1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Weet je niet welke game, post hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door CyberPunk, 4 jul 2002.

1. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Tour de France is idd dramatisch slecht, ik heb hem per ongeluk gekocht (voor de PS2, maar het is precies hetzelfde). Etappes duren drie minuten en je begint altijd achteraan, zodat het meer een inhaalrace is dan een echte wielerkoers. Bagger en niet kopen dus! De enige echte wielergame (Cycling Manager 2) is er helaas alleen voor de PC :mad:

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0

Nog ff, ik vind Spiderman echt zuigen hoor, helemaal de hemel al ingeprezen, maar toen hij uitkwam bleek het nix te zijn (zie ook PU nr7, weliswaar voor de PS2 maar toch) Ik had hem nog binnen de 4 uur uitgespeeld.:mad: Ben gewoon bedroefd erover dat ik mijn geld hiervoor hebt uitgegeven zeg]:- Ik vind de besturing ook niet geweldig, maarja dit is mijn mening.

En dat Tour de France (nix persoonlijks hoor) maar wie koopt er nou die game??? Daar is toch helemaal nix aan, beetje de hele tijd op 1 knopje lopen drukken, lekker is dat. Zou eigenlijk een fiets voor op de markt moeten komen:D Maar ja, ieder zijn smaak. Maar als je echt uit deze 2 games wil kiezen, moet ik je toch met grote spijt:'-( zeggen dat je beter Spiderman kan halen

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    slechte dag jongen?

Spiderman lijkt me cool je moet niet kijken naar hoe snel je hem uitspeelt, oke het speelt wel mee maar goed, ik speel spellen soms 3x uit ofzo (nee amped niet :))

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0

haha, nee hoor, je hebt gelijk met wat je zei over uitspelen enzo, maar ik vond het spel echt zuigen. Gewoon helemaal, maarja het is ook mijn mening dus... en ik speel sommige spellen ook meerdere keren uit

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Re: James bond:Agent under fire?

Amped, DOA 3, Genma Onimusha, HALO (!!!), JSRF, Max Payne, Moto GP, PGR, RSC, dat is het tot nu toe zo'n beetje....

6. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    is 007 agent under fire iets?

7. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen DOA3, Max Payne en Munch?
    welke game kan ik het beste in mijn eentje vermaken?

8. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje skater of snowboarder bent zouw ik amped kiezen

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne

10. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Over de PS2 versie was iedereen heel positief, maar de XBox en Cube versies worden in de pers een beetje afgekraakt. Van de Nintendo bladen kan ik me dat wel voorstellen, vanwege Goldeneye. Ik wou hem eerst ook kopen, heb het toch maar niet gedaan.

11. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    James Bond AuF komt niet al te goed door de kritiek van gamesbladen heen. Het spel krijgt overall gemiddeld iets van een 7. Er is vooral commentaar op de gameplay (die je overigens wel kunt veranderen net zoals de controls in Halo) en de AI van de tegenstanders die gewoon (haast) geen tegenstand bieden en dom aan het schieten zijn.

Ik wou het spel ook eerst kopen, maar aangezien deze kritiek ga ik er geen 70 euro voor betalen. Ik wacht op de nieuwe James Bond: Nightfire. Ik hoop dat die beter is en de 70 euro wél waard is.

Greetz Rumbly

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

er zijn betere single player games uit..heb je pgr, rsc, halo en thps3 al?

13. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo nou niet echt een goede singleplayer game, met het missie-gebeuren ben je zo klaar, en dan blijven er alleen nog maar hogere moeilijkheidsgraden over, daarnaast heb je alleen amar multiplayer opties. PGR daar tegenover is idd wel een hele goede singelplayer game. RSC volgensmij ook, heb hem alleen maar gespeeld op een demo en op een xboxstand bij ons in het dorp. THPS3 is echt een super singleplayer spel, tenminste als je de pc versie niet (al te goed) kent. Dan is de lol er snel af door de overbekende gameplay. De interactieve levels zijn wel heel stoer, door alle dingen doe je kunt unlocken enz..

Als ik zou moeten kiezen tussen DOA3 (meer een multiplayer game) Maxpayne (overbekend van de pc, zowat het zelfde) en Munch zou ik als singleplayer game toch Munch kiezen.

Greetz Rumbly

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wenny wil tussen een van deze kiezen

BC
    Brute Force
    Project Ego
    Jurassic Park

jajaja weet dat t lang duurt voor de uitkome, maar welke is tha best of tha best for me??? :D

15. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

voor jou? het spel met de laagste moeilijkheidsgraad waarschijnlijk ;)

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    eeeeeeeeeeeeen dat is?

weetje ik ga ze gewoon allemaal een voor een kopen en dan breng ik ze steeds terug en dan weet ik wel de beste is *zou dat kunne?* lol

17. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    MUNCH MUNCH MUNCH MUNCH MUNCH

ZEKER WETEN MUNCH!!!!

8) 8) 8)

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

geen idee, waarom w8 je niet op Sesame Street-on-the-Box, schijnt ook een leuk spelletje te worden

19. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, ik zou iig Jurassic Park niet kiezen. Er zijn wel een een paar screenshots te vinden op XBW, kan ik niet zo gauw vinden :) . Verder kun je er hier meer informatie over vinden. Over de andere games weet ik niet zo veel, behalve dat Brute Force en Project Ego topgames worden.

Greetz Rumbly

20. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    JP lijkt me juist kix omdat je je eigen perk kunt opstellen, en denk dat mn papa deze sowieso koopt dus die valt al weg van dd spellen die IK moet kopen,hehe

SEAME STREET????

neh DAAR voel ik me nog NET te oud voor!

Deel Deze Pagina