scorpion warthog en ghost kan, maar bashee niet en ik haat snipers, doe mij maar een rocketlauncher waarmeer ik een warthog vlak voor me neus de lucht in kan blazen zeker online, komen 3 van die lui in een warthog op je af en boem, 3 vliegende lui, echt lache, meteen 3 frags in het zakkie
ik met 4 ... was errug tof, vooral hang em high met rockets is errug vet, of dat sneeuwlevel met snipers .... (mjummie ! ) mzzl Munch and Abe
eigenlijk heb je het best snel uitgespeeld .. ik heb de Xbox nu ruim een week en heb Halo een paar middagjes daarvan gespeeld .. en ik ben al bij level 10 ( is toch het laatste ??) (in dat eigen schip) ik vind de Covenant veel cooler vooral die Smurfen die wegrennen voor je en grappige dingen roepen.
smurfen=grunts : en ja level 10 is laatste level Grunt: Not again! Elite: Raaaaaaaaaaaah (woedekreet, ragemode ) Grunt: Grenaaaaaaaaaaaaaade ! mzzl Abe and Munch
hunters zijn beetje doetjes als je weet dat je ze in de rug kunt schieten voor een 1 shot kill ( thnx mirik ) ik vind die elites echt dik irritant omdat ze je meestal wel raak schieten en dan gaat er super veel af.
Hehe, eindelijk klaar! Ok, ok, in de easy modus dan wel, maar toch. Dat laaste stuk met die warthog was wel lastig, ik moest een paar keer proberen welke route het beste was, en niet stoppen op die brug voor dat schip dat je op komt halen maar toch neerstort... Gewoon doorkarren en op een gegeven moment kan je niet verder, dan uistappen dus en rennen!!! Gelukkig haalde ik het net, anders moet je weer dat hele stuk racen! Ik vind de levels waar je buiten bent het tofste. De rocketlauncher is wel handig voor sommige dingen, maar meestal pak ik buiten een sniper rifle en een assault rifle, en binnen de sniper rifle ruilen voor een shotgun, vooral tegen flood. Een needler doet trouwens niks tegen die kleine flood dingen. Die Flood is in het begin best wel klote, je zit dan echt helemaal te stressen als je weer iets open hoort knallen en ze er dus weer aankomen! Een erg toffe game, ik speel hem nu opnieuw in Normale modus, en ga er ook een starten op de moeilijkste. Eens kijken hoe goed ik dan nog ben.. Nu ook Amped maar weer eens spelen, ik was zo verslaafd aan Halo, dat ik Amped een beetje had laten liggen...
Dat laatste stukkie deden we in co-op (eigenlijk hele tijd ) dus ehm ik sprintte volgens mij loeihard naar dat platform waar je moes zijn terwijl Martijn covering fire gaf (of was het andersom, ach)
Ik heb hem op legendary uitgespeeld en ik vind hem te makkelijk. Achteraf gezien vind ik het een leuk spel maar veels te kort. En multiplay lijkt me wel leuk maar dat zal nog wel ff duren. Zijn er ook mensen die hem op alle niveaus hebben uitgespeeld en zoja wat is het nut ervan.(Die schildjes die bij het level komen te staan??)
nut: - eeuwige roem - extra filmpie op legendary dat was em ! (btw ik heb em uitgespeeld op normal, en wat levels op legendary/heroic) mzzl Master Munch
Als je hem gelijk de eerste keer op legendary uitspeelt, heeft het weinig nut om vier steeds iets moeilijkere niveaus te hebben, je hebt immers het moeilijkste niveau al gespeeld. Lijkt mij logisch
Ik dacht dat er misschien nog iets extras ging gebeuren als je hem op alle moeilijkheidsgraden uitspeelt maar niemand heeft dit dus geprobeerd?