1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

website vormt geen geheel.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Yada_Yada, 21 mei 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het verschil tussen forum en mainpage is te groot, qua uiterlijk. Maar er komt nog een v3 xbw forum skin aan...

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Waar staat jouw resolutie op? 400x300?

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Bij mij begint V3 pas als het forum gerestyld word :)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar waarom is uiterlijk voor sommige toch zo belangrijk???

Het gaat toch om de inhoud? Als ik moet kiezen voor Xbox.com (ziet er heel strak uit, maar 0% info) en xbw (ziet er wat minder uit, maar heeel veel goede informatie) kies ik toch voor xbw hoor :)

5. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Het oog wil ook wat. Bovendien is het probleem meer overzichtelijkheid en herkenbaarheid dan dat het er niet uit zou zien.

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee gewoon 800(GVD waar zit die keer?)600.
    Daarom vindt ik dat echt raar. :confused:

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat dacht je van "x" als in Ajax ;)

Wel typisch dat een reactie vanuit de crew uit blijft, er staan toch een paar aardige posts tussen.

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    ... en het is ook wel ongepast om zo te reageren als iemand laat zien dat ie zich de moeite neemt om zijn kritiek te funderen.

Anyway, ik heb duidelijk minder moeite met de frontpage dan jij. Ik vind 'm nml wél mooi, ofschoon ik het op details met je eens ben. Met name je opmerking dat de keuze van de "special-skin" als gevolg heeft dat de XBW-eigen identiteit erbij inschiet. Aan de andere kant vind ik het toch ook wel heel bijzonder om opeens de hele website als Rallysport special aan te kleden. Daar zou dan een compromis voor moeten worden gevonden; zoals bijvoorbeeld de "R" in de balkjes weglaten en daarvoor in de plaats een XBW logootje plaatsen.

Ik heb zojuist mijn scherm even op 800x600 gezet en vind de frontpage dan juist mooi (en inderdaad precies schermvullend), hoewel dat gekke scrollbalkje onderaan vreemd aandoet. Waarschijnlijk is dat het gevolg van de ruimte die is aangemaakt voor eventuele commerciele akties. (Zo stond onlangs een Ninja Gaiden advertentie rechts in de frontpage).

Wat de forumheadlines betreft ben ik er heel gauw aan gewend geraakt dat je er even met de muis overheen moet wandelen. Ik vind dat wel prettig. Ik kijk gauw even naar de forumheadlines om te zien of er wellicht LAN/LIVE topics tussen zitten maar meestal duik ik gewoon meteen naar het forum (dat deed ik overigens in V2 ook al).

Waar wellicht meer aandacht aan besteed moet worden is niet zozeer de look als wel de wijze waarop de teksten aan de members gepresenteerd worden. Zo stond de frontpage enkele dagen helemaal bol van de E3 nieuwtjes, maar omdat die niet als zodanig herkenbaar waren begonnen veel members te schrijven dat ze de E3 nieuwtjes niet konden vinden. Dat had voorkomen kunnen worden door een eenvoudige E3: tag in de headers te zetten.

Al met al wordt er drifitig geexperimenteerd in de nieuwe frontpage en op zich vind ik dat een goede zaak. Wat mij betreft zijn er al veel goede nieuwigheden geintroduceerd met V3 en helaas ook een paar narigheden.

Ik hoop (en verwacht eigenlijk ook) dat de frontpage designers en redakteuren de geslaagde experimenten intact laten en de minder geslaagde experimenten bijschaven danwel terugdraaien.

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ook gekeken naar een paar game foto's in de xbw picture viewer?
    Dit werkt bij mij heel onhandig op 800x600.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmmm... De foto's zijn te groot voor 800x600, zo lijkt het. Je kunt wel gewoon bladeren want er staan "kleiner-dan" en "groter-dan" tekens naast de foto's, maar door de balk boven de foto's verdwijnt het onderste stukje van de foto's van je scherm. En er is geen scrollbar om die foto alsnog goed op je scherm te krijgen.

Dit hoort in de thread "Bugs in V3". :eek:

/edit: Ik heb 'm er naartoe gekopieerd.

Laatst bewerkt: 24 mei 2004

Deel Deze Pagina