wahahahaha trouwens, waarom door een level heen russhen, wat is er nou leuk aan om em zo snel mogelijk uit te spelen .... btw level 5 is cool, met de Scorpion en zelfs met een banshee (cool man !) level 6 is ook cool, library (7 dus) sucks en de rest is wel leuk ..... mzzl Munch and Abe
Wel 1 van de weinige, niet de enige Heerlijk gewoon, met assaultrifle de kleintjes, beetje van guns wisselen om af en toe zo'n grote op te blazen Jah, dat kan die ouwe sok nog wel
het eenigste wat ik stoer vind aan de flood is dat je lekker de ledematen eraf kan knallen. heb je wel eens zo'n gozer zien staan zonder linker en rechter arm, is gewoon super funny
en als ze met veel komen issut erg lekker om er met je shotty op in te hakke geeft ook leuke troep (groene vlekken en zo)
ik vind de covenants gewoon leuker, de flood is gewoon een stel zombies (hoe toepasselijk ) die maar op je af lopen, gewoon knalvoer, terwijl de covenant wegduiken, en taktieken bedenken en zo ..... ja, geef mij maar die grunts, hunters, jackalls en elites .... I l*ve them ! mzzl Munch and Abe
ki ben al wat verder maar ik speel nu L2 best veel je hebt zelf GEEN sniper maar als je zo`n gast door z`n kop schiet(ja eentje van jezelf ) dan kun je em ook en gaan SNIPEN!
flood is soms wel beter dan covenant, alleen met legendary is er erg veel flood... maarja die elites zijn dan ook super erg
ik heb hem ook uitgespeeld, maar weet iemand of je nog iets extras krijgt als je hem op legendary uitspeeld?
ow, nou ja wel leuk denk ik, maar ik had meer gehoopt op nieuwe multiplayer levels met de banshee en de scorpion
je kan in multieplayer toch al met de scorpion rijden??? ik wel hoor.. niet met de banshee, daas wel jammer jah
okey, maar ik vind multieplayer met de scorpion zowieso al niet zo leuk, dat ding laad te langzaam. die mij maar een potje sniperen.
waaat, kan je met de scorpion in een multiplayer level rijden. Welke dan? ik ken alleen maar de 2 levels met de auto