn...

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Alles leuk een aardig hutkofer, maar voor de update hoorde ik amper kritiek op de layout van XBW, ook al was 'ie flink verouderd, maar sinds de overstap ben ik echt zelden mensen tegengekomen die zeggen:"Ik vind het een flinke vooruitgang!". En dat laatste is toch de reden dat je vernieuwt?

Dat argument "als het je niet zint, hoepel je maar op" is ook wel het makkelijkste wat je kunt gebruiken, en ook gelijk het meest domme. Je maakt je website voor bezoekers, en om wat te verdienen maak je 'm voor zoveel mogelijk bezoekers. Dat doe je niet door ze weg te jagen met zo'n kulargument.

6. hutkofer

hutkofer Guest

Nou, ik hoor genoeg mensen jah.

Jah, je maakt je website voor bezoekers. Alleen hebben die bezoekers hellaas niet allemaal de zelfde smaak.

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij mogen die specials wat minder opvallen, kvind het heel mooi enzo maar voor mensen die xbw.nl niet al start pagina hebben vind ik het maar een raar zicht. Ze denk dat ze op een RalliSport challenge site zitten. Je mag natuurlijk goed duidelijk maken dat er een special is maar laat die sexy Groene kleur

Volgens mij zit er heel wat werk achter, maar ik ben dan ook geen webdesigner. Toch chapeaux!

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn argumenten hebben dan in 9 van de 10 gevallen niet met smaak te maken. Ik maak alleen hier en daar een opmerking over hoe iets eruit ziet. Of ben jij wel geinteresseert in wie een nieuwsitem heeft gelezen, of hoeveel reacties er zijn? Maakt het voor jou uit of je een nieuwsbericht wel of niet aan klikt? Die ruimte voor die info gaat namelijk allemaal ten koste van waar XBW eigenlijk om draait: games.

Hoeveel 100% duidelijke topictitels zie jij in dit lijstje:

Raymann is laat
    Google Spider
    halo 2 launch clan
    website2
    komt er nog een p...
    PC van Ah XL
    website vormt gee...
    Pandora Tomorrow ...
    Welke recente Fil...
    [Aanvraag Poll] V...

Is het een kwestie van smaak dat ik er van minstens de helft geen jota van kan maken? Hoe ze het er allemaal zelf uit willen laten zien vind ik prima, ik geef er alleen aanmerkingen op. Het enige wat naar mijn smaak lelijk is, dat zijn de achtergronden, die je op een gemiddelde Geocities pagina ook tegenkomt.

Overigens zal er vast wel weer iemand langskomen die m'n posts als gezeik bestempeld. Ik hoop alleen niet dat dat iemand is die daadwerkelijk aan de website heeft meegeholpen.

9. hutkofer

hutkofer Guest

Heel leuk, ik geef ook toe dat ik de achtergrond enzo niet zo mooi vind, maar het gaat er mij om hoe snel het nieuws online staat, wat voor nieuws enz..kijk, ik heb respect voor je mening, maar ik heb respect voor de makers, die hier echt heel veel werk aan gehad hebben..

Over die forumshit, wat mij betreft dat dat er niet eens bij ;)

10. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Die forumtopics is ook door de members zelf en dan heb je nog zoiets al knopinfo.

Bv website2 -> wat is dat nu voor een domme topictitel?

Dat is nu eigelijk geen probleem voor mij dat forum gedoe.

11. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Die tel ik niet mee, website2. Dat is de volledige topictitel, dus die is dan ook zo bedoeld. Het gaat mij om die lijnen waar puntjes achter staan.

En als het je alleen om het nieuws gaat, dan kan ik me niet voorstellen dat je daar geen handigere sites over hebt gezien. Kijk alleen eens naar www.insidegamer.nl bijvoorbeeld.

12. hutkofer

hutkofer Guest

Die is multy console, plus dat ik gewoon veel langer hier zit dan daar. Ik kom daar ook wel es hoor, maar niet vaak :)

13. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bedoel qua werking, niet qua content.

14. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Maar xbw kun je niet vergelijken met insidegamer. Xbw is minder professioneel. Bij insidegamer is het die mannen hun job, de helft van de crew hier gaat nog naar school (met alle respect natuurlijk)
    Hun forum vind ik bijvoorbeeld niet veel waard terwijl dit hier afgewerkter is.

De layout is in het allgemeen helemaal anders.

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat insidegamer kan maken, kan iedereen met PHP skills. Persoonlijk denk ik dat XBW nog wat ingewikkelder in elkaar zit dan InsideGamer qua code.

16. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Maar insidegamer kort zijn laatste berichten op het forum ook af met puntjes. Je krijgt dan net als hier de hele titel te zien als je even geduld hebt met je muis erboven...

17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij gaat het ook niet om leuke gezellig kleurtje.
    Maar om het nieuws die ik lees op xbw. En tegewoordig kijk ik minder op V3 dan dat ik op V2 keek. En als ik dan denk waar dat door komt, dan komt dat door sommige dingen waar ik me toch een beetje aan erger op de site.
    Die picture viewer bijvoorbeeld is zo onhandig. Boven zie ik eerste reclame en banners.
    En van de foto zie ik bijna niets. En ook kan ik niet naar beneden scrollen om de foto helemaal te zien.

18. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net zo onzinnig dus als bij XBW. Het gaat hier om het nieuws. Tenminste, daar is waar hutkofer het over had.

19. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een goede site. Alleen 1 klein nadeeltje, als je op het forum zit kan je niet makkelijk terug naar de frontpage van xbw. Dan moet je helemaal naar beneden scrollen omdat daar wel een link staat of opnieuw intypen natuurlijk.

20. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt de nieuwe forum lay out trouwens?

Ik vind persoonlijk dat de skins op de mainpage (ook de standaard groene) veel te amateuristisch ogen ,slecht photoshop werk.. Vroeger bij de v2 waren de banners vanboven veel mooier ,en werd er aan de specials net genoeg aandacht besteed.

Deel Deze Pagina