Ik was bij ons bij de Filmclub geweest maar daar verhuurden ze alleen maar PS One en PS2 spellen, maar geen XBox...grrrr!!
Het is echt TE irritant! Bij de grootste videotheken van amsterdam hebben ze gewoon GEEN XBox spellen!!!! Nergens te vinden! Zaandam, purmerend, en dat zijn toch geen gehuchten! Er is 1 videotheek en die heeft dan Batman ingekocht weetjewel Hoe gaar is dat? Ze waarderen een console zwaar onder terwijl ze er geen moer verstand van hebben! En ze hebben zo ziekelijk veel ps2 spellen dat ze daar gewoon geen winst op kunnen maken! Als ze net zulke nieuwe xboxspellen zouden hebben zouden ze het 100 voudige verhuren!
Nou de videoland in Zutphen zit in de Spitaalstraat. dus als je dat vraagt aan mensen in Zutphen wijzen ze je de weg wel.
hoi hoi Ik heb het gevonden. In ieder geval in zutphen. Maar in Deventer zag ik alleen maar een kleine videotheek (ik ben de naam vergeten maar zat bij een rotonde) en daar hadden ze maar 7 spellen of zo. En in Zutphen toch een stuk 25 volgens mij. Ben maar even geweest had haast. Dus in ieder geval bedankt. Mijn vraag is beantwoord.
Voor alle dudes in Rotterdam, in ijsselmonde zit een videoland die xbox games verhuurt, ik weet alleen niet hoeveel, en in bergschenhoek zit een ster-videotheek die ze verhuurt en die heeft wel vrij veel moet ik zeggen, en ook alle recente titels! Een spel huren kost daar 5,50 voor een week.
Ook wij verhuren xbox games, niet de oude maar wel de nieuwe releases. gr gameland www.winkelbijons.nl
Ik woon in W'veen en das nou niet echt een grote plaats ofzo maar ze hebben bij ons in de videoland zo'n 30 spellen dus ik zit wel goed.
ER IS EEN STER VIDEO THEEK open gegaan en nintendo game cube spellen hebben meer kans om daar te verhuurd worden zeiden ze ps2 is er wel te huur grrrrr ik blij denk van vast wel xbox spellen ers taat op Games&Films games is nie alleen ps 2
Waar zit die ? Dan ga ik daar ff langs. En niet een straat maar een beetje beschrijving bij bekende gebouwen.
videotheek Rush zit aan de Floresstraat 1-3 in de Indische buurt , ongeveer 50 meter naast de albert heijn als je met de bus gaat moet je lijn 1 nemen , uitstappen op de Korreweg bij de bushalte t.o een kerk en vlakbij de kerk is de albert heijn en weer daarnaast is de videotheek
Kijk dat is nog eens uitgebreid ! Hoeveel kost het allemaal eigenlijk? En hebben ze een breed assortiment?
ik schat dat ze zo rond de 20 xbox games hebben gamecube mischien iets minder en zeer veel ps2 games een spel huren kost de eerste dag 3 euro's en de 6 daaropvolgende dagen 50 cent per dag
Hier wil ik graag even op reageren: Wij van Ster videotheek Assen hebben div XBOX game's te huur om de twee maanden krijgen wij 2 nieuwe game's heden hebben we 31 soorten xbox games te huur. Ik hoop jullie hiermee van dienst te zijn! groetjes Piet sterassen@hotmail.com
dat er geen videotheken in amsterdam zijn die Xbox-games verkopen is bullshit de mega videotheek noord in amsterdam oost op de middeweg verhuurt namelijk Xbox spellen ze hebben een best wel breed assortiment