als gamer mag je helemaal niet op de E3 komen, alléén als je van de pers bent. en de E3 duurt als ik het goed heb maar 3 dagen!
Ik bedoel het niet lullig tegen over diegene die wel ging naar de E3, ben zijn even vergeten, maar ik vind het gek als je zoveel geld neertelt voor iets waar je alleen maar naar kan KIJKEN! Ja sorry hoor, kijk als iemand wil gaan, prima. Ik bemoei me er niet mee, maar ik vind het heel stom dat je zoveel geld ervoor kan neerleggen. Stel als je nou toevallig in de VS bent en dichtbij in de buurt bent, zou ik zeggen "Ok!". Dan zou ik het doen, maar om nu vanaf Nederland naar VS te gaan om naar een spellen te KIJKEN, tenzij er iets anders wordt gedaan, naar mijn weet is puur ter informatie zo'n beurs, dan vind ik je een behoorlijke freak. Maar je moet het zelf weten.
Dit is echt puur optisch bedrog, als je ze op elkaar legt (in paint o.i.d.) dan zie je dat de south hall ongeveer 2x zo groot is als de west hall. De stand van Microsoft is dus helemaal niet zo klein.
Beide hallen zijn even groot. Ik heb inderdaad meer access en zal daar ook gretig gebruik van maken. 2 jaar geleden had ik dit echter niet. Maar 3 dagen games kijken die ook te spelen zijn is het geld waard. En het is niet nieuw dat niet pers de E3 kan bezoeken. Je moet echter wel werkzaam zijn in die industrie, althans.. dat zeggen ze. Nooit echt controle op gehad.
Natuurlijk ga je erheen om naar de games te kijken, maar het geheel is gewoon vet! Super sfeer enzo. Ik ben er zelf nooit geweest maar zodra ik de kans krijg er ooit een bezoekje te brengen stap ik op het vliegtuig!
mjah E3 is wel errug vet, heb alleen examens ... zou eerst misschien meekunnen (perskaart werd geregeld, verblijf enz.) maar kon niet doorgaan ... geen perskaart en examens ... life ain't fair ..... mzzl Munch and Abe