1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Weinig 'game-overstijgende' discussies

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 23 apr 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zat gisteren nog precies hetzelfde te denken, maar alleen merk ik hetzelfde op andere fora. Het is of je bent een fanboy en moet maar alles goed vinden of je bent een basher/zeiker en moet je mond dichthouden. Echt discussiëren over een game is er daarom vrijwel niet meer bij.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar het gaat/ging mij juist niet om de discussie over 1 enkele game maar meer de discussies over gamen in het algemeen.

    Maar gezien de animo in deze thread is er ws weinig behoefte aan :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat begrijp ik, maar als het in de beginselen van discussiëren al niet meer lekker loopt dan maakt het toch niet uit of het over iets in het algemeen gaat of over een specifiek onderwerp?

    Ik denk ook dat er niet al te veel behoefte aan is, maar proberen kan altijd :).
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het lijkt mij juist erg leuk. Dat kan de doodheid van XBW misschien een beetje verhelpen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens!

    Ik kom daar idd ook nooit, alleen in games en the mile :x

    Welke andere fora bezoeken en posten julle ?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hang door Dulle veel rond op Neogaf. Verder lees ik vaak de comments op Eurogamer en Kotaku maar dat zijn niet echt fora
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eurogamer lurk ik ook, post ik nooit wat. Neogaf kom ik eigenlijk nooit. Dacht altijd dat dat zo'n veel gelul weinig inhoud forum was :eek:

    EDIT:

    Net nog ff snel naar Neogaf gekeken, maar echt totaal niet mijn ding. Soort van US versie van FoK en dan voor games ...
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Neogaf moet je de goede topics tussenuit pikken. Die zijn er (voor mij) in 3 soorten

    1) nieuwstopics, vaak afgeleid uit meerdere bronnen. De community is echt huge op Neogaf. Daardoor gebeurt het steeds vaker dat door slim speuren en combineren van zaken nieuws als eerste op Neogaf te lezen is

    2) de game-overstijgende topics. Dit zijn de topics waar ik het over had in deze thread. Topics meer over gamen in het algemeen

    3 ) LTTP of Late to the party topics. Dit zijn topics voor mensen die veel later nog eens beginnen aan een spel en daar dan nog een topic over openen. Die zijn vooral leuk omdat daar andere mensen hun mening over de game posten jaren nadat ze het gespeeld hebben.

    Verder zit er idd genoeg zooi tussen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de meeste games hebben wel een sub op reddit, ik kijk daar vaak even als ik met een game bezig ben

    de eigen subs zijn vaak veel beter dan /r/gaming en /r/games
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nieuwstopics kunnen nog wel interessant zijn, maar dan moet je ze wel uit de zooi pikken. Daar heb ik geen zin in. De nieuwtjes staan vaak al snel genoeg op de verschillende gamesites...
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het trouwens wel apart dat dit soort topics geen apart forum op subforum kunnen krijgen, terwijl het live gaming forum 5(!) subfora heeft. Het zou ook leuk zijn als er console overstijgende topics zouden zijn, dus die zelfs games van playstation en xbox met elkaar vergelijken oid.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mee eens. Gisteren dit topic aangemaakt in het Xbox One board omdat ik geen andere plek wist, een 'Gaming Algemeen' subforum of iets in die richting lijkt me ideaal voor dat soort discussies. Het is dan wel XboxWorld maar er zijn hier zoveel mensen die meer dan alleen een Xbox bij de TV hebben staan.

    Kan het Sony board misschien ook uitgebreid worden? :+
     

Deel Deze Pagina