bah ik had er zo op gehoopt. ik kan hem nog steeds uit de us laten overkomen alleen weet ik niet of die gaat werken
F*ck, nog geen mail gehad. Zal wel zijn omdat ik te laat was met inschrijven voor die Beta (afgelopen maandag kon ik dat pas).. nouja, dan nog maar 3 maandjes wachten ]:- hehe. Gefeliciteerd voor degenen die wel mogen!
waaruit leiden jullie af dat we(yup..ik ben er bij yipie!) een beta console krijgen? die CC dient voor de headset en het account(ook al is het eerste jaar gratis voor betatesters)
Vanwege dit: As part of the beta program we will be sending you a special beta Xbox console, and other equipment as appropriate. If selected, we’ll be asking you to provide a valid credit card as a guarantee that the equipment will be returned to us when requested. Your credit card will not be charged. You’ll also need to have a broadband internet connection and a regular retail Xbox console.
Ik ben ook geselecteerd, maar ik heb geen CC en geen breedband... die laatste had ik wel, totdat ik onlangs verhuisde. Ik denk dat ik de xbox, maar eens een tijdje bij me ouders ga stallen. Die CC komt er wel.