1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wel eens uitgescholden op live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mvdstam, 8 dec 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Laten we de Eduard discussie ergens anders voort zetten, ok? Als je vragen hebt rondom die persoon, stel die aub in het Website problemen/opmerkingen forum
     
  2. Cyberia

    Cyberia Guest

    Schelden is normaal... :p

    Ik word niet alleen vaak uitgescholden omdat ik gewoon te goed ben, ;) maar ik scheld ook weleens mensen uit die gewoon zo irritant bezig zijn, of mensen die cheaten, dat zijn gewoon losers... En wees nou eerlijk... mensen die een nickname hebben zoals dit: Gaylord :confused::confused: Dan VRAAG je gewoon om uitgescholden te worden!!

    Ness 7
     
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    zonet met zo'n jong knaapie wat woorden gehad.

    Een kameraad van me (ook in real life) vraagt of dit een secondary 50 cal.-only server is. Een kerel begrijpt het neit helemaal. en moet me kameraad het wel duizend keer uitleggen, en tijdens het laden zegt ie in een keer mongool.

    Wij ons er niets van aantrekken. schiet die kerel mij in een keer in me rug. was nog niet dood dus ik terug schieten. maakte hem ook niet dood, hij had nu nog een streepje over. even later zijn we allebij dood. scheld ie me uit voor mongool dit dat, sukkel, moederneuker en weet ik veel wat.

    Vraag ik aan hem: wat ben jij voor klein stoer 15 jarig kindje die een beetje probeerd op te vallen, nou is ie dus de hele tijd over leeftijd gaan zeuren.

    Is de host even later dood gaat ie vet bij hem slijmen, schop die VySio eruit, hij schoot zomaar op me. en toen schold hij me uit voor 15-jarig kutkindje.

    Kwam die vriend van mij voor me op. en toen wou die host gewoon niemand kicken alleen dat we in verschillende teams zaten. dat noem ik nou aardig :)
     
  4. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    elkaar uitschelden via live is zo zielig.... je kan elkaar niet zien, en dan durf je wel he...?
     
  5. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dat is een andere kwestie....Schelden ligt eraan WAAROM vind ik....
     
  6. Lionhard

    Lionhard Guest

    Wat is er mis met 15 jarigen?

    *voelt zich beledigd* :'-(
     
  7. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Je komt ze teveel tegen op live. Maar het hangt ook erg van de game af. Bij midtown madness had je er nauwelijks last van omdat dat gewoon een fun game is. Maar bij Moto GP of PGR 2 heb ik soms ook wel eens mensen die het blijkbaar nodig vinden om te gaan schelden als ik niet de perfecte lijn rij of ze van achter aantik. Als het mijn fout is zeg ik sorry, als diegene dan doorgaat dan heb ik eerder medelijden met zo'n zielig figuur(wees volwassen) . Meestal zoek ik daarna een nieuwe game. Voor ruzie of gescheld zit ik niet op xboxlive.
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat zo van die typische engelse puber jonges :mad: zitte heel de tijd "koel" te doen en kikken je direct enzo :confused:
     
  9. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld niet echt vaak serieus, alleen in Moto GP 2 wel eens als iemand mij duidelijk expres onderuit rijdt, want dan zal hij t weten ook, maar dat speel ik al een tijdje niet meer 8)

    vanmiddag wel trouwens, in Rainbow Six: 3, ik zat zo ff relaxed te praten met zo'n gozer, komt ineens iemand van het andere team keihard:"HOU JE BEK! HOU JE BEK! HOU JE BEK!" enzo, dus toen heb ik em ff flink verrot gescholden, en t potje daarna ook nog flink geownt....:+

    en af en toe kan ik ook flink kwaad worden om .50 cals, dan wordt het bijv. elke ronde tussendoor gezegt:"Geen .50 cals!", en dan wordt ik weer neergemaait door zo'n .50 cal n00b, nou.....dan krijg je het ook te hoiren, hoor:mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  10. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zit ik in een servertje...zit een engelse gast met een vriend dom te lachen beetje sneue grappen te maken en die engelsen lachen deden ze alsof ik een meisje was man en nadat ik heb 3 keer geownt had via flashbang en dan neerschieten kickde hij me.....die vriend kick the netherlands guy dit en dat man

    Was rs3 he voor de mensen die ut willen weten nou dan ga ik toch ook schelden neppe koele grapjes van die eikels...
     
  11. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Schelden op Xbox live???

    Als ik moet gaan schelden terwijl ik lol probeer te hebben staat m'n Xbox binnen een halve seconde uit. Sorry hoor maar als iemand lomp tegen me gaat zitten doen ben ik gelijk uit de server. Heb ik echt geen zin in.

    Heb wel is met UT dat je dingen zegt als: "ass" of "bitch" ofzo als je neergeknald wordt, maar dat noem ik niet gericht schelden.

    Hahaha, zie t al voor me, ga je elkaar zitten uitschelden tijdens een spelletje. Wat schiet je ermee op? Niks, niet doen dus :).
     
  12. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Net, samen met WB Ghost op Live. 2 Engelsen begonnen ons voor ho*renkinderen uit te schelden, omdat iemand (die wij overigens niet kenden) van ons team zat te campen.

    Ach ja, hoort er ook bij hé. Ik trek me er niet te veel van aan, en neem het niet al te serieus :).
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja ik zat een keer in een game met een heleboel nederlanders ( ook veel hierzo van xboxworld )

    Gaat er ineens zo`n gast ons met de dood bedrijgen donder ze gek.
     
  14. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vandaag nog door één of andere Alex omdat ik aan snipen was ( ben ik altijd) , maar hij kon er niet tegen dat ik hem met Kreig 550 in close-range af had, tog noemde hij mij een camper terwijl hij eerst begon te knallen en ik et nog won ook( met een sniper), echt zielig........
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was het niet. Ik weet wel denk ik wie het was, maar hij bedoelde het niet serieus joh. :)
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb live! vanaf het begin, en als je je servers weet te vinden is live! zo lekker man, is gek. Als ik uitgescholden word is het meestal omdat ik die andere gast ownde. Als ie blijft roepen...gewoon kicken of muten:)
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb dat in Unreal Championship en de meer geweldadige games ook wel vaak, jezus, wat kunnen die amerikanen soms zielig doen...
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    op wie ik wel scheld zijn diegene die expres 50'cal gebruiken, en na heel de lobbie plat te hebben geschoten, begint ie nog te lachen ook...aka please give me the booth :)
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde het niet tegen de 15jarigen in het algemeen. ik bedoelde het tegen de kleine stoere 15 jarige kindjes die een beetje probeerd op te vallen, in het algemeen.

    Misschien had ik de openingszin beter niet kunnen zeggen.

    Maar laat ik het zo zeggen, zit ook bij drie 15 jarige (k*t) kindjes in de clan, heb er altijd wel plezier mee.


    Bedoel je misschien Arabic psyko? (of hoe hij het ook maar geschreven had, het was iig fout geschreven)

    Wij zeiden dat ie lagde, zegt ie in een keer:
    Je Moeder Lekt. komt omdat ik haar te hard gezogen heb.
    wij snapte het niet helemaal maar wel zeggen van houd je bek (we wisten toen pas dat ie Nederlands was).

    Zegt hij weer: jij en je moeder moet je bek houden (praatte ook niet helemaal goed nederlands, No offence, maar zeg het gewoon zoals hij dat zei)

    zeiden wij weer iets, begon die weer over je moeder dit en je moeder dat. (op den duur werd het wel wat eentonig)

    Later bedreigde hij ons ook nog eens. zal ook wel zo'n zielig 15-jarig kindje zijn die op probeert te vallen :+

    we hebben em iig gebanned na 5 potjes de hele tijd over onze moeders geluld te hebben. op het begin was het wel even leuk. maar later word het wel irritant. een beetje onorigineel eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2003
  20. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt altijd van die mensen die altijd zitten schelden, zelf doe ik het een beete (te) veel maar men vrienden op live weten wel dat ik het zo niet meen, maar als iemand elke keer zielig in z'n hoekje gaat campen dan kan ik boos worden.

    Sommige mensen zijn echt zielig ook, omdat ze een keertje (of de hele tijd) verliezen pakken ze in een keer een .50 cal en schieten ze je in je kleine teen en val je dood neer en dan de volgende ronde zeggen dat ze veel beter zijn, dat ze je ownen enzow. Maar voor de rest great fun op live!
     

Deel Deze Pagina