Videoland heeft twee locaties in Apeldoorn en meestal verhuurt deze wel Xboxgames, of is dat niet het geval bij jou?
hier in apeldoorn verhuren ze geen xbox-games bij de videoland. en volgens mij ook niet bij de andere videotheken. Niet waar ik ben geweest in ieder geval.
Bij ons in de buurt hebben de videotheken meestal ook geen xbox spellen, alleen ps2 en gamecube... onvoorstelbaar..
anders ist tog stad? maar binne kort verhuren en verkopen ze ook games bij primera.heet skiq geloof ik. iedere stad heeft denk k ook wel n primera
Bij mijn videotheek heb je ook alleen maar PS2-spellen die je kunt huren. Daarentegen kan ik bij mijn bibliotheek wel weer spellen en DVD's huren voor € 2,50 per week.
in vlaardingen zijn er zat spellen te huur bij de videoland, maar wat ik wil weten is: Heeft iemand al 360 spellen te huur gezien?????
Een maat van mij werkt in een videotheek en hij zegt dat microsoft niet toestaat dat spellen voor de xbox worden verhuurd. Als videotheken xbox games toch verhuren, is dit illegaal en zijn ze bij een controle de sigaar. ff voor de info