1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wel eens uitgescholden op live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mvdstam, 8 dec 2003.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    mn eerste potje op live gelijk helemaal dubbel gelegen. een of andere nederlandse vent was onwijs aan het schelden tegen me in mgp2 demo.. ik na een tijdje vragen hoe oud is was (dacht 15) bleek ie 45 te zijn.. toen ff goed af zitten zeiken. En bij hele irritante mensen neem ik niet de moeite voor om terug te schelden die mute ik gewoon
     
  2. Lionhard

    Lionhard Guest

    *word dageljks uitgescholden en scheld ook dagelijks op xbox live...*

    persoon: Slurpgeit :)
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    maar ja ms moedigt het zelf aan, in vroege live commercials hadden ze het over dat het leuk is om te trash talken, sommigen nemen dit wel heel serieus
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld best wel is, maar op een normale grappige manier tegen vrienden.

    Allen bij Top Spin wil ik soms nog wel is mijn temperament verliezen. Ik speelde laatst tegen een chinese gast die de hele tijd die irritante top spin serve naar buiten speelde. Daarbij kwam nog is bij dat ie een klote connectie had die nog langzamer was als een schildpad dus er kwam maar geen einde aan die wedstrijd.

    Tijdens de wedstrijd meerdere malen zijn huid volgescholden dat hij is moest ophouden met die rottige service van hem. Geen gehoor natuurlijk. Na een tijdje had ik die klojo dan eindelijk verslagen en heb ik een paar stevige woorden naar zijn hoofd gesmeten. Bleek die spleetoog in de top 30 van de wereld te staan :p
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Wow, maar hoe weet je dat het een Chineze gast was??
     
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn gecreeerde speler was chinees en hij had had als ik het me goed herinner ook een chinese/japanse naam.
     
  7. Zoragon

    Zoragon Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kben genoeg uitgescholden. Bv. Omdat ik met Rs3 te snel launch, dan lopen ze te zeuren. En dan zeg ik: Dan moet je dat eerder vragen. En dan beginnen ze te schelden... En dan scheld ik ook wel terug, wie niet?
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    te vroeg launchen is idd fucking irri, hoor......je moet gewoon ff wachten tot iedereen ready is, en alleen als het echt te lang duurt launchen
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik scheld weleens mensen uit hoor, als ze irritant zijn.... zelf wordt ik ook weleens uitgescholden als vuile camper, omdat ik nou eenmaal snipe.
     
  10. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld niet echt snel op Campers, want er zit een verschil tussen campen en gewoon wat rustiger aandoen.

    De hele tijd op dezelfde plek zitten en wachten totdat iemand voorbij komt is pas echt campen, bijvoorbeeld Old City; gister deden wij 4 tegen 8, maar we wonnen bijna elke keer, op den duur bleven ze allemaal in hun spawn zitten, op zich niet zo'n probleem. maar als je dan een gedeelte van het spawn hebt schoongemaakt na een guerilla aanval (even een paar mensen knallen en gelijk weer wegwezen) kom je misshien na 3 minuten weer terug, en dan zie je gewoon mensen de nog steeds op de zelfde plek zitten.

    En ook in wharehouse: gaan ze allemaal in die boxroom zitten. op zich lukt het wel om ze aan te pakken, maar het is dan gewoon niet leuk. want ik volg dan altijd een vaste route en moet dan helemaal naar hun spawn, naar en dan kan ik de boxroom pas in. en meestal vallen we dan ook wel tegelijk aan. maar als ze van te voren al mensen vlakbij ons spawn neerschieten is het niet leuk natuurlijk.

    Maar snipen vind ik neit zo erg, zo lang je maar op zoek gaat naar mensen. en als je bijvoorbeeld dekking zoekt zoals in old city achter een pilaar ofzo, en je komt af en toe om het hoekje voorbij dan noem ik dat geen campen meer, maar zitten ze wel weer vet te zeiken.

    Ach maar deze discussie ging niet echt over campen. dus ik hou me mond nu maar, maar ik haal het niet weg, is zonde van miijn typwerk :p
     
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelijk heb je, ik ben niet zo'n sniper die steeds op dezelfde plaats blijft zitten, bijv ergens om een hoekje, ik ben zo'n sniper die wel rondloopt of bij CS bijv. de bom gaat verdedigen als ik terrorist ben. . .
     
  12. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd laatst uitgescholden voor vegetariër. Nou ben ik dat niet, maar al was ik ’t wel…. wat dan?
     
  13. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    :confused:
     
  14. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Bwhahaha....vuile vegetarier!!

    ik zie het al helemaal voor me..die ga ik onthouden:+
     
  15. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    is het op xbox live ook hetzelfde als bij diablo of warcraft,
    dat als je wint sommige mensen ineens in het frans of duits of zo iets tegen je gaan praten?
     
  16. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben niet meegemaakt wat ik had meegemaakt.
    ik speelde paar maanden geleden nog Mechassault, daar spelen de meeste Amerikanen. daar blijven ze jouw uitschelden als je in een gevecht met hem bent. als je een gevecht verliest, Zeggen ze: eat that motherf*cker.........

    die amerikanen zijn echt ziek opgevoed.
     
  17. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld ook vaak en weetje sommige Nederlanders zijn ook gewoon klootzakken als ze hosts zijn denken dat ze wta zijn hoor vieze flikkers :mad:
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    IK??!??!??O-)
     
  19. Mech player

    Mech player INviniTY

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele dagen door
     
  20. Lionhard

    Lionhard Guest

    ja jij...:'-( door jou kan ik nachtenlang niet slapen.. :'-(
     

Deel Deze Pagina