Nee ik bedoelde het niet tegen de 15jarigen in het algemeen. ik bedoelde het tegen de kleine stoere 15 jarige kindjes die een beetje probeerd op te vallen, in het algemeen.
Misschien had ik de openingszin beter niet kunnen zeggen.
Maar laat ik het zo zeggen, zit ook bij drie 15 jarige (k*t) kindjes in de clan, heb er altijd wel plezier mee.
Bedoel je misschien Arabic psyko? (of hoe hij het ook maar geschreven had, het was iig fout geschreven)
Wij zeiden dat ie lagde, zegt ie in een keer:
Je Moeder Lekt. komt omdat ik haar te hard gezogen heb.
wij snapte het niet helemaal maar wel zeggen van houd je bek (we wisten toen pas dat ie Nederlands was).
Zegt hij weer: jij en je moeder moet je bek houden (praatte ook niet helemaal goed nederlands, No offence, maar zeg het gewoon zoals hij dat zei)
zeiden wij weer iets, begon die weer over je moeder dit en je moeder dat. (op den duur werd het wel wat eentonig)
Later bedreigde hij ons ook nog eens. zal ook wel zo'n zielig 15-jarig kindje zijn die op probeert te vallen
we hebben em iig gebanned na 5 potjes de hele tijd over onze moeders geluld te hebben. op het begin was het wel even leuk. maar later word het wel irritant. een beetje onorigineel eigenlijk.
Laatst bewerkt: 12 dec 2003