Jippie! Alweer een game uitgesteld. Het schijnt tegenwoordig een rage te zijn. En het gebeurd altijd bij de games waar je het meest op wacht..
duh de games waarop je het meest w8 zijn meestal toppers, en die games worden toppers doordat ze ook goed worden afgewerkt en doorlopen en aangepast etc etc.. en daardoor worden ze wel is uitgesteld ja.. vervelend om te w88, maar het is voor je eigen bestwil..
Dat snap ik, maar als je dan bedenkt dat hij oorspronkelijk voor lente 2003 stond dan krijg je wel een vervelend gevoel. En Wouter, waar heb je die informatie eigenlijk vandaan? Ik kan hier nergens anders iets over vinden..
is allang bekend gemaakt door de developers.. mayb moet je de officiele sites checken, maar ik weet niet of je daar wat vind, omdat de release data nog nergens vaststaan..
Alle Krekels! vergeet ik PSO bijna! dat is de enige game waar ik deze maand (mei) naar uit kijk! heb zelda al
jij gaat maandelijks betalen? ik zou w88 op galaxies, als ik voor een mmorpg zou gaan betalen.. al kan dat nog heel heel lang duren (zeker als ie gecanceld wordt)
Hier staat dat Halo 2 niet in 2003 uitkomt en het is door Bungie naar buiten gebracht dus wel betrouwbaar: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2784 En Fable: http://www.xbox.com/Games/catalog.htm?genre=roleplaying Hier staat dat hij voor Winter 2003 gepland staat.
eerlijk gezegt had ik eigenlijk verw8 dat we in 2003 super veel vette games zouden krijgen. En jammer genoeg valt dit nogal tegen: halo 2, fable, doom III, S.T.A.L.K.E.R De enigste games die mij dit jaar zullen boeiend zijn Enter the matrix, Midtown Madness 3, Brute Force en hier houd het volgens mij al weer op. Tenminste ik kan even niet op wat anders komen
er zitten nog zat toppers aan te komen : dino crisis 3 halo 2 fable starcraft ghost gta (het contract is tenminste in 2004 afgelopen) brute force moto gp 2 midtown madness 3 (full throttle 2 lijkt me ook wel ) en nog heel meer maar die zou ik ff moeten opzoeken en verder vind ik dat de spellen best verdeeld uitkomen zodat je er wel ff zoet mee bent
Nou ik wel hoor: PGR 2, RSC 2, amped 2, SW: KOTOR, een Rare game (Kameo? Perfect dark 0?) Deus Ex 2, soul Calibur, Brute Force Midtown madness 3 en natuurlijk nog veel 3rd paryt titels zoals THPS5, RTCW:ToW, en natuurlijk PSOe1&2 en sweet,sweet Sonic
Ik weet niet hoor, maar in de beginpost staat: deze tijd. Ik beschouw dit als ongeveer 1 maand, maar sommige blijkbaar niet: Dino Crisis 3 (nog niet bekend en het is dus zeer onwaarschijnlijk dat deze game binnen nu en 31 dagen uitkomt) Doom III (ook nog niet bekend enz.) Halo 2 (ook nog niet bekend enz., minstens ergens in 2004) Fable (ook nog niet bekend enz., minstens ergens in 2004) Starcraft:Ghost (ook nog niet bekend enz.) GTA-serie (contract is september 2004 afgelopen, vanaf dan kunnen de games in de winkels komen) Zo kan ik nog wel heel lang doorgaan.
oke alvast thanx voor de vele replies. meteen 3 pagina's had ik niet verwacht. maar veel van de titels die jullie noemen komen pas eind dit jaar of erger volgend jaar uit. welke jullie trouwens ook nog vergeten is XIII daar zit ik erg op te wachten, maar helaas komt die ook pas in de zomer of later. wat voor een game is Brute Force eigenlijk? jullie zijn best enthousiast zo te zien. enter the matrix zal waarschijnlijk wel goed verkopen denk ik maar meer vanwege the matrix dan door het spel zelf. PDO lijkt me niks om eerlijk te zijn. ziet er leuk uit geef ik toe. ik heb zelfs nog die eerste versie gespeeld op mijn pc. werkt het nu nogsteeds zo vreemd dat je over een rails vliegt? ik zat zelf te denken aan Kung Fu Chaos als warmhoudertje tot de vakantie en als ik terug kom uit frankrijk nog even op XIII wachten, maar is KFC zo lang houdbaar?
Mjah misschien wel voor eeuwig wachten zoals je zelf al zegt PSO lijkt mij ook wel vet, iemand een idee hoeveel je moet dokken per maand ?
FABLE UITGESTELD!!!@@!@!#@#!#@@! MEHEHEHEHEEH BELEEHEEHE MEHEHEEEHHEE BLEHEHEE :{ :{ :{ :{ :{ WHY GOD WHY MEHEHEHEEHMEEEE
Ik begin stilaan wat radeloos te worden!!! Ik heb dringend behoefte aan een game als Halo 2 of een andere super game! Want soms begin ik me af te vragen of ik me niet beter een Cube gekocht had! De laatste tijd zijn de Cube games super!!! vb: - Metroid Prime, Resident Evil serie's, Zelda: The Windwaker,.... Allemaal één voor één top games die ik bij de Xbox tot nu toe een beetje mis! Alleen Halo gaf me het gevoel dat ik de juiste keuze gemaakt had. Ik hoop dat er vlug verandering in komt want dat verdient de Xbox wel!!!
jemig doe normaal dat kon je bij de bekentmaking van de game al weten dat ze niet gelijk de goede release datum op hadden gegeven. niet dat ze het expres doen maar toch. dat is bij (bijna) alle games.