ik had de vorige gekocht, die zag er precies hetzelfde uit, maar hij had een 160 gigabyte harde schijf, het is een super pc! mijn oom gaat deze nu kopen.
Meer is altijd beter dan minder ik heb ook 160 en ik krijg al aardig vol. wat wel vet is dat deze een scart aansluiting en een cardreader heeft, dus niet een memory maar bankpas, telefoontkaart etc
Ik heb die vorige precies dezelfde volgens mij met 3.0 ghz etcetera en dan die 19" beeldscherm. Als je twijfelt om een computer aan te schaffen: KOPEN! Enorm goede kwaliteit, hele goede service (aan huis of ze komen op je werk!). KOOP SNEL WANT BINNEN 24 UUR ZIJN ZE WEG!!!
khep hem ook. goede PC maar ik had er meer van verwacht. de nieuwste games kun je er ook nauwelijks volluit mee draaien (te weinig geheugen -> 512 MB). Farcry kan ik bijvoorbeeld echt niet op zijn best op afspelen.
he hebben jullie ook de pc van de lidl gecheckt bijna dezelfde specs alleen hier ligt een 64 bit 3000+ in met een echte 9800pro(de xxl draait op een iets lagere snelheid dan de pro)als je het mij vraagt is dit een beter gaming pc voor de rest is alles bijna het zelfde
Dit heb ik totzover kunnen vinden over de 9800 XL van Aldi: http://www.golem.de/0311/28524.html. Deze kaart wordt dus door Windows als een 9800 Pro chipset herkent. Als ie lager geklokt is,dan kan je h'm iig geval probleemloos op Pro snelheid laten lopen. De XXL is dus de "opvolger" van de XL, ook deze presteerd op Pro nivo. Stelletje Duitsers hebben de pc al getest: klikje Presteert dus als een 9800 pro
klopt de xxl presteert net zo als een pro in tegenstelling tot de xl die ondergeklokt is(lees het net op tweakers)het bijzondere aan deze kaart is dat er een scart in zit maja meer weet ik ook niet
ja idd, is wel handig, kan je hem te makkelijk op tv aansluiten (rgb scart zelfs) sinds kort brengt aldi hier zelfs a4 formaat folders rond met de aanbieding 3-4 pagina's over de pc etc best cool
Bij ons ook! Eerst stond het beetje weggedrukt op het algemene ALDI AKTUEEL blaadje...maar nu een heuze eigen folder over de pc!
Mijn ouders denken serieus over die pc.*) Het werd tijd voor een nieuwe computer, ik hoop wel dat ze op tijd een beslissing hebben gemaakt.
Mensen, ik heb deze pc nu (samen met die 19 inch flatscreen). En er staat dat hij een multi-standard DVD brander heeft. Houdt dat in dat hij zowel - als + dvd's kan branden? En wat is het verschil tussen + en -?