Ik irriteer me niet zo aan het schelden zeggen. Ik zeg gewoon: 'Auh Auh, stop you hurt me' of 'Oh God, please stop I'm crying!'... Ik irriteer me meer aan gasten die denken dat ze uber goed zijn.
Het is opvallend hoe snel mensen agressief worden tijdens FPS', erg jammer. Het verpest de sfeer dus totaal. Tijdens PGR2 etc. merk je juist dat mensen veel rustiger zijn en gewoon spelen voor de lol.
Precies , met PGR2 kan ik begrijpen als is boos wordt als je gebeukt wordt.Maar dat hoort er toch bij? Gelukkig dat ik geen headset heb anders had ik die mensen in MotoGP die iedereen onderuit rijden ook al helemaal kapot gescholden Btw.Bij Midtown Madness 3 heb je hier helemaal geen last van
Gelukkig dat k jouw nog nooit ben tegengekomen lol, maar wat jij zegt is iid waar. Ik vermijd mensen met hoge stemmen omdat die meestal kinderachtig zijn (k zeg niet iedereen )
Niet echt last van soms bij motogp2 als een paar motors tegen elkaar knallen.. denken ze dat je het expres doet :|
ik heb ook wel eens dat ik in een server kom en dat ze me willen kicken omdat ik te goed speel, ze kijken dan naar elk iemand zijn stats en kicken je daarna...
lol, ik scheld idd wel eens, meer als grap dan echt menen. meestal heeft die persoon even later zlef een kogel in zn kop of digitale pixel stof in zn smoel dus als ene MaJya je uit scheld betekent het dat je goed bent
Een beetje plagen over en weer is leuk, even vleoken als iemand verliest is ook niet zo erg. Ik stoor me wel aan sommige mensne die niks anders doen dan ******/aids/tyfus roepen, en echt aan een stuk door schelden. Daar heb je gewoon niks aan op live.
En het topic wordt er alleen maar beter op door dit soort reacties :{ Zelf geen live (helaas) maar online gamen scheld ik ook nooit. Tenzij ik met mensen waarmee ik vaker speel. In dat soort gevallen weten ze dat je het niet bedoeld om hen te beledigen.
Hallo Snitser Mja zelf ben ik nooit uitgescholden miss voor de gein maar ik scheld mensen zelf vaker uit
ik scheld wel es maar niet echt gemeend ofzo maar dat doenm de meesten wel denk ik, wat ik wel merk is dat het echt aan het type spel ligt of je uitgescholden word of niet, in rainbow en CS gaat het heel snel maar in burnout 3 vinden hoor je alleen "AAAAAH fuck!! hahaha" als je iemand de muur in rijd en dat is wel gezellig
Meestal host ik zelf dus zodra iemand begint te schelden en niet meer stopt geef ik hem een simpele KICK!
ik was een keer met 2 van die engelse ventjes aan het racen op xbox live, maar ze waren vet irritant. Toen zei ik op een gegeven moment England s*cks! Dat vonden ze niet leuk Ik werd helemaal verrot gescholden. Wel een beetje mijn eigen schuld
Ik ben vaak genoeg uitgeschodlen Laatst zo'n ventje komt de game binne bij UC en hij loopt de hele tijd te ******en *i rape your mother enz enz*