1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wel eens uitgescholden op live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mvdstam, 8 dec 2003.

  1. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg over een paar dagen live.Maar speel ook games op internet en dan heb ik bijna nooit ruzie.Speel ook vaak op dezelfde servers dus dan ken je iedereen een beetje
     
  2. danny_18

    danny_18 Guest

    heb toch vaak men koptelefoon niet op vind ik gen fuck aan
     
  3. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Schelden? neuh, ik gil wel eens damn omdat ik mezelf de muur in rijd ofzo, maar ik scheld nooit mensen uit. Meestal hou ik me schelden achterwegen, en win ik gewoon van die bewuste persoon 8)
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben zelf nooit seriues uitgescholden denk ik, als er gescholden word is het altijd voor de lol...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  5. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    t lijkt me sterk dat als er aan de andere kant van de brug niemand zit te campen, ze nog steeds in de boxroom blijven zitten.....:{
     
  6. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt alleen maar uitgelachen of gelijkt gekickt of pas alsik ze afmaakt nadat ze me hebben uitgelachen.
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom noem je jezelf dan ook zo?
    Niet dat ik je om zo'n naam zou kicken of daarom niet tegen je zou willen spelen.Maar zo'n tag is vragen om problemen op live en daarmee lok je dit soort sh*t, terecht of niet, een beetje uit.
    Mischien heb je wel over je naam nagedacht, maar niet lang genoeg.
    Mijn (duur) advies .... nw. starterkitje en change ya tag!....
     
  8. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    of je probeert grappig te zijn (dat hoop ik),of je bent ongelofelijk debiel om jezelf gamecube_live op Xbox Live te noemen :{

    ikzelf ben nog nooit uitgescholden...
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe oud ben je trouwens?

    Vaak als ik bij 12 jarige jongetjes in de lobby zit ga ik er snel uit omdat het dan werkelijk nergens over gaat. Alleen wat geschreeuw en gespeel.

    Daarnaast is je tagname niet echt popi nee.
     
  10. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 22 ik maak maar grapjes met juli ehet kan me niet schelen wat julli eover me denken .
    ik heb genoeg vrienden in me vrienden lijst om lol te maken.
    en naam is een naam .
    het gaat my gewoon om de lol.
    KLAAR
     
  11. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Splaakgebleken of tiepfauten?
    Wat dacht je van ...."geemkjoep_lijf"
     
  12. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    kan mij die Splaakgebleken of tiepfauten schelen.
    het gaat om de LOL ofniet
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    naja, als je in 1 keer het verhaal kan lezen, zou het ook fijn zijn..
     
  14. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was laatst PGR2 aan het spelen, kwam ik bij een groepje italianen terecht, na elke race bleven die gasten echt wel een minuut of 10 lullen over weetikveelwat in het italiaans, zo ging dat na elke race door maar ik bleef omdat we wel aan elkaar gewaagd waren. toen ze weer begonnen te lullen in de lobby werd het me even teveel en heb ik ze helemaal de tyfus gescholden in het engels, en toen ging ik weg..

    tot nu toe vindt ik italianen echt de meest irritante gasten om mee te racen, praten nooit engels en stoppen nooit met praten.
     
  15. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook het liefst tegen nederlanders of Engelsen, de rest praat of geen engels/of kickt je.
    Ook wat Diablo zegt, jongetjes van onder de 13 (met zo'n verschrikkelijke hoge stem en kinderachtig gedrag) vermijd ik :)
     
  16. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit heb ik ook, maar dan met mezelf! 8) Ik heb zo'n irritante hoge stem, die ontieglijk opvalt als ik met gamers van rond de 20 jaar enzo speel, alleen speel ik wel normaal, ik haat gamers van mijn leeftijd die hele lobby's gaan verneuken met hun gedrag :{
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Btw ik ben zelf dus 13 ;)
     
  18. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    snap niet wat jullie probleem echt is dan mute je ze toch gewoon?? bedoel dat is juist het relaxe aan live
     
  19. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja er is 1 spel dat af en toe bloed onder mn nagels vandaan haalt, Topsin. Echt zo f*cking irritant van die gasten die de hele tijd zo'n loser service geven of een kl8te verbinding hebben...#$%^$# echt ik word er gek van...Ik scheld ze dan echt maar dan echt helemaal uit. Ik doe tegenwoordig niet meer mn headset op, dan maar niet chitchatten. Bij Topspin is het niet noodzakelijk ofzo, alleen als ze irritant beginnen te doen dan zet ik hem wel op.
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2

    wat dacht je van de Fransen :mad: :'-(

    als ik een fransman hoor ben ik echt meteen weg hoor...
     

Deel Deze Pagina