Ja dat slaat helemaal nergens op. Xbw is echt wel objectief. Xbox.com daarentegen helemaal NIET. Die vinden elke game helemaal geweldig. Xbw is eerlijk in zijn reviews en nieuws. Als iets ze niet aanstaat zeggen ze dat gewoon. Dat was volgens mij een beetje een lozen opmerking wouter xbox.
Wij moeten op de site xbox.com kijken voor nieuws.. maar met ps2 online kun je ook met je console info opvragen op een sony site. Het is wat wennen met een controller maar toch... ik zie die ps2-er hier in huis toch regelmatig serven net z'n console. Krijgen wij dat ook? :{
wat ik helemaal irri vindt van xbox.com is dat ik mn xbox niet kan registreren omdat ik m heb geregistreerd via de post omdat ik die twee spellen als refund bestelde... Dat ze dat dan niet ff updaten
Nu we het toch over de console wars hebben (door middel van websites) wat vinden jullie van de nintendo website? binnen kort kun je er met sterren games kopen.. (ja die sterren verzamel je met je nintendo games te registreren en iedere dag een keer in te loggen op de site.. en op nog een paar minder lonende manieren..) zijn jullie daar niet jaloers op? behalve spellen zal er ook hardware en andere shit te 'koop' zijn...
Ik koop mijn games voor de gba altijd op marktplaats , dus ik krijg geen sterren . Ik heb aleen voor me sp en metroid fusion sterren gehad . Maar ik verwacht dat ik daar niks voor kan halen .
Absoluut niet, xboxarena heeft helemaal niks te maken met xbw. En wat xbox.com en xbox.nl betreft..... ach, ik geef toch niet zoveel om al dat nieuws, het broodnodige haal ik van xbw en de rest interesseert me eigenlijk niet zo ontzettend veel.
ja we mogen idd blij zijn met xbw, hier kan je het nieuws vandaan halen, maar ik vind het gewoon een schande dat xbox.nl dat niet heeft
Nou nee niet echt, ik vind dat systeem een btje dom. Zoiets als spaarzegels bij de supermarkt, echt dom! Laten ze dan de prijzen maar omlaag doen, daar heb je meer aan. Maar wat mij opvalt, ik kan het fout hebben hoor, is dat jij bij bijna iedere reply Nintendo erbij haalt. Uit jouw onderschrift is al te lezen dat je Nintendo bter vind als Xbox. Jij hebt een Cube en je broer heeft een Xbox heb ik ergens gelezen. Miss dat dat verklaart waarom jealtijd Nintendo erbij haalt en bijna altijd zegt dat die net ff iets bter is op een bepaald gebied dan xbox. Ik kan het fout hebben maar het viel mij gewoon op.